(Slechte) ervaringen met Agradi?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leonie1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 16:41

Nooit problemen gehad. Soms duurt het wat langer maar als je ze even belt krijg je gelijk antwoord wat de verwachte levertijd is.
zeer tevreden over agradi

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 16:42

Gulpje schreef:
Siets schreef:
Maar ik wil toch graag eens jullie ervaringen weten met de webshop van Agradi.

en nu zeg ik verder niets meer :)

Wat zeg ik daar verkeerd aan dan? Ik zie het niet, leg eens uit :).

Ik wil graag ervaringen weten, dus goed of slecht. Ik vraag om slechte of juist goede ervaringen.

Snap werkelijk niet wat je moeilijk doet.

Graag weer on topic...

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 16:43

ik heb er iets besteld, zo'n stempelkaart a 10euro ingeleverd en iets groots geretourneerd. Daardoor kwam ik net onder de E100 waarop je een stempelkaart kon inleveren en kreeg ik dus mijn bedrag - die E10 korting terug.
Heb er tig keer achteraan gezeten, het geld was zogenaamd overgemaakt, zou nog overgemaakt worden, was zelfs naar een verkeerde rekening overgemaakt (alsof ik daar iets aan kan doen) en daarna duurde het nog twee weken voordat het geld dan eindelijk teruggestort was...
Ik gaf nog de opmerking dat ik de service niet netjes vond en dat ik het vervelend vond dat ik die E10 niet terug kreeg.
Dat het niet gebruikelijk is snap ik wel, maar als je 5 weken op je geld moet wachten en er van alles verkeerd gaat had ik dat wel extra service gevonden. Vervolgens een paar dagen later staat er leuk vermeld in de nieuwsbrief dat je nu bij een lager bedrag je waardebonnen in kan leveren.
Nou, toen kwam het stoom toch wel even uit mijn oren hoor!

Had het overigens keurig op tijd in huis en verder was de service prima; had het per ongeluk naar mijn oude adres laten sturen want zo stond ik nog in hun systeem. Ze zijn heel behulpzaam geweest bij het oplossen hiervan :)

Siets

Re: (Slechte) ervaringen met Agradi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 16:47

Dat met het inleveren van die losse stempels omdat ze met de kaarten gaan stoppen, heb ik ook gebruikt bij mijn bestelling.

Die korting kwam nog bóvenop de korting die ze al op de site geven, dus uiteindelijk is het super voordelig :j.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 16:53

Het is voordeliger maar de levertijd is rommel. ben al 4mnd op slech paardje aant wachten, al gebeld, zeggen ze nog 1 week..

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:55

Aangezien je zoekt naar ervaringen met een dienst verplaats ik dit topic van RUI naar EA-GZ-DI

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 18:03

Alleen maar positieve ervaringen met Agradi. Als we iets nodig hebben kijk ik altijd eerst of ik het bij Agradi kan bestellen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:13

leonie1984 schreef:
Soms duurt het wat langer maar als je ze even belt krijg je gelijk antwoord wat de verwachte levertijd is.

Tot nu toe dus niet, is het "eh, dat kan ik niet echt inschatten..."... of ze zeggen "met een week is het er wel!" en na 3 weken heb je nog niets.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:17

Ik had dus ook altijd goede ervaringen ermee.. Maar normaal kreeg ik ook altijd een bevestiging dat het betaald was, en nog een keer wanneer het verzonden was.. Nu heb ik de helft binnen van wat besteld is, en heb geen idee wanneer de rest word nageleverd. Heb nu even gemaild hoe dat dan zit. Maar goed, ik wacht even een mailtje af :)

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:19

Ik was ook wel tevreden maar zit helaas nu ook al enige tijd te wachten en ja IK WEET dat de levertijd kan oplopen tot 2 weken maar ik heb gebeld en had het begin deze week moeten krijgen en DAT is niet gebeurd. Dus WEER gebeld, nou wordt het in gedeeltes verzonden. Maar nu kan ik zondag niet met de omheining bezig terwijl de paarden er eigenlijk maandag heen zouden gaan. Tja t valt me gewoon tegen dat de eerste die ik aan de lijn had(vorige week) zo positief was en dat het gewoon niet waar bleek te zijn.
Dus ja en nee, spullen zijn in orde en goedkoop maar het duurt me nu wel wat te lang. Volgende keer als ik nog 3 weken heb voor dat ik het echt nodig heb, haal ik het mooi ergens anders.

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:33

Ik heb afgelopen zondag wat besteld en had gelijk een orderbevestiging in mijn mail. De levertijd was tussen 2 en 10 werkdagen, dus ik wacht af. Bij de laatste bestellingen waren artikelen ook niet direct leverbaar en daar heb ik ook een tijd op zitten wachten. Toen ik mailde met de vraag hoe lang het nog ging duren had ik vrij snel antwoord en de bestelling binnen.

Moet wel zeggen dat het de laatste tijd veel langer duurt dan in het begin, toen had ik altijd alles zo binnen, nu duurt het eigenlijk altijd langer dan de aangeven levertijd.

The_Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 09:27

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met agradi,
maar nu heb ik een 1,5 terug een best wel grote bestelling gedaan, Waarbij de levertijd 2-5 dagen was maar die 2- tot 5 werkdagen zijn nu wel lang en breed voorbij en ik heb nog steeds geen trake en trace ontvangen. Wel een mailtje dat ik betaalt heb maar verder geen idee wanneer me pakketje binnen komt terwijl ik er inmiddels wel op zit te wachten want er zitten wedstrijd spullen tussen die ik zaterdag aanstaande nodig heb.
Nu probeerde ik vandaag te bellen, kreeg ik een bandje dat ze alleen van maandag t/m vrijdag aanwezig zijn van 10- 12 en smiddag van half 2 tot nog wat, of ik kon de voicemail inspreken dus ik wil de voicemail inspreken krijg ik nog niet eens 1min. om mijn verhaal te doen.

Vindt beetje jammer want was altijd zeer tevreden, En ging er vanuit van goede snelle service.
maar sinds ze gratis vrachtkosten hebben, en zoveel kortingen heb ik het idee dat ze de drukte niet meer aankunnen ofzo.
Nouwjaaa hopen dat pakketje snel binnen komt!

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 09:38

ik heb 1 keer wat besteld bij agradi en nooit meer.
ik heb 3 weken moeten wachten op mijn spullen en toen was nog niet alles er. toen kreeg ik 2 weken later een mailtje dat het niet leverbaar was en dat ik me geld terug kreeg voor die spullen die niet leverbaar waren. dat duurde uiteindelijk ook nog bijna 2 weken.
voor mij dus geen agradi meer.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 09:43

Ik heb er van de week voor het eerst wat besteld, en eigenlijk vind ik dat ze de producten die gewoon op voorraad zijn vast moeten sturen en wat er niet is na moeten leveren.

Ik bestelde 3 dingen op voorraad maar zat net onder de 30 euro, en dan kun je daar niet bestellen. Dus bestelde er vast een wedstrijdshirt bij levertijd tot 10 dagen.
Ik mailde dus of de rest vast verstuurd kon worden, maar dat kon dus niet.
Ik denk ik moet meer bestellen vanwege dat minimum van 30 bestel er een shirt van 40 euro bij maar even opsturen zit er niet bij.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 10:02

Júist door de gratis verzendkosten wordt Agradi erg aantrekkelijk. Voorheen bestelde ik
altijd bij de paardendrogist, maar daar betaal je dan toch net iets meer, inclusief de
verzendkosten. Misschien snijden ze zichzelf hiermee juist in de vingers, en kunnen
ze het allemaal niet aan inderdaad...

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:09

Ik had altijd goede ervaringen tot de laatste keer..we hadden iets besteld..meerdere dingen zelfs en direct betaald en na 2 maanden hadden we nog niets binnen..en niks van ze gehoord na de bevestiging van de bestelling.Dus wij weer erachter aan en bleek dat ze opeens niet hadden wat we besteld hadden dus konden we een nieuwe bestelling plaatsen die kwam toen wel direct.

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:52

:oo ik heb ook wat bij Agradi besteld op 22/8. Wel een betalingsbevestiging gehad maar verder helemaal nog niets :(
Maandag maar een bellen, want ik ben hier niet blij mee! :n

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 19:33

Heel tevrede over Agradi, nooit problemen met de bestellingen gehad en ook een vriendelijke klantenservice.
Dat het momenteel allemaal wat langer gaat duren kan ik best begrijpen, het is tenslotte ook vakantietijd en ook bij Agradi zal het personeel wel op vakantie gaan, waardoor ze wellicht onderbezet zijn?
En daarbij zijn ook internetbedrijven altijd afhankelijk van een leverancier! Als een leverancier iets niet op voorraad heeft of uit het assortiment gooit dan zal een internetwinkel het ook niet (meer) kunnen leveren.
Maar zoals ik al zei, ik ben tevrede over Agradi, problemen worden altijd netjes opgelost (neem altijd telefonisch contact op niet via de mail) en ik blijf daar ook graag mijn spulletjes bestellen :)

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 11:52

Ik heb wel even heeeeeel eigenwijs een mail verstuurd (in het weekend, dan kan je natuurlijk niet bellen), maar daar heb ik verder (nog) geen reactie op gehad. Maar nu heb ik wel opeens de orderbevestiging met de track en trace code gekregen := Het komt eraan dus! :):)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 11:56

Ik heb begin augustus een bestelling gedaan van meer dan 100 euro. Betaald, alles was op voorraad volgens de site. Ben er nog steeds op aan het wachten. :7
Heb een aantal telefoontjes gepleegd, ben al een keer boos geworden.. ''Nee mevrouw nog 1 week en dan wordt het geleverd''.
Vanochtend erachteraan gebeld dat ze de bestelling mogen annuleren en ik mijn geld terug wil. Ben benieuwd hoe lang dat duurt....

Voor mij geen Agradi meer :n

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 11:57

nou ik ben benieuwd wanneer mijn pakketje aan komt dan. als die aankomt...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 11:58

Mayflower_ schreef:
''Nee mevrouw nog 1 week en dan wordt het geleverd''.
Die mevrouw ken ik :)) :D

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:02

Katja schreef:
Mayflower_ schreef:
''Nee mevrouw nog 1 week en dan wordt het geleverd''.
Die mevrouw ken ik :)) :D

Hihihi en zij mij ondertussen nu ook! :D

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:46

ik heb echt nog nooit problemen gehad met hun altijd netjes keurig optijd mn spullen in huis. Dat was dat buiten hun actie om en de spullen waren op voorraard.

Is die vrachtkosten actie nu voor vast? Viel me wel op dat het orderbedrag dat je minimaal moet bestellen omhoog gegaan is, volgens mij was dat eerst 25 euro.... maar weet ik ook niet 100% zeker

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 18:18

ik heb zaterdag wat besteld, ben erg benieuwd wanneer ik het krijg. Op de site stond bij alle dingen direct leverbaar.