Iemand ervaring met PourCheval Ruitersport?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Corianne_

Re: Iemand ervaring met PourCheval Ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:52

Hier ook goede ervaringen :j

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:53

Niet zo heel veel besteld. Maar het duurt erg lang voordat je een reactie krijgt, en ruilen gaat helaas niet altijd even soepel.

Maar wel goedkope spullen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:56

Hier ook fijne ervaringen! Goede service, goede prijzen en voor mij ook belangrijk: betaalbare verzending, ook naar België!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:15

Hier ook fijne ervaringen mee. Goede service en ze leveren snel.

Het zou ook gaaf zijn als ze hun assortiment in de toekomst zouden gaan uitbreiden :)

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:25

goede, snelle service

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:27

_Lotte schreef:
Ja bij sommige staat maar 1 maat, en dan staat er nog een
keer een foto van die broek, met weer 1 andere maat erbij :P
snap je :o .. en ze hebben niet echt veel maten meer!

Maar ach *D verder kom ik ook nooit op die site dus maakt niet uit :o

Dat is omdat ze van die broek dan maar één hebben, omdat er maar één van gemaakt is :j
Ik heb laatst een bestelling gedaan van twee geruite broeken en twee dekjes, was heel
snel in huis en toevallig precies op mijn verjaardag!

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:32

wat is het adres van de site?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:35

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:11

Ik ben redelijk tevreden.
Heb er weleens wat gekocht, dat was redelijk snel geleverd.
Maar enige maanden geleden wat info aangevraagd via mail, nooit wat op gehoord.
Enkele weken geleden wat gevraagd over een product n.a.v. een topic op bokt.
Ook niks op gehoord. Toen ik nogmaals reageerde gaf het aan het waarschijnlijk vergeten te zijn.
I.p.v. het na te kijken moest ik nog maar een keertje mailen.

Toen heb ik er vanaf gezien. Ik ben niet te beroerd om nogmaals te mailen, maar als zij iets vergeet lijkt het me aan haar dat zij het nakijkt. ;)

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:26

Zowel goede als minder goede ervaringen... Heb er al twee keer iets gaan ophalen, verliep vlot! Vriendelijke mensen ook. :j

Helaas ook een keer een productenset besteld, was niet allemaal op voorraad, heb er niets meer van gehoord.
Maand geleden bestelling gedaan, zou ik ook ophalen. Liep wat mis (ze dachten dat ik het al opgehaald had, toen bleek er iets niet meer te zijn), kan gebeuren. Maar heb ondertussen al weer twee of drie PB's/mails verstuurd en nog steeds geen antwoord. Vind ik wel een beetje jammer...

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:35

Weet iemand wat voor 'cadeau' je krijg bij je bestelling? (dat staat op de homepage)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:38

Verplaatst naar EA/GZ/Diensten.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:40

Leuk een topic over PourCheval :)

@Silence: Ik wil je vraag met alle liefde beantwoorden, maar ik krijg op bokt heeeeel veeeel pb's met vragen over producten, of ik dit of dat kan opmeten ed. En ook onze info@pourcheval.nl email daar komen per dag heel veel mails binnen. Het terugzoeken zonder je échte naam te weten is voor mij echt onmogelijk. Vandaar vroeg ik het je nogmaals te mailen en meteen naar info@pourcheval.nl dan komt het goed. Bokt lees ik thuis, dus je kunt het dan beter mailen. Sorry nog voor het vergeten, is echt niet bewust.

@Vie: Ik heb je vanavond een oplossing gemaild. Hoop dat het goedkomt!

@Hildalgo24: Ben jij het meisje uit Sprundel dat de spullen bij mij in Breda heeft omgeruld? Dan weet je denk ik zelf ook wel waarom het ruilen niet zo soepel verliep. Peesbeschermers die en onder de haren zaten en onder de krassen van het rijden, tja die kan ik echt niet terugnemen. Als je het niet bent sorry, maar ik vind het niet netjes van je om daar iets negatiefs over te zeggen op een forum als dit terwijl ik het gewoon terug had genomen als ze netjes waren geweest.

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:41

yep idd goede snelle service en veel leuke aanbiedingen!

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 08:42

figora schreef:
Leuk een topic over PourCheval :)

@Silence: Ik wil je vraag met alle liefde beantwoorden, maar ik krijg op bokt heeeeel veeeel pb's met vragen over producten, of ik dit of dat kan opmeten ed. En ook onze info@pourcheval.nl email daar komen per dag heel veel mails binnen. Het terugzoeken zonder je échte naam te weten is voor mij echt onmogelijk. Vandaar vroeg ik het je nogmaals te mailen en meteen naar info@pourcheval.nl dan komt het goed. Bokt lees ik thuis, dus je kunt het dan beter mailen. Sorry nog voor het vergeten, is echt niet bewust.

@Vie: Ik heb je vanavond een oplossing gemaild. Hoop dat het goedkomt!

@Hildalgo24: Ben jij het meisje uit Sprundel dat de spullen bij mij in Breda heeft omgeruld? Dan weet je denk ik zelf ook wel waarom het ruilen niet zo soepel verliep. Peesbeschermers die en onder de haren zaten en onder de krassen van het rijden, tja die kan ik echt niet terugnemen. Als je het niet bent sorry, maar ik vind het niet netjes van je om daar iets negatiefs over te zeggen op een forum als dit terwijl ik het gewoon terug had genomen als ze netjes waren geweest.

Ik ben idd dat meisje, en ik heb het ook niet over die roze peesbeschermers, die waren idd wat te bekrast om nog in de winkel te verkopen (heb ze nog wel kunnen verkopen) maar ik had het meer over die zwarte peesbeschermers die ik dus gewoon echt niet had gebruikt, maar goed ze zijn uiteindelijk omgeruild en dan ist toch goed. Voorderest heb ik niks op je winkel aan te merken, aangezien je spullen van goede kwaliteit zijn en goedkoop.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 09:43

Oke, het stond me inderdaad bij dat het uiteindelijk goed was gekomen :) Je bent altijd welkom :)

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 10:05

figora schreef:
Oke, het stond me inderdaad bij dat het uiteindelijk goed was gekomen :) Je bent altijd welkom :)

Ik had het omgeruild voor een liksteens, nou daar was ie maar al te blij mee :D

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 14:20

Tja je moet wat om je paard tevreden te houden ;)

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:38

Super goeie ervaringen ermee!
Ik haal altijd op en goeie en snelle service! +:)+

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 19:15

MissToseland schreef:
ja, snelle levering, goede service!

ben ik het zeker mee eens, en leuke prijzen! :D

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 09:05

Ik heb er ook een aankoop gedaan, was er tevreden mee, alleen vond de levering wat lang duren, nog niet zo zeer de levering, maar wel de communicatie over de vertraagde levering.

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:20

Ik zie dat Figora bij Pour Cheval werkt;

Ik heb een bestelling geplaats en 2 mailtjes gestuurd of jullie het product in huis hebben en hoe lang het gaat duren voordat ik het in huis heb. Maar helaas geen reactie. Als ik morgen geen reactie krijg laat ik het bedrag terugstorten door mijn bank.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:40

Zou je zulke mailtjes gewoon via info@pourcheval.nl willen sturen. Hier heeft heel bokt.nl denk ik weinig mee te maken. Bovendien kan ik je zo ook niet helpen, daar heb ik meer gegevens voor nodig. Wij zijn bovendien een voorraadhoudende winkel. Dus niet op bestelling. Leveren binnen 2-3 werkdagen uit zoals op de site staat. Heb je persoonlijke vragen, doe het dan via email.

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:41

figora schreef:
Zou je zulke mailtjes gewoon via info@pourcheval.nl willen sturen. Hier heeft heel bokt.nl denk ik weinig mee te maken. Bovendien kan ik je zo ook niet helpen, daar heb ik meer gegevens voor nodig. Wij zijn bovendien een voorraadhoudende winkel. Dus niet op bestelling. Leveren binnen 2-3 werkdagen uit zoals op de site staat. Heb je persoonlijke vragen, doe het dan via email.

Heb ik helaas zoals ik al aan gaf 2x gedaan, daar staat ook mijn bestelnummer bij, wat je waarschijnlijk nodig hebt. Mijn bestelling heb ik een week geleden geplaatst, maar ik krijg op de mailtjes geen antwoord, ook niet op het telefoonnummer. Daarom op deze manier.

Daarnaast mochten er mensen beslissen om bij jullie iets te bestellen, weten ze wel dat jullie lastig te bereiken zijn, wat door meerdere mensen al kenbaar wordt gemaakt.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:04

Maar dat klopt, indien in de zaak klanten staan, gaan die voor. Vandaar ook:
Voor vragen over producten kunt u ons van maandag t/m vrijdag tussen 8.30en 17.00 telefonisch bereiken op 06-51648098. (B.G.G. E-mailen naar info@pourcheval.nl , wij bellen u indien gewenst terug.) Ter informatie: Als wij niet opnemen is dit omdat wij op dat moment klanten helpen op onze zaak. Wij bellen u zsm terug indien u een email stuurt MET telefoonnummer!