Stalling omgeving Arnhem

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Pentax

Re: Stalling omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 12:55

Ja dat zal best, maargoed je had het in je startpost staan en ik dacht, hé dat klopt niet helemaal.
Ik ben ook niet helemaal objectief natuurlijk, ik heb het daar erg naar mijn zin, dus dan prijs je die ene stal natuurlijk sneller aan.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 13:02

Britt1 schreef:
Vealosz, ik heb echt geen idee waar van Loenen dan precies zit, maar klinkt ook niet verkeerd. Zijn er veel boxen en hoe is het verloop daar?

Het zit ongeveer op de zelfde weg als waar stal Mansour is. van Loenen zit in een zijstraat van die weg.
Om precies te zijn achter de bakkertje, op die weg.

Het is niet groot, geloof dat er zo'n 15-16 stallen, maar in de winter zijn er ook bepaalde paarden die er dag en nacht op de wei blijven .

Ze zijn daar erg aardig, bemoeien niet met het doen van.. Je kan doen en laten wat je wilt, als je je maar aan de regels van hun houden.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 13:09

Ja Pentax, ik vind de Waterberg er verder ook prima en netjes uitzien hoor, daar niet van. Maar de eigen verantwoordelijkheid of kosten voor de weidegang, dat past gewoon niet in mijn schema, helaas.

Thanks Vealosz, ik ga er eens een kijkje nemen. Een website hebben ze niet he?

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 13:55

Hoor net dat de Snippervlucht volgend jaar met 45 euro omhoog gaat vanwege een binnenbak die er komt. Dat is veel geld! :-(

Cluni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 14:01

Wamhorse schreef:
En je hebt €250,-voor hit actief geen extra kosten ze hebben trouwens ook een site zit ik me net te bedenken. FF googlen op biologische boerderij de wolfskuil. Help Themba even met antwoorden hihi.

edit: bij halfpension is het 2 tot drie keer per maand paarden binnen of buiten zetten.

Wat geloof ik wel zo is bij Bert dat je je paard niet op een andere brok kan zetten dan op zijn natuurlijke brokken.
Edit ik zie dat dit al gemeld is ;)

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 14:34

Britt1 schreef:
Ja Pentax, ik vind de Waterberg er verder ook prima en netjes uitzien hoor, daar niet van. Maar de eigen verantwoordelijkheid of kosten voor de weidegang, dat past gewoon niet in mijn schema, helaas.

Thanks Vealosz, ik ga er eens een kijkje nemen. Een website hebben ze niet he?

Nee ze hebben er inderdaad geen website.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 14:54

VSW-->EA-GZ-Diensten

wuswa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 15:05

Britt1 schreef:
Bedoel jij de Mariahoeve Wuswa?

Nee, die is het juist niet! Ik blijf nadenken....

wuswa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 15:31

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:54

Kan zijn dat het veranderd is hoor, maar bij de Waterberg geven ze toch ook manegelessen??? Daarom ben ik daar toen weg gegaan omdat je altijd tussen de lessen door moest rijden. En omdat je met je paard de schelmseweg over moest steken om naar de wei te gaan. Toen brachten ze de paarden nog niet dus kon mijn paard alleen in het weekend de wei op.

Omgeving Huissen, Angeren en Doornenburg zijn veel privestallen met weidegang. Wellicht dat het een optie voor je is?

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 00:50

Hier nog een wolfskuil klant.
De locatie is echt prachtig.
Een meedenkende stal eigenaar met verstand van zaken en paarden.
Wat ik wel een beetje mis is een kantine om een beetje warm te kunnen worden tijdens de koude dagen maar er is een plekje gecreeert waar een zitje gemaakt gaat worden, wel klein, maar dat is niet erg.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 14:54

Leuk om zoveel positiefs te lezen over de Wolfskuil. Is voor mij erg gunstig te bereiken, en bovendien zijn de uitrijmogelijkheden er echt perfect natuurlijk. Ik had een volpension stal in gedachten, maar aangezien het voor 50 euro minder halfpension is bij deze stal, vind ik dat ook wel aantrekkelijk. Kortom, ik ga er binnenkort zelf eens kijken!

aletniessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:17

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 16:36

Hoi Alet, dank je wel voor de tip en website. Ziet er ook mooi uit. Goede uitrijmogelijkheden ook? En enkel volpension als aanbod? Want die prijs valt wat boven mijn budget.

Isabelle877

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 17:24

Ik dacht dat de Wolfskuil op dit moment vol staat voor (op hit-actief gedeelte na). Ik ben er 2 jaar geleden geweest om te kijken. Vond het ook een mooie stal, met een vriendelijke eigenaar die bewust met welzijn en gezondheid van de paarden omgaat. Leek mij een fijne plek, alleen het hit-actief gedeelte vond ik enkele nadelen hebben.

Weten trouwens de mensen die hun paard bij de Wolfskuil hebben staan of er een wachtlijst gehanteerd wordt?

Verder is er ook nog de zorgboerderij van Bennie (?) Groenewoud in Rheden. Op MP stond laatst een kleine pensionstal in Heelsum en een pensionstal in de Steeg, kan het wel naar je mailen als je wil. Weet verder niets van die stallen af, heb alleen de advertenties bewaard.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 18:51

Hoi Kakoo, de andere pensionstal in de Steeg, welke is dat dan? Kun je me de advertentie misschien via een pb sturen? Dank je wel vast!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:24

Bij de Wolfskuil is volpension 275,00, hitactief 250,00
Momenteel zijn de stallen vol dus zowel voor half en vol pension.
De hit actief heeft nog wel plaats.
Maar je kunt je natuurlijk altijd op de lijst laten zetten mocht je echt een stal willen.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 20:52

Dank je voor de info Onassa, ik heb op de korte termijn geen stal nodig, maar hopelijk is er tegen de tijd dat het zover is wel een stal vrij. Ik zou dan voor halfpension gaan denk ik.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:08

En Klein Vosdal in Heelsum? Stond altijd heel goed bekend maar is een jaar geleden veranderd van eigenaar. Geen idee hoe het daar nu gaat, maar je kan er altijd gaan kijken natuurlijk.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 21:14

Hebben die een website Levita?

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:16

nee, wel een hyves pagina: http://manegekleinvosdal.hyves.nl/

Vreemd hadden ze eerder altijd wel. Wellicht staan mensen op Bokt op deze stal? Als je de zoekoptie gebruikt kan je vast iets vinden.....

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:17

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 21:32

Dacht dat Guido de Kemperberg had overgenomen, in Arnhem. Is ie daar ook alweer weg? Hoorde daar in elk geval weinig goeds over. Op de site die je me gaf kan ik verder geen info vinden over pensionstalling.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:13

geen idee hoe het zit met hem. Weet alleen dat zijn ouders Klein Vosdal hebben gehad.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:14

Britt1 schreef:
Dank je voor de info Onassa, ik heb op de korte termijn geen stal nodig, maar hopelijk is er tegen de tijd dat het zover is wel een stal vrij. Ik zou dan voor halfpension gaan denk ik.

Graag gedaan, ik sta met mijn merrie ook op half pension.
Maar stel je bent eens ziek, ok kan niet dan kan je voor 2 euro per dag de stal door de eigenaar en zijn hulp de stal laten doen, dus daar hoef je dan ook niet over in te zitten, dat vind ik wel een fijne idee.
Hoorde vandaag ook dat in de stallen nu met de vorst geen problemen met de electrische waterbakken onstaan.
Hij heeft daar een systeem voor en daar ben ik ook heel blij om wat dat gedoe met die waterbakken en dat vullen....dat hoeft dus nu niet.
Mijn D pony staat daar nacht en nacht op de wei.