Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_Lotte schreef:Ja bij sommige staat maar 1 maat, en dan staat er nog een
keer een foto van die broek, met weer 1 andere maat erbij
snap je.. en ze hebben niet echt veel maten meer!
Maar achverder kom ik ook nooit op die site dus maakt niet uit

figora schreef:Leuk een topic over PourCheval
@Silence: Ik wil je vraag met alle liefde beantwoorden, maar ik krijg op bokt heeeeel veeeel pb's met vragen over producten, of ik dit of dat kan opmeten ed. En ook onze info@pourcheval.nl email daar komen per dag heel veel mails binnen. Het terugzoeken zonder je échte naam te weten is voor mij echt onmogelijk. Vandaar vroeg ik het je nogmaals te mailen en meteen naar info@pourcheval.nl dan komt het goed. Bokt lees ik thuis, dus je kunt het dan beter mailen. Sorry nog voor het vergeten, is echt niet bewust.
@Vie: Ik heb je vanavond een oplossing gemaild. Hoop dat het goedkomt!
@Hildalgo24: Ben jij het meisje uit Sprundel dat de spullen bij mij in Breda heeft omgeruld? Dan weet je denk ik zelf ook wel waarom het ruilen niet zo soepel verliep. Peesbeschermers die en onder de haren zaten en onder de krassen van het rijden, tja die kan ik echt niet terugnemen. Als je het niet bent sorry, maar ik vind het niet netjes van je om daar iets negatiefs over te zeggen op een forum als dit terwijl ik het gewoon terug had genomen als ze netjes waren geweest.
Je bent altijd welkom
figora schreef:Zou je zulke mailtjes gewoon via info@pourcheval.nl willen sturen. Hier heeft heel bokt.nl denk ik weinig mee te maken. Bovendien kan ik je zo ook niet helpen, daar heb ik meer gegevens voor nodig. Wij zijn bovendien een voorraadhoudende winkel. Dus niet op bestelling. Leveren binnen 2-3 werkdagen uit zoals op de site staat. Heb je persoonlijke vragen, doe het dan via email.