[GZ] Dressuurruiter op een ranch in Amerika

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [GZ] Dressuurruiter op een ranch in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 20:04

Wauw wat lijkt me dat gaaf :j
Zit nog met mijn studie, maar hou het zeker in mijn achterhoofd. :D

2dutchranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 20:59

Martenique schreef:
@ TS, op welk niveau breng jij je paarden nu uit? Hoeveel hebben jullie er staan? En welk niveau zijn de paarden waar de Working Students op mogen rijden? Plus hoeveel lessen krijgen zij per week?

Ik ben nog niet zo bekend met die forum-afkortingen, dus het duurde even voor ik door had dat je met TS Topic-Starter bedoelde (toch?? :o )

De paarden zijn allemaal verschillend van niveau: van groen tot Prix St. George.
Het aantal paarden varieert van 18 tot 21 (maximum is 21).
De werkstudenten mogen in principe op alle paarden rijden, dit ter beoordeling van mijzelf als ik de werkstudent in actie zie.
Ik rijd altijd in de buurt mee op een ander paard of loop rond in de bak, dus ik ben voortdurend in de buurt voor tips, aanwijzigen en adviezen. Het zijn dus niet echt "lessen" die ik geef ("van 9 tot 10 een uur les"), maar de hele dag door is er voortdurende contact, overleg en afstemming.

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:04

Ik hou dit in mijn achterhoofd. Lijkt me wel heel gaaf. Het enige wat me nu hier houdt is mijn eigen paardje, of ik die drie maanden kan missen is toch wel veel gevraagd. Ik denk er nog over!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 10:49

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal oneliners verwijderd. Reacties in de trant van "VP?", "Mag ik de vraagprijs?", "Mag ik een foto zien?", "Je hebt een PB.", "Stipje" of "Dezelfde vraag." of "Ruil je ", zijn verwijderd. Als je bijvoorbeeld de vraagprijs wilt weten of meer foto's wilt zien, dan kun je zelf een PB sturen aan de betrokken bokker. Het is niet nodig om te melden dat iemand een pb heeft. Dat ziet diegene vanzelf. Wil je het topic graag bewaren, dan kun je jezelf abonneren op het topic of de bookmark-functie gebruiken. Ook kun je zelf een stipje in het topic zetten door op de index op het icoontje voor het topic te klikken. Voor meer informatie, zie de regels van EA en de Help van Bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:29

Zoeken jullie ook mensen voor in de zomervakantie? (2010) Zit er namelijk stérk aan te denken om deze zomer vakantie te vertrekken voor de hele vakantie voor zo'n ervaring.
Ben dan wel meer spring gericht bezig de laatste tijd, de dressuurmatige oefeningen t/m M zitten er wel in.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 14:17

Moderatoropmerking:
Dit topic is op slot, omdat de TS niet meer op zoek is naar een dressuurruiter