stal gezocht! SPOEDJE!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:36

Bonita_Bon schreef:
Wat is je haast dan als het maar voor 1 maand is en je daarna geld genoeg hebt? Dan wacht je toch een maand?

Dat lijkt mij ook het verstandigst.
Ik vind het een beetje raar dat je voor de eerste maand geen geld hebt en daarna wel. Ik neem toch aan dat je een behoorlijke spaarpot hebt voor onvoorziene uitgaven aan je paard? Dan kan je daaruit toch ook een maand extra stalling betalen?

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:36

als je ouders het goed vinden dat je een paard neemt waarom heb je de maand dan maar 25 tot 75 europ te besteden.

ik neem ana dat je het beste met hem voor hebt en dat je ook weet dat dit niet zo verstandig is.

Mijn paard werd na 1 week zo door een ander paard getrapt dat ze nu al een aantal weken op de kliniek in utrecht verblijft, hoe zou je dat dan doen?

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:37

Daar heeft de TS al aan gedacht en die kosten zijn al geregeld zegt ze net. Daarbij is dit een advertentie.

Ts is er niets op marktplaats te vinden? Weidegang moet wel te vinden zijn denk ik voor die prijs, en het is lekker weer dus paardje zal dat alleen maar prettig vinden. Mijn paard stond heel het jaar door buiten. Vraag ook eens bij maneges of ze iemand weten die hebben vaak connecties. Gewoon even een verhaaltje ophangen (al is het dan de waarheid in dit geval) dat je met spoed een maandje weiland nodig hebt en dan rustig verder kunt kijken. Als ik iets nodig hebt dan zorg ik dat ik dat krijg en dan maakt het me niet uit of ik daar zielig voor moet gaan doen. Zo heb ik toen ook mijn weiland gekregen, via een manege die een adres had met weiland. Prachtige plek, betaalde daar ook wel naar maar dan heb je ook wat.

Jitske

Re: stal gezocht! SPOEDJE!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 13:04

als je het paard op proef neemt, kan dat dan niet op de stal waar hij nu staat? dat je een dealtje maakt me de huidige eigenaar.
een paard op proef zit normaal gesproken bij de prijs van het paard inbegrepen. misschien dat je dan het huidige stalgeld 50/50 kunt doen?

overigens, veel stalhouders/eigenaren van weiland nemen in de wintermaanden geen paarden op het land omdat ze het gewoonweg kapotlopen. bovendien, mocht het vriezen, dan loopt het paard zijn benen kapot.

als ik jou was zou ik je ouders hier vooral bij betrekken en hun het voor je laten uitzoeken. een 14-jarige kan je nog niet zóveel verantwoordelijkheid geven imo

Tanja

Re: stal gezocht! SPOEDJE!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 15:04

VSW-->EA-GZ Diensten