Ik zit hier ook op mijn bestelling te wachten 1-5 zou het duren heb het 16 juli besteld. Nog niks ontvangen. Heb al 2 mails gestuurd maar nog steeds niks van hun gehoord. Echt heel slecht. Ik wacht het maar af.
MontyRulezz
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-10 12:31
Ja dat 1-5 dagen stond bij mijn bestelling ook. Daar zou ik maar niet van uitgaan want daar klopt helemaal niks van.
_Kelvin_
Geplaatst: 29-07-10 14:40
Ik las ook al dat iemand hun heeft opgegeven bij opgelicht. Baal hier wel van ik hoop dat ik het nog krijg
MontyRulezz
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-10 14:43
Volgens mij heeft ondertussen iedereen die hier gepost heeft hun spullen ontvangen. Maar wel zonder bericht te krijgen op alle in de tussentijd gestuurde mailtjes. Dus wacht nog maar eventjes af. Ik denk dat je tussen nu en 1 week een mailtje krijgt dat je order verstuurd is.
Ik heb een dezer dagen een mailtje gehad dat het verstuurd was, en gisteren heb ik het binnen gekregen. 16 juli wwat besteld en gisteren binnen. Moest er wel een aantal mailtjes achteraan sturen. Ook een waarin stond dat ik andere maatregelen ging nemen. Geen antwoord gehad op die mailtjes maar wel de volgende dag een verzending
MontyRulezz
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-10 21:10
Ik vraag me af waarom ze op geen enkel mailtje reageert?? Misschien omdat ze er een hoop krijgt van iedereen. Ze hebben goeie aanbiedingen, maar ik vraag me af waarom de service en verzending zo slecht is. Moet toch geen probleem zijn als ze een bestelling binnen krijgt om het gewoon de volgende dag op de post te doen??
of ze verzamelt eerst aantal bestellingen, plaatst die dan en levert dan pas uit. heeft zij nul risico.....
MontyRulezz
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-10 07:36
Ja daar zat ik ook aan te denken. Maar dan nog zou het sneller kunnen. Ze zou dan de levertijden voor haar produkten aan kunnen passen, dan weet je dat in ieder geval. En ik vind het geen stijl dat ze gewoon nergens op reageert. Dat kan niet als je een commerciele onderneming hebt vind ik.
InekeS
Geplaatst: 05-08-10 08:34
GOED NIEUWS!!!
Het geld van de rijbroek is teruggestort op mijn rekening !!!
Dus: het heeft even geduurd, maar bij mij is ze haar belofte kéurig netjes nagekomen! Thanx, Paardorado!
monieke83
Geplaatst: 09-08-10 16:28
Ook problemen met paardorado spullen betaald en 25-7-2010 zouden ze verstuurd zijn nog niks ontvangen geen ractie op mail.
Anoniem
Geplaatst: 09-08-10 18:41
Ik heb een tijd terug een pad besteld. Ik kreeg toen een mailtje van ze dat hij niet op voorraad was, en dat ze het geld terug zouden storten. Ik heb toen voor hetzelfde geld een leren halster uitgezocht, en dit via de mail geregeld. En binnen een paar dagen had ik het halster binnen. Bij mij is het dus allemaal goed en snel gegaan.
Ik vind het allemaal erg schandalig van deze webshop na dit alles te hebben gelezen zullen er überhaupt wel mensen die normaal behandelt zijn door deze webshop?
MontyRulezz
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-10 07:44
Ik vraag me af of diegene die deze webshop begonnen is wel eens van klantvriendelijkheid heeft gehoord. Ik werk zelf ook in een commerciele functie en ik zou er niet aan denken om mijn klanten zo te behandelen! Het is een kleine moeite om mensen een mailtje te sturen als er vertraging is of gewoon om ze op de hoogte te houden van dingen. En anders moet ze niet op de website zetten dat de levertijd 1-5 dagen is.... want dat slaat natuurlijk ook nergens op. Ze kan er beter neerzette 21-30 dagen, dat klopt meer met de werkelijkheid!!
listiglistje
Geplaatst: 11-08-10 18:35
Ik wil daar ook een witte Nedhorse Elegance bestellen ......scheelt echt veel!!!Normaal zijn ze € 99,50 en daar maar € 45,-
Ik vind het niet erg om 3 à 4 weken te wachten, als ik maar zeker weet dat de bestelling ook daadwerkelijk geleverd wordt
horselover75
Geplaatst: 20-08-10 09:31
heb ook een rijbroek bij paardorado besteld en meteen betaald met ideal heb al 4 mailtjes naar ze toegestuurd wanneer de rijbroek verstuurd word. heb ook al gevraagd of ze mij wilde terugbellen maar is nog niet gebeurt bij status staat gesloten. weet iemand wat dat betekent? vertrouw het niet. hoop dat ik mijn rijbroek krijg, anders ga ik aangifte doen van oplichting denk ik heb alles uitgeprint. zag ook pas later deze topic. als ik het eerder had gezien had ik er nooit wat besteld. hoop dat het niet waar is en ik mijn geld nu kwijt ben.
xManon_
Geplaatst: 12-12-10 19:54
Vorige week zaterdag heb ik een uitrijdeken besteld bij Paardorado.nl Dat moneybookers betaal gedeelte bleef hangen bij mij, dus ik meteen gemaild wat er moest gebeuren. Niks.. maandag besloten het geld handmatig over te maken, wéer gemaild daarover.. En ik zie nu dat het geld terug is gekomen door het niet overeen stemmen van de naam en het nummer. Vanmiddag heb ik weer een mailtje gestuurd, omdat ik toen nog niet had gezien dat het geld niet was verzonden. (Ik heb gewacht tot de status "Goedgekeurd" was, dus ging er vanuit dat het goed zat.)
Ik heb nu gevonden dat het onder die overkoepelende naam Ruiterdrome moet. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Anders bel ik even het hier genoemde nummer.