Dekens wassen in het gooi.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Re: Dekens wassen in het gooi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 13:52

gulpje: Die is niet zo ingewikkeld toch?
Ze vertelde dus dat het bedrijf aanraad om dekens elk jaar te behandelen. Vervolgens hadden een aantal mensen dat niet gedaan en bleek inderdaad dat na ruim een jaar sommige dekens doorsloegen.

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 17:10

dan is piaffe toch nog de goedkoopste, dacht 13,50 incl waterdichtheidbehandeling.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:23

Veulen84 schreef:
gulpje: Die is niet zo ingewikkeld toch?
Ze vertelde dus dat het bedrijf aanraad om dekens elk jaar te behandelen. Vervolgens hadden een aantal mensen dat niet gedaan en bleek inderdaad dat na ruim een jaar sommige dekens doorsloegen.

Het zal je manier van spellen wel zijn dan ;(

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:51

Gulpje schreef:
Het zal je manier van spellen wel zijn dan ;(

Geloof niet dat er veel spelfouten in stonden. Maar geldig excuus in deze: Ik ben dyslectisch.

chocky84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 00:00

cherish schreef:
bedankt voor de tip! dat is een mooie prijs! Heb je er dan speciaal waterdicht maken bij gedaan?

Nee, er zit dan niet speciaal waterdicht maken bij dacht ik... Heb overigens mijn vorige bucas dekens 10 jaar lang daar laten wassen en altijd waterdicht gebleven!

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 10:13

ik breng ze normaal ook bij de boer (teunie dus)
12.50 +12.50 voor waterdicht maken.
dekjes 4.50 alleen dat doe ik nooit meer.
dakjes waren alleen gespoeld, je rook nog overduidelijk paard en ze waren hard en onder de haren.
heb ze dus teruggebracht en zijn ze nog een keer gedaan, alleen dat maakte niet veel verschil..
ik zoek voor volgend jaar dus ook iemand anders!

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 09:40

Oh ik ben net aan het rondkijken naar de goedkoopste in de buurt om mijn dekens te laten wassen... :D

Een aantal stalgenoten hadden het bij Teunie laten doen en ik vind het waterdicht maken erg duur inderdaad. :o

Ik hoorde ook een stalgenoot over www.jkwashing.nl
Maar ik kan hier op het werk niet de site openen.

Op zich is met zijn allen verzamelen en dan naar Epona ook een idee. Ik wil op zich wel verzamelpunt zijn hoor, mikken we alles in de berging :+ :D

Ik heb sowieso 6 dekens, en nog een paar stalgenoten die ook dekens moeten laten wassen :j

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 13:56

Mijn dekens zij nu bij piaffe. Mijn vader moest daar in de buurt zijn. Dan kom ik ze of halen (en dan meteen lekker shoppen daar) of ze sturen ze terug.

dekenwasser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:32

Goedenavond u allen.

Wij zijn net verhuisd vanuit Friesland waar we al 5 jaar een paardendekenwasserij en naaiatelier hadden. Sinds kort zijn we gevestigd in Amersfoort. Je vindt ons op www.dekenwasserij.com

Brengen is natuurlijk geen probleem maar omdat we veel transport hebben in de regio doen we dat altijd gratis, ook voor kleine aantallen. Onze prijzen vindt je op onze website, ter indicatie 12,50 voor een winterdeken en 8,- voor een fleecedeken. Waterdicht maken doen we door de deken met Harmisol te behandelen.

Dus je hoeft er niet voor naar het zuiden ;) Zo hebben jullie nog wat meer keuze :9

Groetjes Pim

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 18:13

dekenwasser schreef:
Goedenavond u allen.

Wij zijn net verhuisd vanuit Friesland waar we al 5 jaar een paardendekenwasserij en naaiatelier hadden. Sinds kort zijn we gevestigd in Amersfoort. Je vindt ons op http://www.dekenwasserij.com

Brengen is natuurlijk geen probleem maar omdat we veel transport hebben in de regio doen we dat altijd gratis, ook voor kleine aantallen. Onze prijzen vindt je op onze website, ter indicatie 12,50 voor een winterdeken en 8,- voor een fleecedeken. Waterdicht maken doen we door de deken met Harmisol te behandelen.

Dus je hoeft er niet voor naar het zuiden ;) Zo hebben jullie nog wat meer keuze :9

Groetjes Pim

goed om te weten voor de volgende keer!!!!

pdwreeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 10:11

Paardendekenwasserij Reeuwijk, voor het professioneel laten reinigen en repareren van uw paardendekens.

Paardendekenwasserij Reeuwijk werkt zowel regionaal als landelijk. Wij hebben een haal- en brengservice door heel het land! U kunt uw dekens ook bij een van onze servicepunten inleveren.
Wij hebben onze wasserij recent uitgebreid waardoor wij u een nog snellere dienst kunnen verlenen, uw dekens zijn binnen 7 werkdagen klaar! Ook kunt u uw dekens bij ons op locatie afgeven. Wij zijn goed te bereiken, 10 minuten vanaf a12 afslag Reeuwijk. * tussen Den Haag en Utrecht*

Prijslijst 2014

Paardendekens € 10,- per stuk*
Waterafstotend + € 5,-
Shabrakken € 5,- per stuk
Westernpads € 10,- per stuk
Transportbeschermers € 7,- per 4 stuks
Bandages / beenbeschermers € 4,- per 4 stuks
Halsterset (nylon) € 4,- per set

Prijzen reparatie al vanaf € 1,95!

*Bij grotere aantallen hebben wij aantrekkelijke korting!

Voor meer informatie zie onze website http://www.paardendekenwasserijreeuwijk.nl
of kijk op onze facebookpagina http://www.facebook.nl/paardendekenwasserijreeuwijk

Afbeelding