aafje87 schreef:1 tip laat van Rijs zevenaar niet komen, die is inderdaad alleen op geld uit...(weten wij ondertussen uit ervaringen)
Vertel mij wat
Voor mij ook geen van Rijs meer Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BKS schreef:linky schreef:En Aart van Triest uit Wijnjewoude mag al Tom zijn fouten weer herstellen..................
Is dit dan misschien de opvolger van Van triest uit Meppel, dat was destijds een onooglijk mannetje maar hij verstond zijn vak wel! Denk niet dat hij het nog doet want het is alweer een poos geleden dat wij hem als zadelmaker hadden en toen was hij niet meer de jongste......
aafje87 schreef:1 tip laat van Rijs zevenaar niet komen, die is inderdaad alleen op geld uit...(weten wij ondertussen uit ervaringen)
Yep dit is diezelfde man en hij oefent nog steeds zijn vak uit.Citaat:
SpeTTerDesi schreef:Truus van Sta Rho in Rhoon, daar ben ik goed over te spreken.
Ben nog nooit zo erg afgesnauwd door iemand. Passervice is heel erg goed en ze leveren erg goed werk af maar ik kom daar niet meer, klantvriendelijkheid hebben ze nooit van gehoord. Met mijn pony een half uur moeten rijden keurig op de afgesproken tijd daar, heb 3 kwartier moeten wachten voordat ik geholpen werd. Om over de rest maar niet te spreken. Jammer, kwam er een tijdje maar geen Sta Rho meer voor mi.
) van de Heimolen (Brabant) heb ik hele goede ervaringen. Heb daar mijn KN Allegro nieuw gekocht, een rib uit m'n lijf maar wel een perfect passend zadel voor mijn paard
Er werd echt de tijd genomen om verschillende zadels uit te proberen en vond ik de man heel precies en vak-kundig. Er waren verschillende zadels in verschillende prijsklasses. Hij keek ook goed naar welke zadels voor lange tijd mee kunnen gaan, aangezien mijn paard 3 jaar is en nog zal groeien. Hoe die man heet weet ik niet meer, maar volgens mij was er maar één die de zadels doet bij de Heimolen.
Jaren terug, toen hij nog niet zo bekend was als nu, heb ik een zadel gekocht voor mijn D-pony. Dit is echt al lang geleden, nog in het gulden tijdperk. Het zadel wat ik kocht (of beter gezegd: wat mijn ouders kochten, ik was nog maar 9 jaar) was 1500 gulden en was een vhz zadel van een onbekend merk. Volgens Arie Boer was het zadel van het beste leer gemaakt en zou het met gemak heel lang mee kunnen gaan. Na 1,5 jaar begaf de eerste singelstoot het al. Binnen 5 jaar waren er 4 singelstoten vervangen, en waren er 3 beschadigingen gerepareerd. Ik was altijd heel zuinig op mijn zadel, het werd zeker min. 1 x per maand goed schoongemaakt en ingevet. Verder is het altijd goed opgeborgen; met een zadelhoes er om in een afgesloten kast. Na die reparaties zei Arie Boer dat het zadel maar gedeeltelijk uit leer bestond en dat hij het niet meer ging repareren omdat het al zo vaak gerepareerd was. MyWishMax schreef:aafje87 schreef:1 tip laat van Rijs zevenaar niet komen, die is inderdaad alleen op geld uit...(weten wij ondertussen uit ervaringen)
Van rijs zevenhuizen bedoel je?
Dan ben ik het er helemaal niet mee eens. Hij komt morgenochtend bij ons om 8 uur 's ochtends omdat zadel niet goed ligt. Die man heeft al zoveel voor ons gedaan en is altijd heel schappelijk met zijn prijzen geweest
Marloessjee schreef:Tom van de Brink uit Nijeveen is ook erg goed heb ik gehoord uit verhalen. Hij komt bij ons jaarlijks op stal om verschillende zadels te passen en te meten.