Welke zadelpasservice Noord-Holland

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

mariskalaan

Re: Welke zadelpasservice Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 09:06

Ik heb lahbib en stubenitsky gebeld. Stubenitsky rekent al € 75,- aan voorrijkosten! Dat vind ik zelf niet normaal, hoe goed hij dan ook is. Lahbib kan pas over een aantal weken. ik ga ook maar eens aan hem wat hij vraagt voor voorrijkosten.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:58

Sentigo schreef:
En over het aanpassen, misschien wel, jij hebt de jouwe ook op maat laten maken dus als het zadel nu goed ligt en misschien over een paar jaar niet kan ik hem toch op maat laten maken, heb jij ook gedaan zeg je.. JE geeft je eigen antwoord al zelf op je vraag ;)

Je zal toch ergens moeten beginnen met een zadel kopen lijkt mij..

Niet alle zadelmakers kunnen dat en het is niet bij ieder zadel mogelijk! Dat is dus een belangrijke factor om van te voren rekening mee te houden.

mariskalaan schreef:
Ik heb lahbib en stubenitsky gebeld. Stubenitsky rekent al € 75,- aan voorrijkosten! Dat vind ik zelf niet normaal, hoe goed hij dan ook is. Lahbib kan pas over een aantal weken. ik ga ook maar eens aan hem wat hij vraagt voor voorrijkosten.

Lahbib had ik ook gebeld voor een afspraak. Daar heb ik helaas nooit meer wat van vernomen...

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 13:05

Ik heb nu Morgan gebeld uit Zwaag. Die komt dinsdag :)

Sentigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 17:38

Als het goed is komt vroegop dinsdag,
Wat ik begrijp is dat ze 2 mensen hebben voor zadels passen.
Bij mij komt Melissa langs, kent iemand haar misschien? van Vroegop?

@Esperanza
ik snap wel wat je bedoelt hoor. Maar als ik een nieuw zadel koop zal ik echt wel naar eentje zoeken die goed ligt. En hopelijk dus niet te laten aanpassen (teminste niet te veel).

Hebben ze geen goed zadel zal ik ook zeker geen een kopen hoor ;).

Tuurlijk kan een zadel dan niet 100% goed liggen, maar wel goed genoeg zodat zij er geeen last van heeft.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:08

Zij is ook bij mij langs geweest, zie mijn vorige reactie.

Je moet er zelf oog voor hebben want alle zadels kunnen ze volgens haar passend maken. Heb je er zelf weinig verstand van, zorg dan dat er iemand is die dat wel heeft want zelf hebben ze er niet zo heel veel verstand van en wil ze gewoon verkopen, maakt niet uit hoe. Probeer sterk in je schoenen te staan, voor je het weet zit je met een brok ellende voor een hoop geld, koop daar alleen een zadel als hij perfect zit.

En er zijn goed passende zadels te koop hoor, maar je moet gewoon veel merken en soorten proberen.

Meest frappante voorbeeld is dat ze het zadel van een vriendin van mij afkeurden, ze moest maar een ander zadel want het was niet goed meer voor haar paard, zij baalde als een stekker, maar ging toch even rond en verder kijken, stubenitsky er uiteindelijk bij, die zei "waarom koop je eigenlijk een nieuw zadel, deze moet even opgevuld worden en hij past weer goed, dit heeft ze gedaan en het pastte inderdaad weer prima. Zo zie je maar, de een wil graag kostte wat het kost verkopen, de ander is gewoon eerlijk en ipv een nieuw zadel neemt hij genoegen met een simpele opvulling.

Sentigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-09 18:27

Bedankt voor jullie reactie's.

Zoals ik al zei heb ik al een afpsraak gemaakt,
jullie reactie kwamen net even te laat. Ze komt Zaterdag om 3 uur. Dan zijn er altijd mensen op stal en ik vraag gewoon even of ze die tijd willen komen aangezien ik zelf niet heel veeel verstand van zadels heb. Ik laat me zeker niet aansmeren hoor. Het gaat mij om me paard..

Het is nu maar het voordeel van de twijfel te geven.
Dus het is afwachten en dan zien we het zaterdag wel..

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 19:25

Moderatoropmerking:
Let er svp op dat alleen ervaringen uit 1e hand zijn toegestaan op EA. Daarnaast zien we ook graag dat je onderbouwd waarom je positief of negatief over een bedrijf of iemand bent. Dan heeft de TS er namelijk ook echt iets aan.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 12:59

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 04:23

mariskalaan schreef:

Bij mij rekend hij 37.50.....vind het een behoorlijk verschil

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 04:24

kitty_gomez schreef:
Vroegop komt ook voor mij, van de week.

Ben heel benieuwd. Heb slechte ervaring met de Goudennaald en verleden ook met vroegop.

Er schijnt nu een nieuwe zadelmaker te zijn? Dus we gaan een nieuwe poging wagen. MJL, ooteman hoor ik ook niet zulke goede ervaringen over.

De maker is misschien vetranderd, maar de passer is dezelfde gebleven. Ik ben persoonlijk niet happig op hem, maar ieder zijn eigen mening. Ik heb slechte ervaringen met hem(niet passend zadel verkocht, maar had toen niet zoveel ervaring en kennis met zadels). Dus ging van hem uit.

Maar hoor ook genoeg goede

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 10:38

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:59

kimmie88 schreef:
mariskalaan schreef:

Bij mij rekend hij 37.50.....vind het een behoorlijk verschil

Ik woon ook in Venhuizen (tussen Hoorn en Enkhuizen) Dat is het verschil :) toch vind ik het een enorm bedrag als voorrijkosten.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:47

Dat is wel het nadeel van Stubenitsky, die reist liever niet, maar venhuizen is een behoorlijk eind verder dan IJmuiden, dat zal zeker schelen in de kosten.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 01:39

Sorry niet gelezen dat je daar helemaal vandaan kwam :o

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:42

En hoe is het nu afgelopen met je zadel?

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 13:02

Heb je nu een passend zadel?

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 20:58

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 09:29

Oud topic dus een slotje.