Kan iemand mijn paard trailermak maken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: Kan iemand mijn paard trailermak maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:54

Eddy Modde, Annemarie vd Toorn, Esther de Vries, Equi-unity, Balingehof, trailerladen.nl, Conrad van Pruyssen en nog vele anderen, maar die had je natuurlijk allemaal al gevonden als je Google hebt gebruikt.

babslovertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 11:38

ja klopt maar ik weet echt niet wie ik het beste kan kiezen..
wie zouden jullie kiezen? ik vind het heeeel moeilijk volgens mij zijn ze allemaal
goed.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:54

Wil je alleen trailer laden of ook een betere band met je paard?
Je kunt ook gaan grondwerken bijv. Parelli daar leer je ook trailerladen EN wat daar allemaaal aan vooraf gaat ;)

Nogmaals ik zou gewoon naar EquiDay komen daar kun je al veel leren evt. toepassen :)

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:22

Het is maar net wat je graag wilt. Voor hulp op locatie zou ik inderdaad kijken naar bijvoorbeeld Petra Vlasblom, maar er zijn zat andere goeie mensen die je prima om raad kunt vragen. Je zou ook bijvoorbeeld een cursus trailerladen kunnen doen bij iemand, zodat je wat handvaten krijgt waar je thuis mee aan de slag kunt. Mocht je meer adressen willen van mensen bij jou in de buurt kun je ons even mailen op info@annemarievandertoorn.nl

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:17

Het gaat er bij jou meer om wie er wil komen :D Je woont zo ver weg!
Verder: trailerlaadproblemen kunnen een miljoen oorzaken hebben, je moet die oorzaak achterhalen anders kun je geen nieuw gedrag trainen. Je moet dus precies weten waar je paard voor staakt: is het de nauwe ruimte, geluid, instabiele bodem, veranderende bodem, of ben je het zelf enz. Als je dit weet kun je gericht gaan hertrainen. Nogmaals: Daar kunnen al deze genoemde mensen incl ikzelf je mee helpen, alleen die afstand he... ik heb je via pb al een suggestie aan de hand gedaan waar je waarschijnlijk meer succes zult hebben en die ook nog gratis is. Verder kletsen over wie je moet nemen heeft geen zin, je moet gewoon mensen gaan bellen of ze uberhaupt willen komen.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:20

Ben ik het idd ook mee eens, er zijn nu veel mensen die je zou kunnen bellen, ik heb aangeboden om te komen, dus opties genoeg!
Kies gewoon degene waar jij je het prettigst bij voelt, dat is nl het belangrijkste :)

qsshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 11:41

Ik kan je helpen als je wil met je trailerlaadprobleem.
Heb zelf een trainingsstal in brabant en veel ervaring met trailerlaad problemen.
Ik kan bij je aan huis komen en daar train ik eerst het paard (met uitleg aan jou wat er gebeurt),
Daarna ga je zelf aan de slag, zodat je het zelf voort kan zetten.
Mijn bedrijf is QSShorses. Als je meer info wil, kan je me een mail sturen naar info@qsshorses.nl of even bellen mag ook.

groetjes Eef