Ervaringen met webshop DiDaan horse equipment

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Carolyne_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:07

Zijn jullie ook via Marktplaats aan de website van Didaan gekomen?? Graag ook je klacht indienen want Didaan heeft een heleboel advertenties onder Hoofdstellen geplaatst. Alleen mijn klacht vinden ze niet voldoende om aktie te ondernemen. Ik zie dat er nog een iemand een klacht heeft ingediend 'rockydublin'. Doe het alsjeblieft want we moeten haar tegenhouden.

Carolyne_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:19

Zijn jullie via Marktplaats aan de website van Didaan gekomen?? Zo ja graag een klacht indienen want ze zeggen dat ik de enige bent geweest wat niet voldoende is om aktie te ondernemen. Didaan heeft een aantal adv onder de Hoofdstellen rubriek staan, dus zij gaat gewoon verder met geld innen. Doe het alsjeblieft want we moeten haar tegenhouden.

jSophiaF

Re: Ervaringen met webshop DiDaan horse equipment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 14:42

ik heb markplaats en hyves op de hoogte gebracht van deze dame, eind juni al, maar tot op heden nog geen reactie van markplaats gehad.
Ik zal vanavond nogmaals een klacht versturen en navraag doen bij me cp bij de politie. Hou jullie op de hoogte, doordat ik niet vaak meer achter de pczit, staat mijn mailbox of pb-box open voor evt. Vragen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 21:36

Hier het antwoord van mijn contactpersoon binnen het korps Zoetermeer.

Citaat:
Ik kan u aangeven dat ik uw aangifte compleet met de andere die via u aan mij zijn gestuurd inmiddels zijn uitgezet. In eerste aanleg zal de haalbaarheid worden geinventariseerd.
De kans is groot dat er een strafrechtelijk onderzoek wordt gestart tegen de handel en wandel van deze verdachte.

rockydublin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:56

Hee Freya, dat is eindelijk een goed bericht. Kun je toch zien dat samenspannen met meerdere p.b. 's toch eindelijk eens resultaat gaat boeken. Ik hoop echt dat er nu eindelijk eens zeer daadkrachtige aktie wordt ondernomen tegen DiDaan's Angelique want ook gisteren en vandaag staan er weer hoofdstel advertentie"s bij marktplaats. Marktplaats weer hiervan en toch zetten ze elke keer weer die oplichtingszaak- site" weer in hun advertentie"s. Ik heb ook nu weer bezwaar gemaakt tegen de advertentie.
Ik ben op erg benieuwd naar het strafrechtelijk onderzoek, of dat er ook daadwerkelijk komt. Hou "ons "op de hoogte!!

margatos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 09:06

Ook ik heb een nare ervaring met Didaan horse equipment, op 23-02-2010 heb ik een bestelling gedaan van 116,50.
Ik heb haar iedere keer gemaild, gebeld. Ze beweerde iedere keer dat ze het opgestuurd had en tot twee keer toe zou het zoek geraakt zijn met de post. Heb dus tot op heden nog niets ontvangen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 09:11

@ margatos, ik denk dat het ook in jouw situatie verstandig is om aangifte te doen.

Mocht je dat willen doen, wil je mij dan een mailtje sturen, zodat ik de beschikbare procesverbaalnummers kan door geven, die je dan mee kan nemen met jouw aangifte.

zonnetje1903

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:32

En ook mijn bestelling is nog niet binnen. Na verschillende mailtjes en telefoontjes nog steeds niets gehoord. Ik zal dus ook maar aangifte gaan doen!

Carolyne_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 10:09

@allen, graag marktplaats ook steeds in kennis blijven stellen.
Zij geven aan mij aan dat er geen anderen geklaagd hebben.... lijkt mij toch niet....

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 10:20

nee inderdaad, ik heb al meerdere berichten gestuurd naar marktplaats maar krijg totaal geen reactie van hun.
Vanavond gaat mijn laatste poging de deur uit met eind doel marktplaats.

Carolyne_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 10:47

@Freya, Trouwens mijn contact bij Politie Gelderland geeft een soortgelijke reactie als jij hebt gehad. Dus misschien gaat er toch wat gebeuren.

rockydublin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 14:44

Als je nu zoekt via b.v. google ,, op didaan, dan is eindelijk haar website verdwenen... Net als mij geld. Maar blijkbaar heeft de politie of tros radar aktie ondernomen. Mag ook eindelijk wel eens een keer. Ik ben wel benieuwd of wij er ooit nog iets over horen.
er staat trouwens wel een nieuwe site op die van didaan maar wel onder de naam didaan, zou mij niet verbazen als dat van Angelique is. Wie het weet mag het zeggen!!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 15:53

Ik zal mijn contactpersoon eens mailen om te vragen of hij weet hoe de stand van zaken is.

Ik kan niks meer vinden onder de naam Didaan. Kan je die site naar me door mailen of via de pb sturen ?

Niet dat ik wat wil bestellen, never nooit meer bij deze dame, maar dan kan ik het door geven aan mijn contactpersoon bij het korps Zoetermeer, mocht er inderdaad dezelfde persoon achter zitten, dan kunnen ze die site ook gelijk killen.

rockydublin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 18:46

Ik klik dan op google DiDaan in en krijg dan vervolgens deze melding; U zoekt Didaan?? en die site is nu övergedaan of zo aan;
1119 onetoshop.nl Je moet maar eens kijken, ook weer zo'n site met een "luchtje "eraan naar mijn gevoel.
En ja iedereen is erg benieuwd of jouw contact persoon nieuwe info heeft.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 15:42

Dames , Heren,

Ik heb de mail inmiddels de deur uit gedaan naar mijn contact persoon binnen het korps Zoetermeer, het is even wachten op antwoord, helaas niet eerder kunnen doen ivm drukte.

Verder heb ik met de rechtsbijstand aanstaande woensdag een telefonische afspraak over deze zaak.

Indien jullie en uiteraard de mogelijkheid er voor is, om dit gezamelijk op te pakken, wil ik jullie vragen of jullie gegevens, incl email en telefoonnummer aan mij door te geven, zodat ik die naar de rechtsbijstandverzekering kan doorspelen.
Uiteraard laat ik jullie woensdag weten of dit ook mogelijk is, maar denk ik er alvast even over na, of jullie daar aan mee willen werken.

Fijn weekend allemaal.

BrendaTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 09:14

Goedemorgen,

na even googlen, ben ik op dit forum terecht gekomen. Ik wilde weer even werk gaan maken van Didaan Horse Equipment. Ook ik heb bij Didaan op 18 mei 2010 wat dingen besteld. Sokken, handschoenen en een blauwe rijbroek voor mijn zoontje. De sokken en handschoenen heb ik wel gekregen, na vele mails, uiteindelijk na 3 weken. Maargoed ik heb de sokken en handschoenen gekregen. De rijbroek á 20 euro is echter nog steeds niet binnen d.d. 26-10-2010.

Ik heb een aantal mails gestuurd, kreeg antwoord dat er wat mis was gegaan en dat het die week opgestuurd zou worden. Niets gekregen, weer erachteraan gemaild. Geen reactie. Gebeld, voicemail ingesproken. Als reactie stuurde mevrouw van Didaan een mail dat het verstuurd werd. Helaas tot op heden niets ontvangen. Ik heb uiteindelijk na het verstrijken van de juridische termijn een ingebrekestelling gestuurd met verzoek om die 20 euro terug te boeken naar mijn rekening. Helaas het is nu 26 oktober en tot op heden geen reactie en niets ontvangen. Ik vind het schandalig! Denk je bij een Kvk geregistreerd bedrijf te kopen en nog wel met Ideal...is het gewoon iemand die niet de levering nakomt. Heel storend vind ik dit gedrag van deze betreffende mevrouw, die op geen enkele manier meer reageerd. Een reactie waarom ze niet levert of het geld terugboekt zou al prettig zijn.

Eigenlijk zouden wie die Alberto Stegeman moeten inschakelen, helemaal nu ik lees hoeveel mensen er gedupeerd zijn. Ik heb dan nog maar 20 euro, maargoed het is mijn geld en ik heb er geen rijbroek voor gekregen.

Ik lees dat er mensen zijn die aangifte gedaan hebben, ik ga ook daar maar op over. De wil was er nog om het netjes met deze mevrouw van Didaan af te handelen, maar helaas het kan niet anders.

Met vriendelijke groet,

Brenda Theising

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 17:51

Hoi Brenda,
Ik raad je aan, ondanks dat je een deellevering hebt ontvangen, om toch aangifte te doen.
Als je mij het procesverbaalnummer wilt door geven heel graag, mag via de mail of via pb. zodat ik die weer kan doorgeven aan het buro Zoetermeer en ze die ook bij het al dikke dossier kunnen voegen.

Via de rechtsbijstand komen we ook geen stap verder, zaak wordt niet in behandeling genomen omdat het bedrag niet boven de 225,- euro komt.
De overige stappen vermeld ik niet openbaar, ivm evt. meelezen van de eigenaar van Didaan.

De politie is bezig alle procesverbalen op een 1 plek te krijgen en dat kost tijd, dus we moeten nog geduld hebben. Zodra ik meer weet, laat ik het jullie uiteraard weten.

horsesarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 16:05

had ik maar eerder van dit forum afgeweten.. :(
ben ook voor ruim 80 euro opgelicht door DiDaan horse equipement uit Leerdam.
Heb echt van alles ondernomen maar nooit mijn spullen of mijn geld terug gezien.
Ze adverteren nog gewoon op internet.
dit kan toch niet!!!!
Is hier nu echt niets aan te doen?
Zijn er mensen uit omgeving Den Bosch met dezelfde klacht?
Misschien kunnen we gezamelijk iets ondernemen tegen deze oplichters?
Ik ga in elk geval aagifte van diefstal/oplichting doen bij de politie?
Wie doet er mee.
Deze mensen moeten gestopt worden!!!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 16:15

Hoi Horsearena, Iedereen hier in de topic heeft al aangifte gedaan.
Ik wil je vragen, als je aangifte gaat doen, om mij het procesverbaalnummer door te geven. Ik kan je vanavond een aantal procesverbaalnummer geven, die je mee kan nemen als je aangifte gaat doen.
De zaak loopt al bij de Politie, is opgezet door het korps Zoetermeer en overgedragen naar het korps te Leerdam e.o.

De site is inmiddels al uit de lucht, maar helaas doet Marktplaats hier niks aan om deze oplichtster te stoppen.

Tascha01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 12:51

Hallo Allemaal, ook wij (Hondenpension) hebben ervaring met Mw Hack. Niet alleen een webshop met paardenartikelen, zelfs haar hond laat ze 8 maanden in ons pension zitten, heeft de hond nooit opgehaald en wij zitten nog steeds met een onkostenpost van 3.000,- euro. Om afstand te kunnen doen van de hond, zijn wij naar haar ouders gereden, die officieel afstand hebben gedaan van de hond, zodat wij deze konden plaatsen in het dierenasiel. Dat konden wij niet zomaar doen, wij waren uiteindelijk geen officieel eigenaar. Ook de afstandskosten (ad 50,- euro) zijn door ons voldaan. Deze mevrouw had ook beloofd elke maand te bellen hoe het ging, belde dus nooit en heeft tot op de dag van vandaag geen cent betaald. Ze bracht de hond met een zielig verhaal dat ze uit haar woning moest, bij haar ouders ging wonen en de hond niet mee kon omdat ouders ook honden hadden.
Deze mevrouw heeft overal schulden (ook bij de dierenarts). Al enkele jaren hebben wij een incassobureau achter haar aan, maar zonder resultaat. Van een kale kip kun je niet plukken. Deze Mevrouw laat een spoor van schulden achter en slaapt er geen nacht minder om. Dit moest ik even kwijt.

Hondenpension Tascha
St. Oedenrode

rockydublin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:46

Inderdaad Tascha van een kale kip kun je niet plukken, Volgens mij is het onderhand "een hele gladde aal"waar ook niet van valt te plukken. Een enorme oplichtster met torenhoge schulden overal. Daar komt ze van haar hele {jonge} leven niet af. En dan te weten dat ze ook nog een kind heeft. Ook erg naar voor haar kind en voor haar ouders, want onderhand wordt er toch flink achter haar aan gezeten door justitie.
Jouw bericht van oplichting is nieuw voor mij, maar zo zie je maar ze licht iedereen op maakt niet uit hoe. Het zal je kind maar zijn, ik zou mij diep schamen voor een kind met zo'n gedrag, maar wat doe je eraan als ouder??? Ik vind het ook erg naar voor jullie als pension houder en voor die arme hond zelf. Ik ben ook een echtte hondeliefhebber, [heb zelf een mechelaar en een jack russel] maar mijn bestte vriend[en] zou ik nooit achterlaten , waar dan ook. Ik hoop voor jullie dat er op de 1 of andere manier toch nog geld voor jullie pension komt. Heel veel succes, maar ik zou maar nergens op rekenen.

dehoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 15:25

voor verdre info van Didaan en foto van haar en haar vriend zie hier de url van de website: http://www.tagged.com/profile.html?ect= ... age_link_0
Hier staan gegevens op die belangrijk zijn voor de politie.
Iedereen die met haar of 1 van haar bedrijven in contact is geweest moet aangifte doen van oplichting bij de politie.

Angelique Hack
Tulpstraat 34
4142 XT Leerdam

dehoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:11

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 19:17

Zoals ik reeds al een aantal keren eerder heb aangegeven , voor diegene die nog geen aangifte hebben gedaan en dat willen gaan doen, heb ik een aantal proceserbaalnummers, die jullie kunnen krijgen via de Pb, zodat je die mee kan nemen bij het aangifte doen. Zodat alle aangiftes gebundeld worden.

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:28

dehoop schreef:
dit is de goede link van angelique hak met foto
http://www.tagged.com/profile.html?view ... 0___undefi

Wat vreselijk!.. haar motto zegt genoeg denk ik, '' Maak graag andermans geld op '' .
Ik hoop jullie allemaal tot jullie recht komen, en de eigenaar van de zogenaamde 'web shop' alles kan terug betalen :)
en nooit meer een site aan mag maken, bah wat vreselijk!