FromNorway schreef:Campagnes als deze zijn echt goed doordacht, wanneer het alleen maar averechts zou werken zouden er echt geen nieuwe campagnes gestart worden... Weet je hoeveel geld en research ze dan weg zouden gooien?
Overigens, beter 10 keer teveel de Dierenbescherming erbij, dan 1 keer te weinig!
..
Ik vrees alleen dat de slachtofferst van dergelijk overdreven burgerlijke controle minder begrip tonen voor deze actie. Helaas zijn het iedere keer de gevallen die wel weten waar ze mee bezig zijn, die in de picture komen te staan.
En vertel mij niets over misplaatste acties en verkeerd besteedde middelen, kan er zo een hele lijst opnoemen.
Het probleem ga je er niet mee aanpakken. Namelijk dat er steeds meer mensen met marginale kennis een paard aanschaffen en zich serieus hebben verkeken op de kosten die het onderhoud van een paard met zich meebrengen. En de tijd en financiele middelen die het kost om zelf een beetje op een niveau te raken dat je weet waar je mee bezig bent.
En daar kan in mijn ogen geen enkele campagne tegenop! Tegen domheid/onkunde is gewoon niet te vechten!