ervaringen pensionstal parkzicht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sisely85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:42

Leslie90 schreef:
Je weet ook niet wie ik bedoel, maar je hebt niets voor niets een schuilnaam op bokt, toch?

Mien, heb je slechte ervaringen over Parkzicht? Niet, snap ik niet wat je hier zoekt.

Volgens mij vroeg je advies over wat je het beste kon doen met betrekking tot je shet.

Ik vind dit topic ook onzin en is duidelijk bedoeld om een reactie los te krijgen van wie dan ook die daar staat.

Verder snap ik het niet want je moeder heeft die shet in november te koop gezet op bokt.

Wat sharaya (of zoiets) betreft. Hoe zielig!! Jullie zijn daar weggegaan vanwege verhuizing en ineens is alles verkeerd. Ik snap ook niet waar je het lef vandaan haalt omdat over Annemiek te vertellen. Schaam je!!

Leslie90

Re: ervaringen pensionstal parkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:47

Heel goed, vanwege VERHUIZING, en daar hoort dat beestje ook bij en daar heb ik recht op.
Ik snap ook niet waar Annemieke het lef vandaan haalt om zo onder toeziend oog van pension klanten zo bruut met paarden om kan gaan, als dat niet zo was hoefde dat ook niet online.
Misschien ook de topic titel lezen, ik vraag naar allebei, EN ervaringen EN wat ik het beste kan doen.

En als het mijn bedoeling is om reacties los te maken is het toch aardig gelukt, aangezien jij ook van Parkzicht komt en ff snel een accountje aan hebt gemaakt om hier te reageren.

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:00

Even een slotje voor overleg.