Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
BowieBonanza schreef:Blingh schreef:@ Bowiebonanza. dat weet ik want heb bij haar op stal gestaan in Bavel. Stal de leeuwerik!
Leeuwerik, staan veel mensen die ik ken.
veel mensen gingen daar een i.v.m. weidegang volgensmij
Blingh schreef:@ Bowiebonanza. dat weet ik want heb bij haar op stal gestaan in Bavel. Stal de leeuwerik!
Blingh schreef:Ik ben trouwens toendertijd ook wel op ponykamp geweest op de roosberg. Had toen een hele leuke pony (geen idee meer hoe ze heet) weet wel dat ze een nakomeling hadden van haar die ook in de lessen meeliep en volgens mij was dat een schimmel?
Blingh schreef:Mabeltje ingeslapen? Daar heb ik toendertijd op gereden en mijn zusje op Flicka..
Citaat:ja ik ben echt van het dressuur, lief dat je t zegt, dan zou ik idd voor de donderdagavond gaan
ow en ton vond ik vroeger als klein kind echt streng
christel82 schreef:Wat leuk, toevallig ben ik ook aan het kijken voor een leuke manege. Mijn vriend gaat het proberen. Hij is door mij met paarden in contact gekomen en wil graag les hebben.
Ik ben bij Manege de Roosberg geweest en die is wel duurder, maar ik vind het belangrijk dat er goed les gegeven wordt, dus we gaan het binnenkort proberen daar.
Succes met je zoektocht.
ps ik vind trouwens dat er maar weinig maneges zijn die een goede website hebben waar je info kan vinden en foto's kan zien. Dit doe ik toch als eerste voordat ik ergens langs ga.
gr Christel
happyjess schreef:ja dat is ook iets te ver.
ik ga vd week maar eens maneges bezoeken om te kijken hoe het is!
BowieBonanza schreef:happyjess schreef:ja dat is ook iets te ver.
ik ga vd week maar eens maneges bezoeken om te kijken hoe het is!
Vandaag is er een Onderlinge Wedstrijd op de Roosberg (Ik rijd zelf ook mee)
Volgende week is het zaterdagavond seniroen wedstrijd volgensmij (Vandaag junioren)
en volgende weed zondag onderlinge wedstrijd springen.