Paardenconcurrent?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

melissa_lis

Re: Paardenconcurrent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 21:49

Hoi,

ze wilde vandaag weer proberen wat te gaan doen.

Groetjes

Biancachippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:20

Hoop dat ze idd snel weer wat gaat doen, want heb nogsteeds niks ontvangen nog gehoord
Als het ff niet lukt had ze dat toch even kunnen laten weten, dan is er wel iets meer begrip

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 11:18

Biancachippy schreef:
Hoop dat ze idd snel weer wat gaat doen, want heb nogsteeds niks ontvangen nog gehoord
Als het ff niet lukt had ze dat toch even kunnen laten weten, dan is er wel iets meer begrip

Hier het zelfde!
Heb al meerdere keren mailtjes gestuurd maar niks terug gekregen!
Baal er echt van, en snap best dat er af en toe wat tussen kan komen, maar laat dat dan even weten!

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 19:11

Hier nog iemand.

Hoop dat Petra snel beter wordt, zodat de webshop ook weer verder kan. Ik wacht ook al een tijdje op mijn geld wat teruggestort zou worden.

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:51

Hier ook nog iemand die nog steeds niks van Petra heeft gehoord. Ben bang dat we naar ons geld kunnen fluiten. Het begint langzamerhand toch behoorlijk op oplichting te lijken

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 23:01

Leonie_M schreef:
Hier ook nog iemand die nog steeds niks van Petra heeft gehoord. Ben bang dat we naar ons geld kunnen fluiten. Het begint langzamerhand toch behoorlijk op oplichting te lijken

Om even alle vuilbekkerij en speculatie uit de wereld te helpen, het volgende:

Ik ben de afgelopen weken erg ziek geweest (burn-out) en nog steeds, daardoor aan veel dingen niet toegekomen o.a. de emails en het retourneren van een aantal bedragen (wat veel administratie met zich meebrengt). Ik begrijp dat het lastig is hier op te wachten, maar hier is zeker geen sprake van oplichting! Ik vraag nog even om geduld, ik maak dit alles spoedig in orde.

Lis, heel erg bedankt voor je posts, je bent een grote steun :+:

benj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 09:11

Ik ga paypal inschakelen om mijn geld terug te krijgen.
Geen mails terug gehad al zo vaak gemaild.

banketstaaf dat je ziek bent maar daar hebben je klanten niets maar dan ook niets mee te maken!
Ik heb het goed gehad in ieder geval!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 13:11

Bedankt voor je begrip.

Dat is niet noodzakelijk. Aankomende week ga ik aan de achterstallige administratie beginnen. Email mij je emailadres en je ordernummer, dan retourneer ik het bedrag via PP.

Oase4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 23:07

ik heb ook een bestelling staan waar ik al meer dan 2 maanden op wacht, kan het echter niet in een ruitersportzaak in de buurt kopen. ik wacht dus gewoon geduldig af. ik heb er vertrouwen dat ik de bestelling gewoon krijg al heb ik er dan wat langer op moeten wachten.
en ziekte is overmacht imo. Ik zit ook wel eens dagen niet achter de pc door migraines, tja daar doe je niets aan...

Stasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 17:24

Dan ga ik er ook vanuit dat de bestellingen door gestuurd worden, want ik had nl een halster besteld die weer ergens anders vandaan moest komen. Ben errugggh benieuwd!

Saskia1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:10

Ik heb ook via de site besteld en betaald. Daarna ook twee mails gestuurd die niet beantwoord zijn. Overmacht snap ik best maar laat nu aub snel wat horen, want op deze manier kan ik me voorstellen dat er mensen aan oplichterij gaan denken. Niet iedereen kijkt namelijk op bokt...
Overigens, ik ben nog geen maanden op mijn bestelling aan het wachten, maar ben dit ook zeker niet van plan!
Dat stond er namelijk niet bij toen ik mijn spullen bestelde...

Maar ik hoop dat ik snel mijn mooie spulletjes heb!! :D

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:31

ik heb pas ook een mail gestuurd,en nog geen mail terug gehad,want de spullen die ik besteld heb,heb ik nu onderhand gehad voor mijn verjaardag,dus ik wil de bestelling annuleren[ik heb besteld in december 2008]

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:45

Ik ben wegens persoonlijke omstandigheden helaas genoodzaakt (tijdelijk) te stoppen met de zaak. Mocht je besteld hebben, je bestelling nog niet ontvangen hebben en wel betaald hebben: stuur dan een email met je bestellingnummer (dit staat in je bevestigingsmail), het bedrag en je bankgegevens naar info@paardenconcurrent.nl

Het bedrag wordt dan naar je overgemaakt :)

Mijn excuses voor al het ongemak wat dit met zich mee heeft gebracht en bedankt voor jullie geduld.

Stasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 21:32

Dan heb ik wel nog een vraagje aan je want ik heb nog een mail van je gekregen dat je het halster besteld had en in maart verwachtte. Ik wil graag mijn geld terug als je het halster niet kan leveren maar heb je die dan niet als nog binnen gekregen ?? Dan alsnog liever het halster met naam....