Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sentigo schreef:En over het aanpassen, misschien wel, jij hebt de jouwe ook op maat laten maken dus als het zadel nu goed ligt en misschien over een paar jaar niet kan ik hem toch op maat laten maken, heb jij ook gedaan zeg je.. JE geeft je eigen antwoord al zelf op je vraag
Je zal toch ergens moeten beginnen met een zadel kopen lijkt mij..
mariskalaan schreef:Ik heb lahbib en stubenitsky gebeld. Stubenitsky rekent al € 75,- aan voorrijkosten! Dat vind ik zelf niet normaal, hoe goed hij dan ook is. Lahbib kan pas over een aantal weken. ik ga ook maar eens aan hem wat hij vraagt voor voorrijkosten.
.
mariskalaan schreef:Ik heb lahbib en stubenitsky gebeld. Stubenitsky rekent al € 75,- aan voorrijkosten! Dat vind ik zelf niet normaal, hoe goed hij dan ook is. Lahbib kan pas over een aantal weken. ik ga ook maar eens aan hem wat hij vraagt voor voorrijkosten.

kitty_gomez schreef:Vroegop komt ook voor mij, van de week.
Ben heel benieuwd. Heb slechte ervaring met de Goudennaald en verleden ook met vroegop.
Er schijnt nu een nieuwe zadelmaker te zijn? Dus we gaan een nieuwe poging wagen. MJL, ooteman hoor ik ook niet zulke goede ervaringen over.
kimmie88 schreef:mariskalaan schreef:Ik heb lahbib en stubenitsky gebeld. Stubenitsky rekent al € 75,- aan voorrijkosten! Dat vind ik zelf niet normaal, hoe goed hij dan ook is. Lahbib kan pas over een aantal weken. ik ga ook maar eens aan hem wat hij vraagt voor voorrijkosten.
Bij mij rekend hij 37.50.....vind het een behoorlijk verschil
toch vind ik het een enorm bedrag als voorrijkosten.