stalling omgeveing tholen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

s_spikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:41

Geen idee hoe die straat heet, Maar wij gaan zomers wel eens naar de oesterdam en dan kom je vlakbij die dijk bij zo polderweg en daar heb je ook mensen met paarden staan. Misschien willen hun ook wel wat aan je verhuren of kan je paard daarbij gaan lopen?

Richting poortvliet voor bij de stoplichten zit ook nog een stal. Geen idee hoe duur en hoe deze heet maar misschien wel een optie?

Somebitch

Re: stalling omgeveing tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:42

Op die stal sta ik na de stoplichten, staat al vol. :P

Bij de oesterdam staan prive paarden van de ouders van een vriend van me, geloof niet dat die doen aan verhuren.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 10:45

Somebitch schreef:
Misschien kan je het aan de boer vragen op de ten anker weg? Die heeft daar allemaal fjorden staan, verkoopt ook fruit enzo.

oja bedankt voor de tip, daar zal ik het ook eens gaan vragen :)

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:50

@ elles
daar staat een vriendin en volgens mij is het daar ook al vol, maar voor de zekerheid kan je even vragen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:51

Bij Henk kan ook nog, als er stallen vrij zijn dan. Maar dat is wel wat duurder dan 150 euro.

s_spikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:54

haha nou zo te zien is het in tholen druk bevolkt met de paarden :P
maar als ik jou was zou ik lekker je fiets pakken een een rondje tholen / polder gaan maken.
zie je een weitje of een paard staan, gewoon aanbellen en de vraag stellen of ze misschien nog een plaatsje hebben voor een paardje. zo nee vragen of ze misschien iemand weten waar je het ook zou kunnen proberen.
misschien liggen sommige dingen net iets te ver. maar voor je eigen paardje heb je denk ik best 10 minuutjes extra fietsen over?

ik weet dus alleen veel stallen richting / halsteren en lepelstraat wat denk ikvia de polder niet ver is. maar wel de brug dus over.

een vriendin van mij kent ene meisje die had of heeft een fjord die oxbow heette en die stond ook in de buurt van tholen geloof ik. misschien kan je er achter komen wie het is ?
ze kwam geloof ik toen ook op bokt.

henk vd zande verhuurt idd ook stallen. geen idee precies wat de prijs is maar vragen kan altijd misschien?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:56

Dat is Cassandra. :j Heeft Oxbow niet meer.

s_spikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:58

Somebitch schreef:
Dat is Cassandra. :j Heeft Oxbow niet meer.

juist haha ik kon niet meer op haar naam komen :P
weet jij misschien waar ze stond met oxbow? misschien is daar een plekje?
ook zit er toch een fjorden manege vlakbij tholen? misschien daar?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:59

Die fjorden manege die is al weg, maar staan nu wel andere mensen daar zou ze het ook nog kunnen proberen, Cassandra stond in het begin van Oud-Vossemeer. Ze heet ook Cassandra op bokt hier.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 11:04

s_spikker schreef:
haha nou zo te zien is het in tholen druk bevolkt met de paarden :P
maar als ik jou was zou ik lekker je fiets pakken een een rondje tholen / polder gaan maken.
zie je een weitje of een paard staan, gewoon aanbellen en de vraag stellen of ze misschien nog een plaatsje hebben voor een paardje. zo nee vragen of ze misschien iemand weten waar je het ook zou kunnen proberen.
misschien liggen sommige dingen net iets te ver. maar voor je eigen paardje heb je denk ik best 10 minuutjes extra fietsen over?

ik weet dus alleen veel stallen richting / halsteren en lepelstraat wat denk ikvia de polder niet ver is. maar wel de brug dus over.

een vriendin van mij kent ene meisje die had of heeft een fjord die oxbow heette en die stond ook in de buurt van tholen geloof ik. misschien kan je er achter komen wie het is ?
ze kwam geloof ik toen ook op bokt.

henk vd zande verhuurt idd ook stallen. geen idee precies wat de prijs is maar vragen kan altijd misschien?

ik ga ook inderdaad een rondje stallen zoeken doen. ik heb het er best voor over om 10 minuten langer te fietsen, alleen het probleem is dat mijn ouders dat niet goed vinden...

s_spikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:17

Hoelang mag je maximaal fietsen ? of hoeveel km?
Wat is je postcode ? Dan kan ik eens kijken welke haalbaar zijn voor je die ik zo uit mijn hoofd weet.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 11:23

s_spikker schreef:
Hoelang mag je maximaal fietsen ? of hoeveel km?
Wat is je postcode ? Dan kan ik eens kijken welke haalbaar zijn voor je die ik zo uit mijn hoofd weet.

ik mag maximaal 20 minuten fietsen zoiets.
postcode even via pb :)

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:24

Somebitch schreef:

Bij de oesterdam staan prive paarden van de ouders van een vriend van me, geloof niet dat die doen aan verhuren.

Als je daar voor bij rijdt, is er rechts ( naast een huisje) een polderweggetje met aan het einde van dat weggetje een stal met een bak waar altijd springmaterialen staan.
Daar verhuren ze geloof ik ook, maar weet niet of er plek vrij is.

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:27

M_EL_ISSA schreef:
Somebitch schreef:

Als je daar voor bij rijdt, is er rechts ( naast een huisje) een polderweggetje met aan het einde van dat weggetje een stal met een bak waar altijd springmaterialen staan.

Dat is toch Van dalen ??

mang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 11:28

natasjuhh schreef:
M_EL_ISSA schreef:

Dat is toch Van dalen ??

ja volgens mij ook

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:28

Oja.. zo heette ze :P
Was even de naam vergeten :o

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:34

Naar mijn idee verhuren die geen stallen. Daar staan naar mijn weten alleen paarden van hun eigen.
Heeft wel eens iemand gestaan maar die kennen ze dan.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:35

Oh ik had wel begrepen dat er een paar verhuurders stonden :o

mang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 11:35

Tyke schreef:
Naar mijn idee verhuren die geen stallen. Daar staan naar mijn weten alleen paarden van hun eigen.
Heeft wel eens iemand gestaan maar die kennen ze dan.

volgens mij ook niet. dat meisje die daar woont die heeft bij mij op de basisschool gezeten en volgens mij hebben hun alleen paarden van hun eigen.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:40

Oh.. oke :D

Maar denk dat het toch wel belangrijk is hier op Tholen om gewoon je fiets te pakken en elke paarden gebeuren langs te gaan. ;)

s_spikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:46

M_EL_ISSA schreef:
Oh.. oke :D

Maar denk dat het toch wel belangrijk is hier op Tholen om gewoon je fiets te pakken en elke paarden gebeuren langs te gaan. ;)

Dat denk ik ook. want bv van die ouwe boertjes zullen niet zo vaak op internet gaan zoeken of iemand een stal zoekt.
Tenminste mijn opa zie ik het bv niet doen :+

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:47

Nee dat klopt.
Zo zijn er hier geloof ik heel veel plekjes :+

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 21:19

Daar heb ik ook wel eens geïnformeerd toen ik wist dat ik mijn paardje ging kopen en toen boden ze wel pensionstalling aan. Persoonlijk vond ik het echt niks! Veel te duur, de paardenstallen naast de koeien en enorm veel vliegen. Ook was de bak enorm slecht.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 21:25

amj schreef:
Daar heb ik ook wel eens geïnformeerd toen ik wist dat ik mijn paardje ging kopen en toen boden ze wel pensionstalling aan. Persoonlijk vond ik het echt niks! Veel te duur, de paardenstallen naast de koeien en enorm veel vliegen. Ook was de bak enorm slecht.

waar bedoel je nu ?

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 21:44

Bij van Dalen.