Iemand ervaring met Nika Horseproducts?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 17:45

Kaspar schreef:
Hier negatieve ervaringen.
De regendekens zijn niet waterdicht en lekken bij een klein buitje al door. Dit heb ik in totaal 3x gehad met nieuwe Nika dekens.
Dit probleem werd door Nika absoluut niet goed opgelost. De deken mocht terug, maar kreeg geen geld terug

Hier geen last. Hoosbuien, en paard is kurkdroog.

Ben erg tevreden, het deken past goed, en is erg stevig.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 17:47

Ik ben ook zeer tevreden over mijn dekens die ik bij Nika heb besteld. Heb nu al aantal jaar dezelfde winterdeken en hij gaat gewoon maar niet stuk, blijft ok, schuurt de manen niet stuk (met hals) bestel dus zo weer nieuwe dekens als ik ze nodig heb!

Afgelopen zomer nog vliegendekens besteld, daar was ik helemaal nog verbaasd over. Snel geleverd, maar ook gewoon goede kwaliteit dekens.. al helemaal als je de prijsverhouding vergelijkt met dure merkdekens..

superpony

Re: Iemand ervaring met Nika Horseproducts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 20:34

Vandaag ook de pony's kurkdroog onder de dekens vandaan gehaald na hele dag buiten in de regen.

Mijn vliegendeken trouwens, heeft een gaatje, maar die is nog niet verder gescheurd, dus goed materiaal. Ik doe altijd lang met dekens en vind deze prima en mooie prijs tegenover die dure dekens.

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:04

Oe vallen de dekens? Mijn merrie heeft absoluut een 190, maar dat hebben ze bij nika niet. Beter een maat groter of een maat kleiner?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:13

Die van mij is 1.42m en zou 175m moeten hebben. Bij sommige merken is dat krap zoals wetherbeeta. Bij anderen precies goed zoals dei van Piaffe e Premium ofzo??
Die van Nika vallen ruim vind ik, maar ik durf 165m toch niet zo goed aan. Ze zijn dan ruim, maar blijven wel goed liggen op hem. Bij de vliegndeken heb ik de band wat ingenomen, anders hangt de buikflap veel te laag.
De 0 gram met halve hals is dus ruim, maar ligt prima.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:11

Ik vind ze ruim vallen :)
En anders mail je haar om te vragen wat haar advies is.