Agradi, goede of slechte ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:20

Ooit een warmtelamp bij ze besteld, nooit gehad. Wel netjes na een maand geld terug gehad.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:49

Als het goed is, krijg ik morgen of overmorgen mijn bestelling. Ik heb wat langer moeten wachten omdat ik iets wilde met een wat langere levertijd. En omdat ze alles in 1 zending opsturen, komt de rest ook later.

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 07:08

taverno schreef:
Ik heb nooit problemen met agradi,alles werd supersnel bezorgd.
het valt wel op dat de klachten van de afgelopen weken waren,misschien was er iets aan de hand.

die van mij is anders van ong 3 jaar geleden... ;)

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 10:06

ik heb ook alleen maar goede ervaring met Agradi hoor, het is een groot bedrijf dus er kan altijd iets mis gaan....

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 12:24

Ook ik heb nooit problemen gehad en heb er toch wel heel regelmatig wat besteld.

kaatjemuts schreef:
taverno schreef:
Ik heb nooit problemen met agradi,alles werd supersnel bezorgd.
het valt wel op dat de klachten van de afgelopen weken waren,misschien was er iets aan de hand.

die van mij is anders van ong 3 jaar geleden... ;)

Maar dit kan bij elk bedrijf helaas wel eens gebeuren...

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 12:29

maykie schreef:

dat ben ik me zeker van bewust, maar hoe het afgehandeld werd viel me vies tegen. Ik werd zeer ongeinteresseerd behandeld, terwijl het om veel geld ging....

Fjorden007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 14:30

Ik bestel eigenlijk altijd alles daar.
En heb altijd alles netjes binnen een week binnen.. !

Pronkrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:42

Hoooi!
Ik bestel al jaren bij Agradi, vaak hebben ze leuke akties, nu weer ( tot morgen 12 uur géén verzendkosten!!)
De levertijden staan aangegeven als je de spullen bestelt, ze hebben zoooooooveel tegenwoordig.
En bovendien vaak een stuk goedkoper dan andere aanbieders!
Dus niet zo gek als er soms iets niet op voorraad is het wat langer duurt.
Gewoon op tijd bestellen ;)
Misschien moet je ze even bellen als je email niet meteen wordt beantwoord?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 17:13

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
JAAAA...mijn bestelling is vanmorgen binnen gekomen!!
IKISBLIJ!!

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:37

kaatjemuts schreef:
maykie schreef:

dat ben ik me zeker van bewust, maar hoe het afgehandeld werd viel me vies tegen. Ik werd zeer ongeinteresseerd behandeld, terwijl het om veel geld ging....

Okay, dat is dan wel heel erg slordig. Gelukkig nog nooit meegemaakt :-)

Sophietje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:39

Ja ik had peesbeschermers bestelt en met 3 werk dagen binnen je moet wel rekening houden met dat ze in het weekend niet leveren :o

Mayaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:40

Prima ervaringen met Agradi. Al meerdere malen wat besteld en altijd keurig geleverd.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 21:47

Gisteren de mail gekregen waarin stond dat de bestelling was verzonden en vandaag daadwerkelijk de bestelling ontvangen. Prima service, wederom.

lupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 09:19

Ook ik heb nooit problemen gehad met Agradi! Altijd keurig op tijd, misschien inderdaad wat mis daar omdat het dus allemaal bestellingen betreft van de laatste weken! Misschien problemen met hun leverancier ofzo want dit ben ik niet van ze gewent!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 14:09

Ik ben heel tevreden over agradi!
Net weer een bestelling gedaan!
Leuke actie nu zonder verzendkosten... ;-)

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 16:42

Mijn bestelling is er eindelijk :D

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 23:20

Ik vind de service echt behoorlijk slecht.
Ik wacht nu inmiddels al vanaf 27 maart op een rijjasje, en na 2x of een heel ander model of de verkeerde maat ontvangen te hebben, ben ik er wel een beetje klaar mee.
Voor mij nóóit meer agradi.

xxieslady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 02:37

ik heb goeie ervaringen met agradi, ze hebben heeel veel keuze en heb er al wel heel veel spullen besteld :P
bestel bijna alles voor de dieren bij agradi ,wel een aanrader! heb zelfs een keer chaps 3x kosteloos terug gestuurd omdat ze niet pasten en vervolgens netjes mijn geld terug gekregen :o

PinkyPie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 10:03

Ik ben een beetje klaar met Agradi. Ik was altijd een heel tevreden klant, maar volgens mij stijgt het succes ze naar het hoofd. In den beginne altijd snelle levering, maar sinds een maand of 4 moet je echt soms weken wachten op je bestelling (die overigens al wel vooruit betaald is...)..En het gaat dan om verschillende artikelen, van zoutblok tot paardendeken, van hoofdstel tot rijbroek..
Op de site staat dan; direct leverbaar, maar vervolgens is het wekenlang wachten.
Ik vind dat nogal storend, omdat je, zeker in de ruitersport, vaak spullen besteld die je dan ook echt nodig hebt.. Dan heb ik geen zin om vervolgens 3 weken te moeten wachten op mijn artikel... Dan kan ik net zo goed naar de ruitersportzaak 40 km verderop rijden... Nee, ik ben geen fan meer van Agradi.. Helaas.... Want ze hebben wel goede spullen...en de verdere service (retourzendingen) is ook goed. ;(

Pronkrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 14:59

Als ik iets snel nodig heb ga ik ook naar de ruitersportzaak. Webshops hebben gewoon niet altijd alles standaard op voorraad liggen. En zoals je zegt ze hebben zoveel tegenwoordig dat het niet allemaal voorradig kán zijn of je moet een MEGA magazijn hebben;)
Ikzelf let altijd goed op welke levertijd er staat, of direct leverbaar óf levertijd tot zoveel dagen.
En shop nog maar zelden ergens anders, zo makkelijk om alles op één adres te kunnen bestellen, dan maar wat langer wachten.... Ik stel me daar gewoon op in. en als ik bv. wondzalf nodig heb of Psyllium ga ik het bij een adresje om de hoek snel halen. ( maar is wel weer vaak duurder)

Mellody5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 15:45

Op zich hebben wij de bestellingen wel snel binnen, zoals de koppelsluitingen. Deze kwamen vrij snel binnen.

xxieslady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 00:06

vind alleen wel jammer dat ze nu verzendkosten vragen :j was eerst altijd gratis

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 10:03

Vind ik inderdaad ook jammer, xxieslady. :j
En dat korting sparen systeem dat ze eerst hadden, vind het ook heel jammer dat dat er nu niet meer is.
Heb gisteren iets besteld, ben benieuwd hoelang het duurt.
Ervaringen die ik met Agradi heb is dat ik altijd de juiste artikelen heb ontvangen, maar dat het soms wel erg lang duurde.
Volgens de website moet ik mijn bestelling volgende week ontvangen, ik ben benieuwd of ik het echt al zo snel krijg...

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 10:23

Alleen maar goede ervaringen met Agradi, snelle levering, goede service en bij niet op voorraad zijn en een langere levertijd wordt je keurig opgebeld of het ok is als de spullen die niet voorradig zijn na gestuurd worden. Kan niet anders dan positief zijn. ;)

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 10:38

ik had ook altijd goeie ervaringen maar dat is inmiddels wel verandert.
ik wou iets bestellen en toen gaf de computer aan dat mijn account geblokkeerd was???
dus ik bellen,kreeg ik er zo'n muts voor die mij doodleuk verteld dat ik nog een rekening open had staan,?? euh,,,ik betaal altijd via ideal dus dat klopte niet,maar toch even na gekeken en nee hoor ik had alles keurig netjes iedere keer betaald. dus de volgende dag weer gebelt,krijg je er natuurlijk weer iemand anders voor waar je je verhaal weeeer aan moet vertellen,zij kijken en ze zegt dat ze het voor elkaar heeft gemaakt en dat ik de volgende dag gewoon weer kon bestellen,oke,,,zucht ik de volgende dag proberen en nee hoor nog steeds geblokkeerd,weer gebelt,en ja, ze zullen het in orde maken,nog steeds geblokkeerd,na 4 keer gebelt te hebben ben ik er nu toch wel klaar mee.het is nog steeds geblokkeerd.