Rustplaats in Frankrijk gezocht tijd. transport van paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-10 08:54

Adrian schreef:
hoi,

Alles goed gegaan met de paardjes onderweg ?

HG. A3

Hallo, hallo :D de Nederlandse vrijwilligers hebben zelfs een heel verslag geschreven met foto's :D
Je kan het hier lezen ;)
www.bloggen.be/whisperer

Nog bedankt voor jullie hulp ! ;)

rocymax

Re: Rustplaats in Frankrijk gezocht tijd. transport van paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 10:10

Ja ik heb het verslag gelezen, gelukkig dat het toch nog zo afgekomen is, en alle lof voor deze lieve geweldige vrijwiligers die je geholpen hebben!!! Kun je wel een beetje wennen nu chikiboy dat er weer een paar paardjes weg zijn?? Ondanks alles zul je ze toch vreselijk missen denk ik, en wat een pech ad je weer met dat rotweer, het stormt hier nu vandaag ook wer heel erg, hoop dat het alleen in deze streek is

Adrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 21:39

Hoi,

Heb het verslag ook gelezen. Het is geweldig wat jullie voor de paarden doen. Chapeau !!! Wat een pracht paarden die ongetwijfeld een betere toekomst tegemoet gaan door de inzet van jullie. Diep respect !!!

HG. A3

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-10 22:41

Adrian schreef:
Hoi,

Heb het verslag ook gelezen. Het is geweldig wat jullie voor de paarden doen. Chapeau !!! Wat een pracht paarden die ongetwijfeld een betere toekomst tegemoet gaan door de inzet van jullie. Diep respect !!!

HG. A3

Tja ik...en mijn rescuedieren....geen man die dat uithoudt :D Ik sta er dus alleen voor ....met alle hulp van anderen natuurlijk.
De paardjes zijn vanmiddag aangekomen bij Ylvie Fros (www.ylviefros.nl) en daar kunnen de kandidaat adoptanten ze gaan bezoeken... :D