.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 20:37

Hoi,
Wij hebben ook een zadelpasser vanuit Drachten.
En we hebben ook zadels in de prijsklasse die je zoekt
Idee?

Groet Epplejeck

magda_90 schreef:
Inmiddels zit ik met mijn handen in het haar (en stalgenootje ook). Hopelijk kunnen jullie mij (ons) verder helpen.

Ik ben al een tijd hard aan het sparen voor een nieuw zadel en mijn oog was toen gevallen op de Rossner America van Divoza. De bedoeling was om de zadelpassers van Divoza langs te laten komen hiervoor. Het emailcontact verliep heel netjes dus ik verheugde mij er behoorlijk op. Tot een kennis zei: "Ik wil je pret niet bederven maar ga eens op internet zoeken naar de ervaringen van de zadelpasservice van Divoza". Ik dus kijken en ik viel bijna achterover van mijn stoel. Dat je hier en daar een negatief verhaal hoort, dat heb je, maar dit waren er te veel. Ik natuurlijk balen als een stekker, want ik wou (en wil eigenlijk nog steeds) heel graag de Rossner America.

Tegelijkertijd had ik contact met Tweespan in Boornbergum. Zij liggen helaas wel boven mijn budget maar het was te overzien (JC-zadel). Ook hier goed emailcontact mee gehad, maar wederom vind ik hier naar mijn mening wat te veel negatiefe verhalen over.

-O-

Wat moet ik nu doen? Verder heb je nog wel Bosgra en Beerends, maar ook zij worden afgeraden. Zo houd ik geen enkele zadelmaker meer over hier in de buurt (Leeuwarden - Friesland).

Ik begin nu langzaam aan te denken dat ik maar op zoek ga naar een tweedehands zadel en dan Feike Bruinsma laat komen voor controle en eventueel aanpassen of hij moet tegen die tijd een zadel hebben wat zou kunnen passen (ik wil hem hoe dan ook tegen die tijd bellen).

Maar voordat ik aan een tweedehandszadel ga beginnen, wil ik dus nog heel graag weten of er andere zadelmakers met nieuwe (of tweedehands) zadels aan huis komen. En dan zoek ik vooral een zadelmaker die vergelijkbare zadels als Rossner of JC heeft (en dan bedoel ik meer in die prijsklasse).

Want mijn stalgenootje zit nu precies met hetzelfde en inmiddels zitten we beide met onze handen in het haar.

Tanja

Re: Zadelmakercrisis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 09:25

Ervaringen met en zadelmakers gezocht us geen informtief topic.

HAR-->EA-GZ Diensten

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:48

Ik heb ook alleen maar goed ervaringen met Divoza. Ik ben er zelf heen geweest met 1 van mijn paarden en heb al diverse klanten naar hun door gestuurd. deze zijn ook allemaal tevreden.
Wel gaan we meestal met het paard naar de winkel zelf.
Ik ga altijd naar de Divoza in Enschede

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:51

Hier ook tevreden met Tweespan.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 17:42

hotchocolat schreef:
Hier ook tevreden met Tweespan.

Hier dus juist weer niet. Heb een recent topic lopen van een vriendin die daar een zadel met een scheve boom heeft gekocht, ze hebben dit pas na een jaar aan kunnen tonen, terwijl ze al vanaf het begin klachten had over het zadel. en even richting TS mocht je je keuze nog niet hebben gemaakt; dit gaat om een JC zadel welke op maar gemaakt is!

Zo heb je met elk product en elke winkel wel een misser erbij zitten, maar wou toch deze aangeven

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 17:45

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 27-09-23 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 21:38

Maar dan moet je idd zoals anoeska aangeeft ook kijken naar de afzet. Als ergens 100 zadels per maand worden verkocht, zit je sneller aan 30 klachten dan wanneer er 10 zadels verkocht worden.

Maar goed, ik hoop dat je een goede keuze maakt en dat je een fijn zadel vindt dat binnen je budget valt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 21:41

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 27-09-23 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 13:26

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 27-09-23 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 18:44

.