En het gewicht nawegen van het pakje? Het hangt af van de grootte van een pakje wat je betaald aan verzendkosten. Als een pakketje niet door de brievenbus kan, en weegt onder de 10 kg betaal je 6,75 verzendkosten. Het gaat echt niet op gewicht. Succes.
sannoa
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-09 09:54
Nou ik heb net een prive bericht van figora gekregen, waarin zij mij beloofd dat het dekje alsnog opgestuurd wordt. Het kan 1 dezer dagen binnen komen en anders wordt het na hun vakantie (dus na de 30e) Ik hou jullie uiteraard op de hoogte of dit idd opgelost is Ik hoop het
figora
Geplaatst: 10-08-09 09:58
Ik wil hier toch even op reageren vanaf mijn vakantieadres:
@Yavanna, bij ons gaat het wel degelijk op gewicht, wij zijn zakelijke klant bij TNT. Dat werkt allemaal net wat anders als het gewone huis tuin en keuken pakketje.
TS heeft haar verhaal gedaan, dan doe ik het mijne hier ook: Bij ons wordt een pakbon uitgeprint zodra hij betaald is, gaat naar het magazijn en wordt ingepakt. De artikelen die in de doos gaan worden afgevinkt en gescand waardoor op de pakbon staat wat er verstuurd is, en de voorraad ook weer klopt. Indien er artikelen niet zijn wordt de zending wel verstuurd, niet op voorraad zijnde artikelen worden namelijk nageleverd.
Wat is er in dit geval gebeurd volgens onze systemen: - Bestelling is betaald - Pakket is ingepakt, alles is ingepakt en afgevinkt en gescand - Pakket is naar TNT gegaan en gewogen in hun distributiecentra. - Pakket komt bij TS aan, en zij mist een dekje, en contacteert ons.
Wat gebeurd er dan? - Wij vinden dit heel erg vervelend, maar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, en wij zijn er voor om het om te lossen. - Pakbon wordt erbij gezocht, en alles bleek afgevinkt, en het dekje is ook afgescand - De voorraad van de dekjes wordt geteld, ook deze klopt. - Bij tnt wordt het gewicht nagevraagd. Deze wordt door ons nagewogen, en het gewicht komt overeen met dekje, hoofdstel en doos. Wij kopen de dozen in bij een dozenhandel, dus die zijn allen hetzelfde en even zwaar. - Conclusie: Dekje is hier niet meer, is weg gegaan in doos, en zat er in het distributiecentra nog in.
Echter klant heeft hem niet.
Aangezien ik klanten op hun woord gelooft wordt er dus een dekje nagestuurd. Alleen dit alles kunnen wij niet binnen 1 dag realiseren. Als blijkt dat een artikel hier niet weg is gegaan wel, maar in dit geval is dat niet zwart op wit.
Ik wil wel laten weten dat ik de spullen niet in handen heb gehad, en te veel bestellingen zie passeren om het exact te weten, er is dus alleen naar de systemen van ons en TNT gekeken. Echter ik heb wel graag tevreden klanten, en daarom wordt hij verstuurd.
sannoa
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-09 10:15
Ik vind het heel fijn dat je even reageert en ik ben heel blij dat dit opgelost wordt. Ik ben een verwoed internet koper en het gaat eigenlijk altijd goed! Dit keer helaas niet en ik zit hier echt op te wachten omdat ik geen 1 dressuurdekje heb.
Ik rij nl met mijn draver western en mijn fries wordt nu beleerd en voor hem heb ik dit dus nodig. Ik kocht een dressuurzadel ergens en bij jou dus het hoofdstel en het dekje. Alles is binnen behalve het dekje, dus moet ik ergens anders een dekje gaan kopen omdat ik anders mijn dressuurzadel niet kan gebruiken. Longeren doe ik nu met een handdoekje, rijden zouden we deze week gaan doen.
Ik vind het ook raar, want de doos is dichtgeplakt bij mij aangekomen, rechtstreeks uit de handen van de postbode. Wij hebben hem zelf opengesneden. Toen heb ik meteen contact opgenomen, want er zat ook geen briefje bij dat hij niet voorradig was.
Mijn topic heb ik geopend omdat het allemaal erg lang duurde en er niet meer gereageerd werd op mijn berichten. Ik ben blij dat het nu toch goed komt
Je was niet vergeten hoor Het is de laatste weken voor de vakantie alleen errug druk geweest. Ben blij met een adempauze... dan kunnen we er na de vakantie weer flink tegen aan!
Ik heb hetzelfde gehad, diverse spullen besteld met oa fles antiklit, deze zat er niet bij maar bleek ook wel uitgescand. Heb toch nog netjes een fles nageleverd gekregen
Revanches
Geplaatst: 11-08-09 20:27
Toch (in overleg) ben ik van mening veranderd. En zal ik dit topic naar EA-GZ-Diensten verplaatsen.