3 foto's van: brede oren grote neusgaten naar buiten staande oren afgeronde neus gemiddelde neusgaten smalle neusgaten
2 foto's van: een elandsneus een recht profiel een ontspannen bovenlip naar binnen staande oren vierkante neus hartvormige bovenlip ontspannen kin een snoekshoofd
1 foto van: een schuin aflopende snuit een vlakke kin een ramshoofd 2 of meer kruinen een platte bovenlip 1 kruin
3 foto's van: brede oren grote neusgaten naar buiten staande oren afgeronde neus gemiddelde neusgaten smalle neusgaten hartvormige bovenlip
2 foto's van: een elandsneus een recht profiel een ontspannen bovenlip naar binnen staande oren vierkante neus 2 of meer kruinen ontspannen kin een snoekshoofd complexe kin
1 foto van: een schuin aflopende snuit een vlakke kin een ramshoofd een platte bovenlip 1 kruin
3 foto's van: brede oren grote neusgaten naar buiten staande oren afgeronde neus gemiddelde neusgaten smalle neusgaten hartvormige bovenlip een vlakke kin vierkante neus
2 foto's van: een elandsneus een recht profiel een ontspannen bovenlip naar binnen staande oren 2 of meer kruinen ontspannen kin een snoekshoofd complexe kin
1 foto van: een schuin aflopende snuit een ramshoofd een platte bovenlip 1 kruin
3 foto's van: brede oren grote neusgaten naar buiten staande oren afgeronde neus gemiddelde neusgaten smalle neusgaten hartvormige bovenlip een vlakke kin vierkante neus een ontspannen bovenlip een snoekshoofd
2 foto's van: een elandsneus een recht profiel naar binnen staande oren 2 of meer kruinen ontspannen kin complexe kin
1 foto van: een schuin aflopende snuit een ramshoofd een platte bovenlip 1 kruin
ik heb nog genoeg foto s in mijn profiel mischien zit er iets tussen?
Eilish
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-11 16:43
Bedankt, maar ik heb nu echt alle foto's die ik nodig heb, ik ga het resultaat deze week in elkaar zetten.
Het resultaat wordt een boekje over de kenmerken en de betekenis daarvan, dat ik als e-book en gedrukte versie ga verkopen. Een boekje kopen zal mogelijk zijn via mijn site, mail en via pb. Meer informatie komt als ik het boekje af heb