Bella88 schreef:Oke nouja kan ik heb daar geen problemen mee gehad.
Ik heb geen idee waar je staat maar ik vind het prima
staat gewoon in een van mijn berichten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

saskiastam schreef:Ik heb inmiddels hier en daar gekeken en het valt mij op dat er toch overal wel plek is, maar op de Wildhoef staat zo'n beetje de helft van de boxen leeg en niet omdat de paarden naar het land zijn, maar omdat de boxen zijn opgezegd (heb ik mij laten vertellen). Wel opvallend dat er heel veel paarden naar de Arckelhoeve zijn gegaan, dus daar stonden blijkbaar ook heel veel boxen leeg.
@ Bella, wat is er mis met veel eisen stellen? Je betaald hier in het westen de hoofdprijs en daar mag wel wat tegenover staan, maar
Berestein ligt idd heel mooi bij het park en Madestein.
@ Hannes, een western stal, hoe ben je daar zo gekomen als je zelf geen western rijdt?
@ Brennie, wat is het adres van jouw stal?

TiaraBungy schreef:Sta nu op Trainingsstal Madepolder. Komt ook omdat ik western rij en het een goede bodem is. Ook liggen er hier veel meer kansen kwa instructie en wedstrijden
Als engelse ruiter ben je ook welkom..
Je hoeft alleen maar over te steken en je zit in Madestein.
Berestein is gewoon achterlijk duur..
Bella88 schreef:oke ja ik weet daar de weg niet, ben laatst 1x op die praktijk geweest wel mooie omgeving daar!
saskiastam schreef:Ik heb inmiddels hier en daar gekeken en het valt mij op dat er toch overal wel plek is, maar op de Wildhoef staat zo'n beetje de helft van de boxen leeg en niet omdat de paarden naar het land zijn, maar omdat de boxen zijn opgezegd (heb ik mij laten vertellen). Wel opvallend dat er heel veel paarden naar de Arckelhoeve zijn gegaan, dus daar stonden blijkbaar ook heel veel boxen leeg.
@ Bella, wat is er mis met veel eisen stellen? Je betaald hier in het westen de hoofdprijs en daar mag wel wat tegenover staan, maar
Berestein ligt idd heel mooi bij het park en Madestein.
@ Hannes, een western stal, hoe ben je daar zo gekomen als je zelf geen western rijdt?
@ Brennie, wat is het adres van jouw stal?
roodje schreef:Manege Voortstede in Rijswijk?
Niet heel duur.
2 binnenbakken, 2 buitenbakken.
1 paddock
stapmolen
binnen/buitenstallen ( verschillende maten)
Solarium
Grote weilanden ( alleen in de zomer kan je die gebruiken )
Je hebt de polder in de buurt en wilhelminapark is opzich ook niet heel ver van de manege.

Auky schreef:roodje schreef:wilhelminapark is opzich ook niet heel ver van de manege.
Waar je je te paard niet mag begeven
Ook ik kan De Horsten van harte aanbevelen, ideale plek zo in hartje randstad!
TiaraBungy schreef:roodje schreef:Manege Voortstede in Rijswijk?
Niet heel duur.
2 binnenbakken, 2 buitenbakken.
1 paddock
stapmolen
binnen/buitenstallen ( verschillende maten)
Solarium
Grote weilanden ( alleen in de zomer kan je die gebruiken )
Je hebt de polder in de buurt en wilhelminapark is opzich ook niet heel ver van de manege.
Heb ik ook een half jaartje ongeveer gestaan
Goede stal, onwijs lieve eigenaren! Alleen was voor ons (reiningruiters) de bodem niet goed.. En de buitenrijmogelijkheden waren niet echt geweldig, ik ben Madestein gewend..
Maar erg goed georganiseerde manege met hele lieve eigenaren!![]()

roodje schreef:oo dat wist ik niet...... Er gaan meer dan genoeg mensen van de manege daarheen om buitenrit te maken.