Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heeft Oxbow niet meer. s_spikker schreef:haha nou zo te zien is het in tholen druk bevolkt met de paarden
maar als ik jou was zou ik lekker je fiets pakken een een rondje tholen / polder gaan maken.
zie je een weitje of een paard staan, gewoon aanbellen en de vraag stellen of ze misschien nog een plaatsje hebben voor een paardje. zo nee vragen of ze misschien iemand weten waar je het ook zou kunnen proberen.
misschien liggen sommige dingen net iets te ver. maar voor je eigen paardje heb je denk ik best 10 minuutjes extra fietsen over?
ik weet dus alleen veel stallen richting / halsteren en lepelstraat wat denk ikvia de polder niet ver is. maar wel de brug dus over.
een vriendin van mij kent ene meisje die had of heeft een fjord die oxbow heette en die stond ook in de buurt van tholen geloof ik. misschien kan je er achter komen wie het is ?
ze kwam geloof ik toen ook op bokt.
henk vd zande verhuurt idd ook stallen. geen idee precies wat de prijs is maar vragen kan altijd misschien?
Somebitch schreef:Op die stal sta ik na de stoplichten, staat al vol.![]()
Bij de oesterdam staan prive paarden van de ouders van een vriend van me, geloof niet dat die doen aan verhuren.
M_EL_ISSA schreef:Somebitch schreef:Op die stal sta ik na de stoplichten, staat al vol.![]()
Bij de oesterdam staan prive paarden van de ouders van een vriend van me, geloof niet dat die doen aan verhuren.
Als je daar voor bij rijdt, is er rechts ( naast een huisje) een polderweggetje met aan het einde van dat weggetje een stal met een bak waar altijd springmaterialen staan.
Daar verhuren ze geloof ik ook, maar weet niet of er plek vrij is.
natasjuhh schreef:M_EL_ISSA schreef:
Als je daar voor bij rijdt, is er rechts ( naast een huisje) een polderweggetje met aan het einde van dat weggetje een stal met een bak waar altijd springmaterialen staan.
Daar verhuren ze geloof ik ook, maar weet niet of er plek vrij is.
Dat is toch Van dalen ??
Tyke schreef:Naar mijn idee verhuren die geen stallen. Daar staan naar mijn weten alleen paarden van hun eigen.
Heeft wel eens iemand gestaan maar die kennen ze dan.
M_EL_ISSA schreef:Oh.. oke
Maar denk dat het toch wel belangrijk is hier op Tholen om gewoon je fiets te pakken en elke paarden gebeuren langs te gaan.