HH heeft wel mooie rijbroeken, Horka heeft ook wel mooi spul, k heb daar een zwarte van alleen is hij helaas niet meer zo mooi zwart als toen ik m net had.
Klaartje_
Geplaatst: 26-01-09 02:31
HH is inderdaad niet zoduur,en www.huppa.nl heeft gewoon hele mooie rijbroeken, en totaal niet duur..
Harry's Horse en horka zijn vrijwel goedkoop, eigen merk van ruiterhuizen zullen ook niet te duur zijn. echt specifiek goedkope kleding is altijd wel te vinden in een ruitersportzaak, vraag gewoon naar eigen merk of kijk vooral rond op internet.
Heeft geweldige producten, heb er anderhalf jaar geleden een rijbroek, een jas en sokken gekocht, was heel weinig geld kwijt voor hele sets en de kleding is geweldig, goede kwaliteit en hele goede service en snelle levering!
Mijn zoontje zit sinds kort op paardrijden en heeft nog geen kleding en laarzen, wat voor kleding en laarzen kan ik het beste voor hem aanschaffen?
groeten Walda
Hester16
Geplaatst: 29-01-09 17:25
Hoi walda, ik zou nog niet teveel geld uitgeven aan rijkleding als hij nog maar net begint - met uitzondering van een cap, een goede/veilige cap is natuurlijk wel een must. Neem aan dat hij gewoon begint met rubberen laarzen? Die kan je volgens mij al vanaf 20 euro krijgen bij Divoza. Verder zou ik een rijbroek aanschaffen van Harry's Horse of Mondoni (Divoza's huismerk) die zijn niet duur en hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Nu is er veel uitverkoop. Heb deze week hele mooie rijbroeken besteld van Horka met leren zitvlak voor 30 euro nieuw bij www.equishop.nl en bij www.equifashion.nl hebben ze ook heel veel in de opruiming. Echt het aanraden waard! Verder kijk ik veel op ebay duitsland. Heb vandaag voor een prikje een zgan pikeur wedstrijdjasje gekocht.
Bij Eppeljeck is nu ook allemaal uitverkoop. Kijk eens op www.ej.nl leuke, wat nieuwere zaak. Online vind ik alleen niet zo veel staan, maar ga er zaterdag nog eens langs.