Ik zag net je bericht en als je zou willen dan zouden een vriendin van mij en ik kunnen langskomen bij je.
We vragen er geen geld voor ,alleen reiskosten. (komen uit Dordrecht dus het is wel een klein stukje rijden,maar dat is allicht goedkoper dan dat je iemand ervoor laat komen)
We hebben zelf al verschillende cursussen gedaan,o.a ook bij Petra Vlasboom,Eddy Modde (Parelli) en hebben ervaring met paarden
met trailerlaadproblemen.
Ik doe zelf de opleiding Paarden Gedragstherapeute,en me vriendin heeft een opleiding in Belgie gedaan en doet nu
paard en management in Wageningen.
We vragen er geen geld voor omdat we het op dit moment nog allemaal voor de ervaring doen,ikzelf wil in de toekomst een
trainingsstal voor "probleem gedrag "paarden dus ben een beetje aant rondzoeken naar mensen waarvan de paarden gedrag vertonen
wat zei niet fijn vinden en waar wij hun mee kunnen helpen.
Mocht je liever al een prof. iemand willen vragen dan begrijp ik dat natuurlijk maar weet wel bijna zeker dat het ons ook gaat lukken.
Als je het fijn zou vinden als wij een keer bij je langskomen dan hoor ik het graag
? Groetjes,
Natascha & Rachel
Fianne schreef:Ik heb 'n heerlijk eigenwijze merrie die absoluut de trailer niet meer op wil. Nagenoeg alles geprobeerd en nu wil ik eens gaan kijken of het met 'n "paardenfluisteraar" zou lukken. Dus iemand met 'n natuurlijk overwicht, veel kennis van grondwerk, enz.
Heeft iemand enig idee wat hier de kosten van zijn? (als je dus zo iemand bij je laat komen.)
Ik heb al een beetje op internet gespeurd, maar uiteraard staan nergens prijzen bij..