Aimee schreef:Biancxx schreef:hmm.. daar ga ik dan ook eens naar informeren als ik n kijkje ga nemen.
Uiteraard vertelt ze het niet op die manier aan (potentiële) klanten, je merkt het als je er staat
Ja logisch..
maar ik vraag er toch naar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mrijn schreef:Ik heb zowel bij Maya als op de Hoeve gestaan. Ondanks het feit dat er geen weidegang is, zou ik naar de Hoeve gaan als dit je keuze is. Maya is echt gek en zo belust op geld dat het eng is. Voor elke extra scheet moet je dik betalen en voor een vergeten drol in de buitenbak wordt je uit bed gebeld en krijg je een boete. T mens is echt maf!
De Hoeve is super professioneel, maar wat onpersoonlijk en vooral groot! Er zijn wel ruime mogelijkheden op je paard in een paddock te zetten en tegen betalen zetten ze hem 4 of 5 dagen per wee in de molen.
Er zit daar bij Maja een pensionstal in de buurt van ene Christine. Zij heeft een buitenbak en ruime weidegang als ik het me goed herinner. Ik weet niet precies meer hoe ze verder heet, maar er zijn zeker bokkers die daar staan of haar wel kennen.

Six schreef:Ik heb ook bij Maya de hoog gestaan,
en eerlijk gezegd raad ik het je niet aan..
Als ik het goed heb kost het daar 350 euro per maand en als je wil dat je paard iedere ochtend even los gaat in de paddock en in de zomer op de wei komt daar nog eens 50 euro extra bij.. ook wordt er van je verwacht dat je een paar keer in de week zelf voert en het weiland moet leeggehaald worden. tegenwoordig moet je daar veel zelf doen voor dat berg geld wat je betaald.. beetje krom als je het mij vraagt! de ligging is wel heerlijk en er is genoeg rust.
Wat dacht je van manege de oranje hoeve? volgens mij betaal je daar niet eens zo heel veel en kunnen ze ook lang op de wei..
plus het feit dat je zelf weinig hoeft te doen
Maar zoals het met goede stallen gaat: weinig verloop en dus een wachtlijst waar geen beweging in zit.