Van Rijs?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zwetsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 15:22

Toen wij hem (john Kool) lieten komen duurde het volgens mij niet heel lang en hij was ook niet overdreven duur, een beetje gemiddeld denk ik.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 15:26

Hij heeft de standaard km kosten. Maar ik vond hem wel heel eerlijk. Bij mij moest er niets gebeuren, hij heeft wel gekeken hoe het zadel ook lag met rijden. Volgens mij duurde het bij ons 3/4 weken.

Bij een stalgenoot is hij 3x geweest, maar 1x kosten gerekend en heeft hij het zadel een tijd in bruikleen gegeven zonder daar kosten voor te rekenenen.

Prijzen staan ook allemaal op de site :)

De oude van Rijs zou ik absoluut nog langs laten komen, maar momenteel gaat mijn voorkeur gewoon uit naar het ter plaatse opvullen :)

Loretteeee

Re: Van Rijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 15:31

En wat zijn Jullie meningen van Sta-Rho???

pippieenco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 16:52

Ik heb goede ervaringen met v.Rys Goede service goed passen en als er iets niet goed is wordt het ook erkend en opgelost.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:20

Ik heb beetje dezelfde ervaringen als op pagina 1. Zadel veelste hard opgevuld, paard nog nooit last van zadel gehad maar toen wel, als ik een zadel meegeef en paar dagen kwijt ben verwacht ik dat het via de naden wordt gevuld en dat ik het niet stukgesneden terug krijg... Heb er enorme ruzie over gehad en kon mn hele zadel opnieuw laten vullen (dus dubbele kosten, plus de kosten van de DA voor dr rug)

_Suus17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:48

double schreef:
Nadeel bij Van Rijs vind ik dat ze je zadel aanmeten/aanpassen, maar niet met het zadel terugkomen om te kijken of het daadwerkelijk goed ligt.. Je neemt het zadel maar op goed geluk mee in de hoop dat het goed ligt..

Dat vind ik inderdaad ook het stomme bij van Rijs.
Maar verder heb ik goede ervaring bij ze :) Ik heb er een tweedehands zadel gekocht en aan laten meten, daar nooit problemen mee gehad. Heb er wel een paar weken op moeten wachten, maar dat is bij veel zadelmakers het probleem, zeker als ze goed zijn, dan hebben ze nou eenmaal veel klanten, denk ik :) Maar ik heb een jaar ofzo fijn met het zadel gereden, tot mijn paard meer bespiering kreeg en eruit gegroeit was.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:57

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:04

Verplaatst van RT naar EA-GZ Diensten.

Renates85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:02

Ik heb juist goede ervaringen bij van rijs!
Een van mijn paarden heeft nogal een moeilijke rug. Van rijs is 2 keer langs geweest om te passen, hij nam de tijd ervoor en ik heb inmiddels een zadel wat er goed op ligt.
Onlangs is van rijs voor mijn andere paard geweest en daar heb ik nu ook een goed zadel voor tegen een goede prijs. Het nadeel is alleen dat ze inderdaad niet terug komen om te kijken of het daadwerkelijk ook goed ligt. Maar verder vind ik de zadel pas service goed.

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:10

Ik heb ook goede ervaringen met van rijs maar van rijs staat voor meerdere personen en zoals eerder gezegd gaat het er maar net om welk persoon je hebt..

En TS bedenk je altijd dat mensen met negatieve ervaringen eerder reageren dan mensen die gewoon tevreden zijn!
Bij elke zadelmaker zijn wel negatieve ervaringen..

Char82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 21:00

Hele goede ervaringen met van Rijs!

Zitah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:48

Van Rijs doet nu toch ook ter plaatse opvullen?

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 15:27

Ja ;) Dat doen ze :) alleen nu nog dus de vraag of je de goede persoon krijgt.

Michelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:54

Ik heb super ervaring met Van Rijs. Na zoveel jaren is mijn zadel nog steeds perfect. Alleen af en toe de vulling bijwerken. Ik zou zo terug gaan als ik er nog steeds in de buurt woonde.