Vitalhorse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

Re: Vitalhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 15:58

RUI-->EA-GZ-Diensten

Maxispenc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 16:10

????

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 14:02

Maxispenc schreef:
Hoi Weidebloem,
Nou ik wens je veel succes. Er is nog hoop want bij mij is het uiteindelijk ook nog goed gekomen. Maar je moet heel veel geduld hebben en er veel energie in steken.
Klacht indienen. Naar de thuiswinkelwaarborg organisatie gaan en hem een ultimatum stellen.
Daarnaast moeten we zoveel mogelijk negatieve reclame maken want deze man moet worden gestopt er zijn vast nog veel meer slachtoffers.

Helaas kan dit topic nog niet gesloten worden ;( Ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen van Vitalhorse. Maanden geleden had ik een zadel besteld. Aantal keer over de levertijd gemaild, maar nooit antwoord gekregen. Tot ik een mail kreeg dat het zadel door de leverancier niet te leveren was. Nou kan gebeuren. Ik had al betaald, dus die paar honderd euro moet teruggestort worden. Nu heb ik er al een aantal keer over gemaild gedurende een aantal weken en geen enkele reactie ;( Voor mij is het veel geld..

Ik ga nu een aangetekende klacht indienen. En eens kijken of wie/wat de thuiswinkelwaarborg organisatie is en of zij wat voor mij kunnen doen...

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 14:53

Helaas heeft Vitalhorse nog steeds het geld niet teruggestort van het zadel dat ze niet kunnen leveren. Ze hebben geen enkele reactie op mijn klacht gegeven. Het Juridisch Loket heeft hun eigen voorwaarden doorgelezen. En ze blijken lid te zijn van www.thuiswinkel.org (Thuiswinkel Waarborg). Via deze site heb ik (gratis) een klacht kunnen indienen die een jurist van hun doorstuurd naar Vitalhorse. Vitalhorse krijgt nu een week de tijd om te reageren. Zo niet dan neemt de jurist verdere stappen (vermoedelijk naar de geschillencommissie)..

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:00

Ik heb inmiddels ook het vermoeden dat ik met zoiets te maken krijg... Eerder altijd goede ervaringen met VH gehad, maar nu is mijn rijbroek (betaald en wel) na 3 weken nog niet binnen en ik heb er niks meer van gehoord.
Wat is de meest handige eerste stap?

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 15:23

Oh jee, Rindin, dat beloofd niet veel goeds...

Als ik jou was zou ik eerst de klachtenproceduren op hun site volgen. Ik zou de klacht via de mail èn aangetekend naar hen zenden. Als ze binnen 2 weken niet gereageerd hebben kan je een klacht indienen bij www.thuiswinkel.org. Dat is een waarborgorganisatie waar Vitalhorse lid van is. Je krijgt dan juridische hulp.

Succes!

Ik heb helaas ook nog steeds mijn geld niet terug en ze hebben tot nu toe ook niet gereageerd op de mail van de jurist van de Thuiswinkel Waarborg...

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 15:00

Ik heb nu eerst een mail gestuurd, je moet ze natuurlijk eerst het voordeel van de twijfel geven ;) Maar ff afwachten nu...

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:11

Nou veel sterkte Rindin, dat is iets wat ik inmiddels al 5x gedaan heb.....

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 13:57

Ik heb inmiddels een klacht ingediend via de thuiswinkelwaarborg. Hoe is het daarna bij jullie verlopen?

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:54

Bij mij is de jurist van de Thuiswinkelwaarborg er al weer een paar weken mee bezig. Maar ook naar hen toe geeft Vitalhorse geen enkele reactie ;(

Het gaat bij mij om 350 euro en ik kan het geld echt niet missen.. :o :( Ik heb gisteren de Thuiswinkelwaarborg gemaild om te vragen wat de vervolgstappen zijn..

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 14:50

Ik heb de thuiswinkelwaarborg gemaild; en ik krijg zelfs van hun geen reactie :? Doe ik nu iets verkeerd, of duurde het bij jullie ook lang voordat ze reageerden?

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:25

Volgens mij duurde het bij mij ook een paar dagen voordat de Thuiswinkelwaarborg reageerde. Toen kreeg ik wel bericht dat ze de klacht al hadden doorgestuurd naar Vitalhorse. Vitalhorse moet dan binnen een week reageren.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:21

Ok, dan wacht ik nog ff af...

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 10:09

k heb ook van de thuiswinkelwaarborg nog niks gehoord :?

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:31

Oh ik wel. Ik kreeg gisteren bericht dat de Thuiswinkelwaarborg gelukkig wel contact met Vitalhorse heeft weten te krijgen. En Vitalhorse heeft toegezegd om het geld terug te storten van alle klachten. Ja er stond 'klachten' meervoud. Dus hopelijk ook die van jullie! Ik heb er nog steeds een hard hoofd in, maar we zullen zien.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:59

Het wonder is geschied; kreeg een mail van Vital Horse. De kleur rijbroek die ik had besteld was niet meer leverbaar, wel in een andere kleur, of ik die wel wilde hebben? Natuurlijk, stuur maar op!
Kreeg nu net een mail dat het pakketje verstuurd is :D Zou het dan toch nog goedkomen?

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 14:53

Ze leven dus nog wel ;) Rijn Rindin!

Hier helaas nog niks gehoord of gekregen.... :(

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 14:57

Chaps besteld, 2 maanden moeten wachten, verkeerde kleur.
Teruggestuurd, er zou naar gekeken worden. 3 weken later mail gestuurd dat ik mijn geld terug kreeg.
Maand later nog geen geld, na 4(!)mails eindelijk mijn money gekregen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 10:11

Had wintec webbers bij hun besteld maat 1, en vervolgens leveren ze maat 2.
Heb 3 weken geleden terug gestuurd en vervolgens niks meer van hun gehoord.

Heb ze vandaag even gebeld en ik krijg geld van de webbers terug :) .
Laatst bijgewerkt door Pluttersput op 25-07-11 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijderd.

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 11:31

hier nog een met mindere ervaringen!
ik ben altijd een tevreden klant geweest alleen nu niet meer.
mijn moeder had laarzen besteld voor mij voor mijn verjaardag in maart.
alleen deze paste niet en er bleek van 1 laars ook nog de rits stuk te zijn. maar omdat dit het laatste paar was had ruilen geen zin, dus om creditering van de ruim 100 euro gevraagd.
inmiddels is het juli en hebben wij nog steeds geen geld gehad en ook al een klacht lopen bij de tuiswinkelwaarborg.
hun hebben contact gehad en vitalhorse zou terugbetalen. helaas nog niet gebeurd. en ook niks gehoord.
dus wij hebben nu het advies om een aangetekende brief te sturen en anders er een zaak van te maken via de thuiswinkelorinisatie maar dat kost 25 euro...

ik ga dat telefoonnummer eens proberen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:34

Dit mag toch wel ?
vital horse "Website en contactgegevens" ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 17:44

Zie dat mijn bericht niet meer kan editen.
Heb even bank geraadpleegd en ik heb geld van Vital horse terug gekregen :)
Wat ik wel jammer vindt is dat de extra kosten niet vergoed zijn (terug sturen van product). Was immer huns fout dat ze verkeerde maat hadden opgestuur. Hoop dat bedrijf iets van leert.

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 15:37

Charily, wat balen dat jullie ook nog geld van ze krijgen. Ik heb het al sinds begin april van hem te goed :( Thuiswinkelwaarborg is er mee bezig. Heb ook zijn mobiel gebeld, maar hij neemt niet meer op. Heb wel zijn voicemail ingesproken. Hopelijk helpt dat...

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 17:23

Hoi Jennyxx, hoe ben je aan zijn mobiel nummer gekomen? zou je mij die kunnen PBen? Ga ik hem ook eens bellen waar mijn geld blijft.

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 14:43

Na heel veel 5en 6en en 4 lange maanden :( heb ik dan toch nog vandaag mijn geld van het niet te leveren zadel terug gekregen van Vitalhorse *\o/* Thanks Thuiswinkelwaarborg èn bokkers voor jullie hulp!