Wie wilt voor mijn lieve poes zorgen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tantethee

Re: Wie wilt voor mijn lieve poes zorgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:16

nou kijk eens wat een lieve aanbieding van shahaizai.
ik denk idd ook dat je het beste een nieuwe permanente plek kan zoeken, als ze ht goed heeft is het blangrijkste toch.
n natuurlijk ben jij de beste baas, maar er lopen een heleboel beste baasjes rond :)

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:18

Is het niet verstandiger om dit te laten verplaatsen naar de afdeling beestenboel? Daar zit een speciaal topic voor het zoeken van nieuwe baasjes voor andere dieren dan paarden :) Ik denk persoonlijk dat er daar meer mensen zullen kijken dan hier...
Link:
[BB] Deze dieren zoeken een tehuis! *update: 10/06/2009*

Succes met het vinden van een goed nieuw huis.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 17:22

Het heeft echt geen zin om over de permanente plek te beginnen. Dat zoek ik liever uit met de mensen die reageren. Ik ben inmiddels in gesprek met iemand.

Allemaal heel erg bedankt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 17:23

Shahazai schreef:
Oké, nog even voor de duidelijkheid, gaat het om een permantent nieuw baasje, of om een jaar oppassen? In het eerste geval kan je haar hier brengen, wij hebben nog 1 kat, maar die is nooit binnen.

Nee een kattenloos huis heeft echt mijn voorkeur, en het liefst ook tijdelijk. Evengoed dankjewel

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 20:21

Het is stil aan het exen-front. Van een gemeenschappelijke kennis heb ik gehoord dat het goed gaat. Ik bewaar de pb's van de mensen die hulp hebben aangeboden, en ik laat het nu even voor wat het is. Theun is ook altijd lief geweest voor Elvis, en ik denk dat het gewoon een stukje frustratie was omdat ik doorga met mijn leven. Iedereen hartstikke bedankt.