Ervaring Piafferuitersport

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: Ervaring Piafferuitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:31

Nou Marlo wat jij met je deken had had ik dus met de rijbroek(hierboven geschreven)
Alleen leek die van mij niet op de rijbroek die ik besteld had en was de maat verkeerd mar indd ook dat die andere er niet meer was en ook niet leverbaar meer

ColourFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 15:49

ik heb er geen goede ervaringen bij

de maten waren verkeerd, verkeerd dekje en andere kleur peeskappen met strijklappen, het heeft intotaal 3 maanden kost voor me spullen SET
dekje, peeskappen voor en achter, broek, oornetje. peeskappeb met strijklappen, alleen die heb ik nooit meer gekregen.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 15:52

De ervaringen die ik met Piaffe heb zijn goed. :)
1x was een product niet meer leverbaar maar stond wel nog op de site. Hier is netjes over gebeld door de eigenaresse zelf en het geld werd ook zeer snel terug gestort. Het artikel werd toen ook snel gewijzigd op de site (uitverkocht).
Ik heb de artikelen altijd netjes en op tijd ontvangen, dus ik ben een tevreden klant.

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:42

Ik heb er 1 keer wat besteld. Was op tijd binnen, deken was netjes verpakt en de juiste maat :)

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-09 17:00

Ik heb er trouwens ook al vaker besteld en het was inderdaad netjes verpakt etc. Alleen duurde dat al een behoorlijke tijd voor ik het binnen had.

Na mijn laatste berichtje hier over de email met alleen de woorden 'Ik kijk het voor u na' heb ik helaas niets meer gehoord. Ik denk dat ik maar een aangetekende brief ga sturen, ben het nu een beetje zat.

CxKenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 16:08

De eerste keer duurde het ontzettend lang, en na een paar keer heen en weer gebel kreeg ik het verkeerde thuis gestuurd.

Een jaar later heb ik het er nog maar een keer op gewaagd een shabrak te bestellen, en toen geen problemen gehad!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 20:14

Het laatste topic is van 2006 en de andere 3 topics zijn gesloten ;)

zonneglans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:17

ik bel altijd, nooit problemen en goede service

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 12:34

Ik heb het geld inmiddels terug, dat mag natuurlijk ook even gezegd worden, maar echt ik bestel daar nooit meer.
Ik vind de service waardeloos.