Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Happening schreef:monsterina schreef:wat dacht je ervan om dit gewoon op Funda te zoeken? http://www.funda.nl? dan kan je zelf al je opties en wensen aan/afvinken en kom je vanzelf bij alle te koop staande woningen binnen het budget.
Beetje raar om hiervoor je speciaal te registreren en topic te openen. Is het om andere mensen de ogen uit te steken?
Nee, dat was mijn bedoeling niet.
Ik heb hier laatst wat huizen gezien en ik vroeg me gewoon af of jullie iets wisten.
En op funda hebben we gekeken, alleen daar kun je niet speciaal zoeken op paardenstallen, voor zover ik weet. Dus het is echt niet 'kijk mij dan'-achtig bedoeld.
En ik zat toch al een tijdje als gast op bokt, dus ik dacht, laat ik maar gewoon een keer een account aanmaken.
mika11 schreef:Daar heb je een aankoop makelaar voor.
Andere reacties zijn niet toegestaan. De topicstarter mag zelf weten of hij/zij zijn budget vermeldt en een makelaar in de arm neemt. Het is niet de bedoeling om hierover te gaan redeneren. EA is geen discussie-forum.
In Uden, prima wijk (ik woon er al 9 jaar en heb het er altijd naar mijn zin gehad), 2 maneges/pensionstallen op nog geen 500m afstand, 500m van het bos, 2 badkamers, kantoor, 5 slaapkamers, zwemvijver (soort zwembad) in de tuin, tuinhuis, grote tuin!! En een (nep) open haard.RoWi schreef:Er zijn ook genoeg mensen die hun huis particulier willen verkopen en dus niet via een makelaar.
Of mensen die plannen hebben om hun huis misschien te gaan verkopen, maar het nog niet officieel in de verkoop hebben gedaan
Dus ik snap wel dat je hier een berichtje post.
Ik kan je helaas op dit moment niet helpen, maar ik zal mijn ogen open houden. Ik woon wel in Midden-Brabant, is die regio ook goed?
idefix4 schreef:Wat een grappig detail! mijn tante zit in 't Veld en mijn opa was een Waarlander.Ik heb idd wel gezien dat daar de prijzen ook niet laag zijn. Ik zoek rondom Drunen, ook niet goedkoop.
daar staan trouwens ook wel een aantal leuke huizen te koop, maar dan zit je wel heel erg tegen de grote weg aan en daar word je niet vrolijk van denk ik.

probabeest schreef:deze is ook leuk!
http://www.funda.nl/koop/angeren/huis-4 ... rvoort-37/
en de buren hebben een grote binnenbak, is vast wel wat mee te regelen....
.