Handelaar Baauw Montfoort

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 20:49

Ja Melissa en hij hebben geregeld een andere naam en plaats bij de advertenties staan.
Jammer want zo lijkt het idd niet betrouwbaar.

Zelf had ik een mail gestuurd en daar krijg ik geen reactie op terug.

Als je er vanuit gaat dat je een opknaptinker koopt. Dan valt het niet zo tegen.

Goed gereden...lees het als zadelmak. Inrijden moet echt nog gebeuren.
Hoefsmid, wormkuren, dierenarts, osteopaat, paardentandarts etc. Moet eraan te pas komen.
Half jaartje tot een jaar en je hebt met wat geluk, verstand, ervaring en goede verzorging er een mooie tinker aan over.

Marieke1000
Berichten: 15
Geregistreerd: 03-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 18:48

Weten jullie of hij samenwerkt met Kim Verhoeff?

Ilse_1987
Berichten: 226
Geregistreerd: 28-10-09
Woonplaats: Krommenie

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 19:24

Geen idee. Weet wel dat die man op geen enkele manier te bereiken is. Wat een drama

Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 20:35

Wij hebben daar onze nieuwe aanwinst vandaan begin december, super beestje! Was nog behoorlijk groen, maar ook daar was hij super eerlijk over. Nam ook echt super goed de tijd, heb wel verschillende paarden gezien daar en tot 3 keer toe de merrie die we uiteindelijk hebben gekocht, durfde bijna niet te vragen of ik haar nog een keer mocht zien, maar was geen probleem... Hij bracht haar zelfs thuis, wel 1,5 uur later dan afgesproken :brr: , maar ach.... Ben nog altijd heel blij met haar. Het is ook een kwestie van geluk hebben en zelf een beetje goed kijken en verstand ervan hebben. Elke handelaar heeft goede en slechte recensies.

kalliexxxx
Berichten: 280
Geregistreerd: 15-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 10:26

Marieke1000 schreef:
Weten jullie of hij samenwerkt met Kim Verhoeff?



Ja ze werken samen is dr vriend

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 10:41

Oh ik stuit toevallig op dit topic, ik ben ook een beetje aan het rondkijken op MP en zag een zeer aansprekende pony waarvan me de prijs stom genoeg nogal aan de lage kant leek. Was ook van *M* uit Gouda, handelsstal zo te zien. bij een andere advertentie staat Melissa.

Vroeg me dus al af of dit een betrouwbaar adres was, maar kan er niks over vinden. Er staan nu geen tinkers tussen, wel mooie sportponies.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 14:54

Ja dat is allemaal van dezelfde.

Meesten zijn opknappers die nog veel moeten leren.
Advertentieteksten zijn vrijwel identiek.
Dus zelf heel kritisch oordelen.
En half jaar minimaal ervoor uittrekken om de pony tiptop te krijgen.

Beginners/leken niet doen. Ervaren paardenmensen kunnen er gerust eentje kopen.

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 22:01

Ok, maar geen verhalen van kapotte paarden met n mooi verhaal verkopen?

Jos_M
Berichten: 70
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 12:29

Wij hadden een zogenaamde brave haflinger op proef. deze mocht binnen 3 maanden weer terug als hij niet goed bleek te zijn. Was inclusief zadel en zou gebracht worden.
Hij werd idd gebracht maar zadel was ze "vergeten" en zou nog komen.
Hij was alles behalve braaf.

Na veel gebel zou er een andere brave komen.

Er werd een zieke kreupele 5 jarige gebracht.
We hebben deze zelf terug gebracht.
Nu blijkt dat deze droes had en rhyno type 4. diverse paarden staan nu ziek op stal. er staat er nu zelfs 1 in Utrecht in de kliniek.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 29-03-16 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast aan de regels en richtlijnen van ED. Waarschuwing en naam is er uit gehaald.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 13:35

Zoals ik al zei. Niet naar de advertentietekst kijken en wat ze zeggen. Zelf oordelen en een ervaringsdeskundige meenemen.
Alles controleren en "testen".

Als je uitgaat van het ergste, valt het altijd mee.

Ik kreeg in eerste instantie de papieren niet. Was hij kwijt. Uiteindelijk na een uur wachten en hij zoeken, alsnog de papieren gekregen.

Ga er vanuit dat ze niet goed doorgereden zijn. Niet geënt, niet ontwormd.

Laurapalmer

Berichten: 527
Geregistreerd: 26-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 23:35

Wij ook ooit een pony van hun gekocht..paard was lichamelijk niet in orde..en al helemaal niet braaf.telefonisch contact opgenomen,om aan te geven dat dat de pony gewoon gevaarlijk was.ik moest het maar bekijken..pony dient nu als grasmaaier

Haflingermix werd verkocht als 5 jarig groen,bleek na onderzoek(veearts,tandarts,osteopaat)ouder als 10,bittrauma rugtrauma.kon niets meer met de pony

Pony heeft nu gelukkig goed op een plek waar hij nooit meer weg hoeft,maar het was een duur grapje..wij hadden zelf toen nul aan kennis..en goed gelovig :? Wel een goede les geleerd

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 09:33

Yep. Leeftijden kloppen vaak niet.
Veel werk aan om ze weer fit en gezond te krijgen.

Particulier betaal je vaak wat meer. Echter maakt het de bijkomende kosten wel goed. En vaak betrouwbaarder!

Zag idd nu als naam Kim Verhoeff.

Dat ze gewoon een eerlijke omschrijving plaatsen.

kalliexxxx
Berichten: 280
Geregistreerd: 15-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:45

waar zie jij een eerlijk omschrijving?

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:32

Bij een eerlijke omschrijving hebben zowel paard als nieuwe eigenaar de meeste kans op een goede match.
Plussen en minnen benoemen.

HeleenStruik
Berichten: 2
Geregistreerd: 30-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 04:53

Kim V. is Stefan zijn vriendin. Ik heb bij haar een pony gekocht en zij vertelde mij dat ze de pony's te koop aanbiedt voor Stefan. Toen ik bij haar was om pony's te proberen, liep Stefan daar ook rond. Stefan zelf is naar mijn ervaring geen verkeerd persoon. Als je bij Stefan iets leuks zien staan, dan adviseer ik om je zaken dan met Stefan zelf of met Kim te regelen. Volgens mij doet Stefan weinig handel met particulieren, ik begreep dat Kim veel contact heeft met de particuliere klanten. Ik voelde me bij Kim zeker op mijn gemak, ze was eerlijk en wij werden erg vriendelijk ontvangen en goed geholpen.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 02-04-16 19:26, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Eigen ervaring laten staan, ervaring van een ander er uit gehaald, en waarschuwingszin eruit gehaald want dat is niet toegestaan op ED

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 22:39

Ok dan is de pony die ik zag voor dat geld waarschijnlijk te mooi om waar te zijn :)

VivJanssen
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-03-16

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 06:29

De meesten pony's bij Melissa zijn te mooi om waar te zijn
Ik ben er ook geweest. Mooie pony's, weinig geld. Maar..... Leugens over gezondheid, leeftijd en karakter. Tip: kijk verder om te voorkomen dat je er ook ingelegd wordt!

pien_2010

Berichten: 43773
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 10:07

Moderatoropmerking:
Onlangs een bericht gewijzigd en een bericht verwijderd. Op topics op ED wordt streng gemodereerd volgens de [ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten . Kijk voordat je een bericht plaatst op ED van te vore of je bericht ook past in de regels en richtlijnen. Het bericht dat gewijzigd is betrof geen eigen ervaring en een waarschuwing. Het bericht dat verwijderd is, was het beamen van een ander bericht en ook dat is niet toegestaan.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 17:01

Dan opnieuw uit eigen ervaring en zelf getypt ipv herkennen van bovenstaand.

Onze pony kon alles. Iedereen kon erop rijden. Nooit bokken, steigeren of op hol gaan. Niet dominant. Hele waslijst. Klonk als de perfect gekloonde pony. Helaas was dit niet zo. Heb nog steeds een schouderblessure. In september opgelopen. Omdat ik dacht wel even op buitenrit te kunnen met een bomproof, niet bokkende of rennende pony.
Zo blij dat er geen onervaren ruiter op zat of een kind. Was gekocht voor beginnende kleine kinderen.
Inmiddels loopt ze braaf haar rondjes. Echter bij aankoop dus niet zoals de omschrijving.
Tip erbij is: neem het met een korreltje zout.
Ook ik werd genegeerd toen ik bij M. het probleem aangaf.
Daarom zou ik er zelf nooit meer eentje kopen.
Ik hou van eerlijkheid. Zodat je ook weet waar je aan begint. Bewust kunt kiezen. Zodat het een succesvolle match kan zijn.

itvc

Berichten: 38
Geregistreerd: 04-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 21:46

Ik heb in het verleden een topic geplaatst over een Haflinger die ik bij Stephan Baauw/ Melissa heb gekocht. Niet oké. Heeft me een hoop geld aan onderzoeken/behandelingen gekost plus veel verdriet om dit paardje weer te moeten laten gaan. Voor betreffend topic: zoek even op Stendor van de Rijsdijk.

SaraViavia

Berichten: 1800
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 14:11

Al 2 pony's gekocht bij *M*.
Pony 1 was absoluut NIET verkeersmak, terwijl beweerd werd van wel. (Er was toen nog geen omruilgarantie)
Pony 2 twee weken terug gekocht. Super blij met hem, maar zeker niet zoals de omschrijving. Die omschrijvingen moet je inderdaad met een heeeeele grote korrel zout nemen, want volgens hun is alles verkeersmak en geschikt voor beginners. Heb inmiddels al 3 mensen gesproken die écht gedupeerd zijn en met een gevaarlijke pony zitten, maar tot nu toe doet mijne het heel goed (behalve dat hij nog het een en ander moet leren)
Ook over de leeftijd gelogen bij de tweede, maar volgens mij bij de eerste ook.Pony's ouder adverteren dan ze werkelijk zijn, omdat 'de jonge leeftijden af zouden schrikken'.
Ik denk dat ik twee keer vrij veel geluk heb gehad, maar nu ik de verhalen van anderen heb gehoord ga ik de gok niet meer wagen!!

SaraViavia

Berichten: 1800
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:02

Volgens mij zijn er reacties gewist? Ook eentje van mij..?

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Handelaar Baauw Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:58

Ja de mijne ook.

PB dat het uit eerste hand moet zijn.
Mijn inziens was die reactie dit ook.
Ik ben zelf opgelicht met die geweldige en alleskunnende tinker.
We hebben haar gehouden en helemaal opgeknapt en verder opgeleid.
Ze was misschien 20% van de omschrijving.

Texas02

Berichten: 4734
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 01:06

Ik heb een heel leuk paardje op marktplaats gezien van Kim Verhoeff.. Wij willen eigenlijk zaterdag gaan kijken, is dat dan wel verstandig of niet? Er werd mij aan de telefoon zoals het klonk wel eerlijk antwoord gegeven op mijn vragen, er werd eerlijk verteld dat het paard wel erg voorwaarts is, maar verder braaf is.. Ik vind het echt een heel leuk paard.. Maar als je de reacties dan leest, begin je toch wel te twijfelen..

SaraViavia

Berichten: 1800
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 10:53

Texas02 schreef:
Ik heb een heel leuk paardje op marktplaats gezien van Kim Verhoeff.. Wij willen eigenlijk zaterdag gaan kijken, is dat dan wel verstandig of niet? Er werd mij aan de telefoon zoals het klonk wel eerlijk antwoord gegeven op mijn vragen, er werd eerlijk verteld dat het paard wel erg voorwaarts is, maar verder braaf is.. Ik vind het echt een heel leuk paard.. Maar als je de reacties dan leest, begin je toch wel te twijfelen..


Ik ga na deze verhalen de gok niet meer wagen. Er zijn verhalen en reacties zat waaruit blijkt dat ze af en toe de boel flink oplichten. Heb zelf ontzettend veel geluk gehad met een paard die ik bij M. van der Post weg heb. Echt een heel fijn paardje, super super mak.