Ervaringen met Pourcheval

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:06

goeie ervaringen mee., soms duurt wel een weekje hoor. als ze niet op vooraad hebben

_Mariskaa

Re: Ervaringen met Pourcheval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 23:07

Oke maar krijg je geen mail dan dat het geld binnen is?

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:07

zelfde bank dan moet het er op staan is het bij jullie der wel al af dan?

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:07

meestal sturen ze pas op als ze geld binne hebbe dus meestal 2 dagen. dus das dan woensdag plus een week nja komt goed hoor;?)

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 23:09

Jep bij ons is het er af, we hebben via internetbankieren gekeken.

Dankjewel voor je reacties Beauty_J! Ik wacht nog af! :) Maar meestal bezorgen ze volgens mij niet in het weekend, dus dat zal maandag of dinsdag denk ik wel worden.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:18

Ik heb hele goede ervaringen met pour cheval. Ik betaal altijd via ideal en meestal wordt mijn bestelling dan direct dezelfde dag (of volgende dag ligt er aan hoe laat je iets besteld hebt natuurlijk) verstuurd.

Dus een tip: als je toch vooraf betaald en internetbankieren hebt betaal dan gewoon met ideal. Ook als de banken het geld langer vasthouden of iets dergelijks gaat jouw bestelling toch direct de deur uit.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:32

miss_kippie schreef:
das niet waar ik heb mijn laarzen verkocht zaterdag en maandag stond het geld op mijn rekening.dus het ligt er gewoon aan wat voor bank je heb.

particuliere verkoop is anders dan zakelijke verkoop

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 07:38

Het duurde bij mij een week voor ik de spullen in huis had.
En ze hebben me keurig op de hoogte gehouden met mailtjes van "Geld is Binnen", "Bestelling word verpakt" Bestelling is opgestuurd"

Het "Geld is binnen" mailtje heeft enkele dagen geduurt.

Ik heb overiens altijd geleerd. Bij twijfel bellen. Heb je sneller contact dan via de mail ;)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 09:35

Dit hoort thuis bij EA-GZ Diensten.
Dus ik verplaats dit van RUI-->EA.

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 10:36

Sabbientje schreef:
Het duurde bij mij een week voor ik de spullen in huis had.
En ze hebben me keurig op de hoogte gehouden met mailtjes van "Geld is Binnen", "Bestelling word verpakt" Bestelling is opgestuurd"

Het "Geld is binnen" mailtje heeft enkele dagen geduurt.

Ik heb overiens altijd geleerd. Bij twijfel bellen. Heb je sneller contact dan via de mail ;)

Ik heb nog niks ontvangen. Alleen de bevestigingsmail. :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:52

pb figora dan ff, het is haar bedrijf :)

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 17:44

Heb ik al gedaan, alleen ze antwoord niet terug. Ze is Dinsdag voor het laatst online geweest.

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:19

De zaken die ik met hun hebben gedaan. zijn altijd goed gegaan.
Alleen met mijn retour niet. heb van de week ook al gemailt en geen reactie. misschien zijn ze met vakantie. Maar vind als het zo is dat ze dat wel op de site mogen vermelden.

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 19:29

Ja klopt. Dat denk ik ook. Er staat nog steeds in afwachting.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 21:32

Ik heb zojuist een pb ontvangen van TS dus neem aan dat we er wel uitkomen, zoals hier in het topic ook vermeld stond was het maandag pinsteren, en wij (gelukkig) en de bank (vervelend ;) ) werken dan niet.Wij leveren binnen 5 werkdagen na betaling, dus het zal vast nog wel binnen normale levertijd geleverd worden.

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 22:14

Hartelijk dank! Ik wacht af. :)

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 09:39

Er staat hier een opmerking dat retouren langer duren, dit klopt helaas. Echter toen PourCheval nog een PourChevalletje was toen deed ik dat zelf tussendoor. Nu gaat dat echter niet meer. Ik denk dat 80% van wat wij verkopen kleding is, met risico dat het niet past etc. Dus krijgen wij helaas ook meer retouren. WIj zien zelf in dat we dat anders moeten aanpakken, en gaan dit vanaf volgende week anders doen. Nu hadden we door het tijd te kort een verwerkingstijd van retouren van 10 werkdagen. (staat ook op onze site). Echter dit is veel en veel te lang. Vanaf maandag zal er elke dag een retouren rondje worden ingepland, zodat ze nooit meer lang kunnen blijven liggen.

bokt_addict

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:17

Ik heb ook positieve ervaringen met Pourcheval :)

simsimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:33

jaaah ik heb ook hele positieve ervaringen met Pourcheval :D

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 13:47

hier nog een die positief te spreken is over pourcheval.
t duurde toen wel iets langer, maar was in de periode voor kerst. Dus wel te verwachtten.

devontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:39

Hier eentje die NIET te spreken is over Pourcheval.
Ik heb al meer dan een maand geleden een bestelling gedaan, netjes via IDEAL betaald en kreeg ook de volgende dag bevestiging dat het geld binnen was. Na een week gemaild hoe lang het nog zou duren, kreeg geen reactie, pas na een 3e mail kreeg ik als antwoord dat het zo spoedig mogelijk geregeld zou worden. Na een aantal dagen nog niks en later nog geen reactie na weer een mail. Ondertussen heb ik voor mijn dochter maar elders een rijbroek gekocht, want die had ze echt hard nodig. Uiteindelijk heb ik een mail gestuurd dat ik het geld teruggestort wil hebben, ook nu alweer vandaag mijn 3e mail verstuurd hierover omdat ik maar geen reactie krijg!

joanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:58

Ook ik heb Geen goede ervaring.
Op 12 april heb ik een bestelling geplaatst en direct betaald en nu nog steeds niets binnen hoor.
Na het plaatsen van de bestelling naar 2 week gemaild met de vraag waar mijn bestelling bleef maar kreeg niets terug.
Weer gemaild, antwoord terug dat niet alles voorradig was.
Kon iets anders uitzoeken (dit kon tot 50% duurder zonder dat er extra kosten bij zouden komen) Dacht nou ja dat is dan toch wel netjes geregeld. Weer een mail gestuurd met nieuwe bestelling, kreeg bevestiging dat ze het gingen versturen. Weer niets binnen!!!
Uiteindelijk weer gemaild waar mijn bestelling bleef blah blah blah (ik zal al mijn mailmomenten maar niet opnoemen. Uiteindelijk vanmorgen gemaild dat ik gewoon mijn geld terug wil.

Heb ook diverse keren geprobeerd om telefonisch contact op te nemen maar krijg geen gehoor.
Laatst bijgewerkt door joanita op 08-06-09 12:20, in het totaal 2 keer bewerkt

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:17

Ik was degene van de retouren.
heb in maart mijn retour terug verzonden en nog steeds niks terug gehad. ook tot nu toe nog geen reactie gehad op mijn mail. Dus ga zo nog maar een mail terug sturen. Met de bestelling heb ik verder nooit geen problemen gehad. Altijd netjes en snel in huis.
Ze kunnen beter als iets niet op voorraad is en het langer duurt dan de max 5 dagen een mail versturen naar deze klanten.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:24

Helaas groeien wij inderdaad een beetje uit ons jasje, en leren wij gaandeweg dat dingen anders moeten. Wij zijn alles flink aan het verbeteren. voor de gene die hier boven vermelden dat iets nog niet is afgehandeld. Zouden deze mij een pb via bokt kunnen sturen? Dan kan ik het zelf afhandelen.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:34

ik heb er wel goede ervaringen mee. Toen ik bestelde direct mailtjes gekregen dat het goed afgehandeld was, en de volgende dag super netjes ingepakt opgestuurd gekregen.