Huis gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MiSz_SaNdY

Re: Huis gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:00

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:33

Happening schreef:
monsterina schreef:
wat dacht je ervan om dit gewoon op Funda te zoeken? http://www.funda.nl? dan kan je zelf al je opties en wensen aan/afvinken en kom je vanzelf bij alle te koop staande woningen binnen het budget.
Beetje raar om hiervoor je speciaal te registreren en topic te openen. Is het om andere mensen de ogen uit te steken?

Nee, dat was mijn bedoeling niet.
Ik heb hier laatst wat huizen gezien en ik vroeg me gewoon af of jullie iets wisten.
En op funda hebben we gekeken, alleen daar kun je niet speciaal zoeken op paardenstallen, voor zover ik weet. Dus het is echt niet 'kijk mij dan'-achtig bedoeld. :')
En ik zat toch al een tijdje als gast op bokt, dus ik dacht, laat ik maar gewoon een keer een account aanmaken.

http://www.huis-en-paard.nl/

ga je nar aanbod & dan onderin een link naar het aanbod!

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:36

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:25

Daar heb je een aankoop makelaar voor.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:55

TAO-->EA_GZ_Diensten

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:19

mika11 schreef:
Daar heb je een aankoop makelaar voor.

dat kan, maar onderhanse verkoop is niet zo makkelijk, ik weet via via ook nog een object eventueel te koop staan, de eigenaren hoeven het niet kwijt en daarom staat het ook niet in een (stille) verkoop bij een makelaar.(overigens is dat in zuid holland, beetje uit de buurt)
Ik denk dat dat de reden is dat de TS deze oproep doet, wellicht zijn er nog meer bokkers die wel iets weten in haar omgeving van mensen die het nog niet in de verkoop hebben of het onderhands willen verkopen.

@ tita, tja, niet iedereen zit zo lekker in de slape was als de TS, ik ook niet, maakt niet uit toch? Als de TS nou de financiele mogelijkheden hier wilt neerzetten is dat haar keuze.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:29

- Paardenstal (het hoeven er niet veel te zijn, maar minstens 1)
- Rijbak (een binnenbak het liefst)
- Met een zwembad (het liefst binnen, is het buiten verwarmd)
- Minstens 4 slaapkamers, een studeerruimte en een ruimte om dingen in te kunnen doen zoals biljarten (dat kan ook in een kelder, als er maar de ruimte voor is)
- 2 badkamers
- Een mooie, grote keuken waar je goed de ruimte hebt om allerlei dingen te koken en bakken
- Een aparte eetkamer (of de ruimte om het te bouwen)
- Een tuin
- Misschien een openhaard, dat zou fijn zijn maar is niet verplicht
- Het liefst in Gelderland, zuid-Overijssel, Utrecht, noord-oost Noord-Brabant

dikgedrukte is vanaf foto's te zien aanwezig.

http://www.vkvg.nl/index.php?subject=85 ... 054601240d

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:28

Moderatoropmerking:
Off-topic verwijderd. SVP alleen bij serieuze interesse reageren op EA :) Andere reacties zijn niet toegestaan. De topicstarter mag zelf weten of hij/zij zijn budget vermeldt en een makelaar in de arm neemt. Het is niet de bedoeling om hierover te gaan redeneren. EA is geen discussie-forum.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:29

http://www.funda.nl/koop/uden/huis-4783 ... ffels-127/

:) In Uden, prima wijk (ik woon er al 9 jaar en heb het er altijd naar mijn zin gehad), 2 maneges/pensionstallen op nog geen 500m afstand, 500m van het bos, 2 badkamers, kantoor, 5 slaapkamers, zwemvijver (soort zwembad) in de tuin, tuinhuis, grote tuin!! En een (nep) open haard.

Enige dat hij niet heeft is een grote keuken... Maar dat is echt het enige, verder voldoet hij aan al je eisen.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:25

RoWi schreef:
Er zijn ook genoeg mensen die hun huis particulier willen verkopen en dus niet via een makelaar.
Of mensen die plannen hebben om hun huis misschien te gaan verkopen, maar het nog niet officieel in de verkoop hebben gedaan :)
Dus ik snap wel dat je hier een berichtje post.

Ik kan je helaas op dit moment niet helpen, maar ik zal mijn ogen open houden. Ik woon wel in Midden-Brabant, is die regio ook goed? :)

Helemaal mee eens! Voor mij de reden om ook op bokt te kijken of er mss nog wat wordt aangeboden. Je weet immers nooit hoe een koe een haas vangt. Voor mij is middenbrabant wel interessant! Weet je iets? Ons budget gaat alleen niet zo hoog als ts starter. En zonder zwembad doe ik ook niet moeilijk. Als het maar bewoonbaar is voor een gezin met 3 kleine kids en onze 3 hitten.

beemst36

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:42

Mocht iemand iets tegen komen/ weten in Noord holland hou ik me aanbevolen (budget tot max 600.000, min 3 kamer, buitenbak liefst 20x60 maar 20x40 ook goed en een beetje weidegrond)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 13:28

Ik zal zondag eens informeren. Dan komt mijn familie over. Waar ergens zoek je in Noord holland?

beemst36

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 15:12

Het liefste in de buurt van de Zaanstreek

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:44

Hmm, mijn familie woont noordelijker. ;)

beemst36

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:59

Oke, in welke regio wonen ze dan?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:41

gemeente Nieuwe Niedorp. Dat is in de buurt van Heerhugowaard.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:02

Ik kom uit Nieuwe Niedorp en woon nu in gemeente Koggenland, vlak bij HHW.
Er staat hier wel het een en ander te koop, maar de grond is erg duur hoor!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:18

Wat een grappig detail! mijn tante zit in 't Veld en mijn opa was een Waarlander. ;) Ik heb idd wel gezien dat daar de prijzen ook niet laag zijn. Ik zoek rondom Drunen, ook niet goedkoop. :z

beemst36

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:44

Dat is inderdaad niet helemaal dichtbij mijn oom en tante wonen ook in het veldt grappig!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:48

idefix4 schreef:
Wat een grappig detail! mijn tante zit in 't Veld en mijn opa was een Waarlander. ;) Ik heb idd wel gezien dat daar de prijzen ook niet laag zijn. Ik zoek rondom Drunen, ook niet goedkoop. :z

Mijn paard heeft in Waarland gestaan :+ daar staan trouwens ook wel een aantal leuke huizen te koop, maar dan zit je wel heel erg tegen de grote weg aan en daar word je niet vrolijk van denk ik.
Dan kun je beter de kant op richting Nieuwe Niedorp zoeken, of richting Hoorn. Dan kom je ook veel tegen.
Ik zal nog eens goed rondkijken!
Drunen kan ik je niet mee helpen, sorry :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 00:29

Jammer! Dat is nou echt al jaren een droom om in drunen te wonen. Zodra het lukt laat ik jullie wat weten natuurlijk. ;)
In Waarland woonde mijn opa aan de Veluweweg 10.Dat is midden in het dorp. Echt een dorp, waar iedereen elkaar kent. Toen een witte boerderij met een koelhuis en een oude schuur er achter. In die oude schuur mochten we niet boven spelen, want dan storte de vloer in. Hij heeft er ooit nog een paard van de zolder gehaald. Die was al hooi etend naar boven gewandeld. _O-
Het huis is inmiddels gesloopt en er staat nu een enorm herenhuis op die plek. Ik vond het heel erg lelijk. Ik miste de oude perenbomen voor het huis. Mijn oma werd in Waarland geroemd om haar stoofpeertjes.
Ik ga er altijd graag op familiebezoek, maar ik denk niet dat ik er zou kunnen wonen. Daar ben ik dan mss iets te brabants voor. Maar de watjescake van Bakker Beemsterboer is absoluut de beste van Nederland!

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:07