Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
funnygirl1 schreef:ik heb dislectie dus doe al vreselijke moeite voor dit
figora schreef:Beste funnygirl,
Helaas staat het bedrag bij ons echt nog niet aan van onze rekeningen, zoals ik eerder deze dag ook al via mail heb beantwoord aan je. Indien het bedrag wel ontvangen was had je daarover bericht ontvangen.
Nu schrijf je eerder in dit topic dat je ING hebt. Wij hebben 2 rekeningen. 1 bij ING, 1 bij ABN. Op de rekening van ING staat het nog niet op, bij ABN ook niet, wat ik dus denk is dat je de overmaking hebt gedaan van ING naar ABN, dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat het er nog niet op staat. Mijn ervaring is dat zo'n overmaking tot 5 werkdagen kan duren.
Erg leuk om te lezen vind ik je topic niet, daarintegen vind ik de reacties van de bokkers erop er goed en realistisch. Ik hoop dat je in het vervolg niet meteen een topic gaat openen als er nog geen rede toe is.
Groetjes Cynthia
. En zoals je zelf al zei alle bokkers reageren erg netjes en proberen haar al duidelijk te maken dat ze gewoon even geduld moet hebben.