Stal Jansen van den hout

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

loveiLonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:31

Ik heb opzich wel goede ervaring met deze handelstal.

in het begin had ik een paard op proef die luchtzuigte en weefte wij dachten eerst miss omdat die van de ene plek naar de andere plek is gegaan dus allemal spanning maar het bleef zo. wij hadden de fokker gebelt of die dat daar ook deed en dat was zo en die zei toen ook dat die nog veel meer problemen had. de volgende dag was er veel gezeur bij mijn op stal dat die heel erg luchtzoog ook door ze zuigband heen. toen heeft me moeder gebelt(rond 2 uur) dat die gehaalt moest worden zo snel mogelijk. die dag om (5uur) waren ze er al. en het is 1,5 rijden dus dat was wel heel netjes dat ze zo snel er waren.we hadden hem 4 dagen gehad.

toen een poosje daarna weer naar JVDH had ik meerdere paarden gereden toen hadden we een leuke toen de volgende dag dat die zou komen hadden we van te voren de fokker gebelt die zei dat die niet goed was dus hebben we gezegt daat die niet hoefte te komen.
toen hadden we zoiets van nu is het even klaar want we vertrouwde ze ok niet meer.

toen had ik een paardje van particulier op proef op een stal (waar zei stond) ik hoorde dat dat paardje ook steeds terug was gekomen van veel mensen op die stal dus particulier kunnen je ook goed besodemieteren.

toen gingen we weer op de site kijken toen zagen we wweer een leuk paard bij JVDH die had ik meegenomen die heb ik 3 weken op proef gehad we wouden hem in die 2 weken laten keuren maar hij was in de sloot gevallen dus dat was geen eerlijke keuring dus wij Dirk gebelt en dei zei neem de tijd maar. maar hij was goedgekeurt maar negatief koopadvies op staart en manen exzeem dat kon dirk toen niet weten als die bij ons niet op het land had gestaan hadden we dat niet geweten. dus na ang twijfelen (want hij had een super karakter) toch maar terug gedaan was wel heel moeilijk maar wel beter.

toen we hem terug brachten gelijk even verder kijken. toen had ik een Turbo magicXjazz die is toen meegegaan en die is helemaal goedgekeurt. Hij vroeg er toen 6500 voor maar hebben der voor 5750 meegenomen omdat die geen genoeg plek had zei die anders had die het niet gedaan. me vriendin had ook bij dit paardje gekeken en toen vroeg die ook 6500 dus hij bedenkt het niet ineens even maar bij hun wou die het niet eens worden met de prijs. Maar nu is ze dus van mijn ben echt super blij met der. heb ook de oude eigenaar gevonden en contact mee. die hadden er een heel stuk minder voor gekregen, maaar je weet dat een handelaar er winst op wil draaien.

later ging ik met een vriendin mee naar JVDH hij herkende me nog wel en wist precies van welk paardje enz. die hebben nu ook een heel leuk paardje en die zijn ook heel goed geholpen. Als iemand vraagt waar ze voor een paardje moeten kijken ofz. zeg ik JVDH. je krijgt ze altijd 2 weken op proef mee en als het langer moet is het ook goed je komt dan toch veel tw weten bij een paard.
Zo zie je de ene heeft slechte ervaringen en de andere goede. ik eerst ook slechte maar achter af als we het allemaal bekijken wel goede ze komen toch dat ene paard die dag nog halen enz

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 22:47

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 22:50

Heb ze wel eens gebeld voor een paard. Erg vriendelijk aan de telefoon, was ook prima mee te onderhandelen. Ik denk dat je daar voor een jong onverpest simpel paard best kun slagen mits je zelf laat keuren en er met een nuchter ervaren kennis naar toe gaat.

Moet trouwens eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig niet meer op die site kijk, er stonden een paar foto's op van paarden die met stang en trens gereden werden, nou werkelijk misselijkmakend. Stangen helemaal doorgeslagen en maar hangen in die bekkies. Ik ben bang dat als ik zoiets voorbij zie komen ik de betreffende ruiter zonder meer van het paard af sleur. Absoluut geen reclame....

Bear95

Re: Stal Jansen van den hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 09:05

hier een hele fijne reactie! :D
we kwamen aan er stonden eerst 3 haflingers waarop ik wilde rijden alle drie geprobeerd eentje vond ik heel leuk maar wel een beetje fel ik wilde absoluut geen fel paardje meer hebben want ik ruil een haflinger in die redelijk fel was dus toen vroegen we mogen we mischien even rondkijken en toen zach ik mijn liefde staat een tinker genaamd caramel van hippolacta hij was net 3 weken geruind ze hadden er dus een tijdje niks mee gedaan en ik mocht er daarna meteen op! ik was helemaal blij met hem zo braaf als die was en heel erg lief! we konden toen zelf een dag uitkiezen wanneer we de ruil gingen uitvoeren en toen donderdag gingen we hem halen en hij liep zo achter ons aan in de trailer! en toen kreeg ik hem een maand op proef ik vind het allemaal super geregeld!
groetjes berit
p.s heleboel mensen schrijven dat de paarden daar heel druk zijn maar mischien wordt daar niet elke dag dik een uur op gereden dus als je hem net heb dan moet je hem eerst even de tijd geve om hem te laten wennen en dan even longeren en dan er pas op!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 16:55

Moderatoropmerking:
Ik heb veel berichten verwijderd. TS vraagt naar ervaringen met dit bedrijf, alleen reageren op deze vraag als je eerste hand ervaringen hebt met dit bedrijf :) Andere reacties zijn niet toegestaan. EA is geen discussie-forum.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:05

Vind het heel apart dat mijn bericht hier verwijderd is, heb weliswaar geen paard voor mezelf gekocht
maar ben er dus wel helemaal bij geweest en is dus in mijn ogen echt wel een ervaring uit eerste hand.
Paard heeft zelfs bij mij op stal gestaan en al, maar goed. Succes ermee zou ik zeggen.

FleurHunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 18:35

Sorry, ik sluit hierbij het topic.