vraagje over les bij bekende ruiter.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 22:56

Adelinde Cornelissen is 1 uur en 48 minuten rijden. Dat hoop ik dat ze volhoudt, aangezien ze rugproblemen heeft. Desnoods breng ik haar met een helikopter, maar ze moet erheen, whaha!

Was wel grappig, had haar net aan de telefoon, en het is zo moeilijk om niks te zeggen, omdat ik er zo enthousiast over ben!! Vriendin (mede-organisator, eigenlijk haar idee!) gaat haar morgen beetje uithoren. Zij kan heel goed liegen, dus dan komt ze er wel achter. :P Vind het echt grappig!

DendroFleur

Re: vraagje over les bij bekende ruiter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 00:26

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 07:45

double schreef:
Leuk idee, zou alleen ook wel opletten dat het niet te ver rijden is.. Niet dat je 3 uur onderweg bent o.i.d.!

Somebody_ schreef:

Heb je toevallig ook enig idee wat een les bij theo kost?

Ja, ik les zelf bij Theo, maar de laatste keer(door blessures heb ik al even niet kunnen lessen bij hem) betaalde ik 55 euro.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 22:07

Ja! Vandaag weer mailtje gekregen! Van stal van Silfhout!! Alex kon niet, maar Diederik en Lotje Schoots zijn eventueel wel beschikbaar! We denken toch dat we voor Adelinde Cornelissen gaan, tenzij ze niet kan. Vriendin en ik hebben zondag weer "vergadering"! Kreeg de mail trouwens van de vrouw van Alex, Jannet!

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 07:59

Moderatoropmerking:
Off-topic verwijderd. SVP alleen bij serieuze interesse reageren op EA :) Andere reacties zijn niet toegestaan.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 22:05

Whaha dat was echt vet komisch! Ik heb haar vriend gebeld, over welke dagen zij zou kunnen rond haar verjaardag, zodat we een aantal data hebben, en we Adelinde zondag kunnen bellen!

Maar hij moest acteren tijdens het bellen, want ze zat er bij! Het was echt een heel grappig gesprek, omdat (mn instructrice) dacht dat ik belde voor een auto te kopen en haar vriend om advies vroeg, dus hij gaf me echt hele rare antwoorden! Maar hij zei dat ik hem morgen terug moest bellen. Dus dat ga ik doen. Maar het was echt grappig! Vroeg ik wanneer zij vrij was in die week, zei hij "Jaaa, zaterdags doen ze wel APK overdag", hahaha! Het regelen alleen al van dit kado geeft zoveel lol, dat de uitvoering ook wel goed zal gaan!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 23:06

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:02

Dan kan er hier een slotje ;).