Wat dunnere stof dan verwacht, wel lekker voor de zomer. Jammer dat ze voor mij het jasje ook niet op maat kunnen maken omdat mijn taille te laag zit. Moet toch naar thailand
Ik begreep juist dat ze de jasjes helemaal op maat kunnen maken of is dat dus niet zo?
Kun je de stof vergelijken met een Kentucky of Pikeurjasje? Of is het echt een heel stuk dunner?
wonderland
Geplaatst: 13-06-09 14:33
De dunnere stof is ongeveer vergelijkbaar met dat van een Iris Bayer jasje. Maar ook wollen vergelijkbaar als de stof van de jasjes van Pikeur. Jasjes worden op maat gemaakt. Ik heb er ook een.
Ratjetoe
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-09 15:32
Hmmm ik denk dat ik er ook maar eens een bezoekje aan ga wagen!
@Wonderland, heb jij misschien een foto van je jasje?
Ze kunnen op maat maken als je een redelijk standaard maat heb. Met mijn lengte wijk ik erg af doordat mijn taille gewoon lager zit en er niet slechts sprake is van het verlengen en verkorten van een jasje. Wel kreeg ik keurig een mail dat ik mijn maten door kon geven en dat ze toch wilde kijken of het wel mogelijk is. Niks te klagen wat service betreft, geld is ook netjes teruggestort. Toch ga ik nu eerst kijken of ik er zelf niet een kan maken.
ilovelucky
Geplaatst: 04-05-10 21:32
Voor mij is Drenthe wel een eind om even naar toe te rijden, maar wat nou als je je maten heb doorgegeven en het jasje past uiteindelijk toch niet goed, hoe doen ze dat dan of is dat je eigen risico ?