Welke handelsstallen zijn betrouwbaar (of juist niet)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:53

KiWiKo schreef:
geen enkele handelsstal is 100% betrouwbaar..........

Ik denk geen enkele particulier ook niet. De meeste willen hun paard ook zsm kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 12:44

Sammyoo schreef:
Sammy was twee toen hij daar door zijn vorige baasje werd gekocht, toen hij vijf was kwam hij bij ons. Inmiddels wordt hij elf jaar, dus het is al een tijdje geleden dat hij bij de Zonnehoeve uit de hengstenweide is gevangen. Maar, dat een leuke altijd veel geld moet kosten, vind ik echt onzin.
Ga je al actief zoeken of ben je nog een beetje aan het orienteren?

Ik ben nog aan het orienteren. Gisteren heb ik (na eerder al 5 stallen bezocht te hebben) een pensionstalling gevonden die me helemaal naar de zin is. Ik moet nog even met mijn arts overleggen (begin binnenkort met een nieuwe behandeling, als het dan langzaam beter hoort te gaan ga ik zoeken, als ik eerst een dipje krijg door de behandeling wacht ik dat af) en eind april ga ik nog een week met mijn ouders mee op vakantie. Ik wil niet net een pony hebben staan en dan gelijk een week weg zijn, dus ik ga pas na half april zoeken en pas op zijn vroegst begin mei komt de pony :)

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 20:53

Blijheid, er staat een leuke bonte pony bij eenmaal andermaal te koop binnen jouw prijsklasse. Nog wel een beetje groen.

Anoniem

Re: Welke handelsstallen zijn betrouwbaar (of juist niet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 08:29

Ik heb het gezien, ik houd EA al enige tijd in de gaten :)