hehe,
ok dus de een zegt wel van rijs, de ander niet. Tja 19 april is een beetje laat, aangezien het zadel gewoon niet lekker ligt.
De ruitershop en Mr. ed ga ik dan nog evn bekijken/bellen etc, heel erg bedankt iig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
! 

Ik ben nu een beetje door mijn opties heen. Girl In The Mirror schreef:Ik ben ook op zoek naar een zadel en zadelpasservice. Wil een tweedehands zadel tussen de 400-500 euro omdat de pony nog jong is en er toch uit zal groeien. Vervelend is alleen dat de meeste bedrijven niet langs komen met een tweedehands zadel, of ze komen met een tweehands zadel vanaf een waarde van 500. Zo vervelend, ik kan nu niet rijden, want het huidige zadel ligt gewoon echt te slecht.Ik ben nu een beetje door mijn opties heen.
itsmi schreef:Ook ik wilde een low-budget zadel, en ruitershop harmelen komt wel langs voor zadels onder de 500 euro. Hij vraagt dan wel 50 euro extra vergoeding, omdat het zo'n goedkoop zadel is, maar bij mij heeft hij dat zelfs niet berekend....
Girl In The Mirror schreef:itsmi schreef:Ook ik wilde een low-budget zadel, en ruitershop harmelen komt wel langs voor zadels onder de 500 euro. Hij vraagt dan wel 50 euro extra vergoeding, omdat het zo'n goedkoop zadel is, maar bij mij heeft hij dat zelfs niet berekend....
Ja, daar had ik al even gekeken. Ik zie trouwens geen tarieven voor zadelpasservice of de voorwaarden op de site. Kun jij me wat vertellen over de tarieven en voorwaarden?
Ze zitten wel 60 km van mijn locatie af, weet ook niet of dat een issue is.
Ik ben niet echt kapot van het aanbod op hun site. Ik wil geen Kieffer, Wintec of een vaag merk/zadelmarkt. En ik wil 17", daar staat ook al bijna niets van bij. Maar ik kan ze wel vragen of ze toevallig nog wat hebben liggen dat er niet op staat.
itsmi schreef:Ik wilde een nieuw zadel voor m'n paard, en heb van Rijs gebeld. Die kon pas 19 april ergens! En het was een chagarijnig typje die ik aan de telefoon had. Ook ligt een zadel bij een vriendin haar paard niet echt goed, ook al zegt van Rijs van wel en heeft hij het al meerdere malen aangepast. 80% van de mensen zegt ook dat het zadel niet goed ligt.
Ik heb ook nog ruitershop in Harmelen gebeld, en die kon meteen de volgende dag (vandaag!) al komen! Hij was ook heel aardig en goede service! Ze zijn ook relaxt qua prijs, doen niet moeilijk. Het is een echte aanrader! én ik mag 'm over 3 maanden gratis op laten vullen, komt hij kijken of het zadel nog goed ligt zeg maar en waarscijnlijk moet die dan aan de voorkant iets opgevuld worden, dat doet hij dan gratis... Extra service![]()
Hier de site:
http://www.ruitershop.com/
Was trouwens ook best een leuke jongen![]()
Je krijgt trouwens mensen uit de winkel aan de telefoon bij Van Rijs, niet de zadelmakers zelf.itsmi schreef:Ja, ieder heeft zo zijn eigen ervaringen.. Van Rijs kan pas 18/19 april.. (zei hij tegen mij vorige week)..
Ruitershop Harmelen kan de volgende dag nog komen!
Je moet doen wat je zelf goed lijkt! Zoveel mensen, zoveel ervaringen.
MyWishMax schreef:De 1e opvulbeurt is bij Van Rijs ook gratisJe krijgt trouwens mensen uit de winkel aan de telefoon bij Van Rijs, niet de zadelmakers zelf.
Hier alleen maar positieve reactie over Van Rijs, huidige zadel een hele tijd op proef gehad om te kijken of paard echt beter ermee liep.

Schangah schreef:Girl In The Mirror schreef:Over Drunens Ruiterhuis heb ik al zóveel slechte verhalen gehoord, ze verkopen je heel vaak een zadel met een te smalle boom. Ook op Bokt heb ik al veel klachten erover gelezen.
Yes, heb twee paarden met rugklachten gehad, allebei de zadels kwamen van bovenstaande firma.
.
.