Goede dierenarts m.b.t. ruggen gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 12:15

sjaantje schreef:
Ik ken ook een boel mensen die slechte ervaringen hebben met Rodinde. Maar helaas zegt dat vrij weinig, want ik weet van élke DA en fysio wel mensen op te noemen die er slechte ervaringen mee hebben gehad.. Helaas zijn het geen tovenaars. Ik, en een paar lesklanten hebben goede ervaringen met Arthur Asveld, maar ik ken ook weer iemand die er een slechte ervaring mee heeft gehad..

Onder meer ik, ik ben er 20 mins geweest. Mijn paard is er niks beter op geworden en ik was
€650,- kwijt. Ik ga daar nooit meer heen!

Hoipiepeloii

Re: Goede dierenarts m.b.t. ruggen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 12:55

Dat bedoel ik, dat gebeurt bij elke DA en fysio. Wil niet zeggen dat iemand er geen baat bij kan hebben.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:38

nee dat klopt, maar ik vind het erg veel geld voor een beetje 'kraken' en 2 potjes mysterieus spul.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 14:40

En daar zijn ze nog niet eens duur hoor. Rodinde is véél duurder en doet hetzelfde..

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:55

Yvonniej schreef:
nee dat klopt, maar ik vind het erg veel geld voor een beetje 'kraken' en 2 potjes mysterieus spul.

als het echt goed werkt, is dat tot daar aan toe. Maar ook nog geen effect.. kun je het net zo goed aan een dakloze geven. Die kan er nog wat mee en jij bent het ook kwijt. Ik heb ook geen goede ervaringen met Rodinde. De behandeling had ook alleen effect op mijn portemonnee en niet op mijn paard.

groompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 01:47

SisLeone schreef:
Ik heb wel erg goede ervaringen met De Vallei.
Aan hen is het te danken dat ik mijn paard nog heb.

Ik heb slechte ervaringen met De Lingehoeve. Er moet wel heel wat gebeuren voor ik daar heen ga. En dan nog liever niet.

Maar goed zoals duidelijk is heeft iedereen zo zijn eigen ervaringen met klinieken en DA. En zal je het zelf moeten ondervinden om een mening te kunnen geven.

hier de zelfde ervaring en mening

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:47

als je het in de alternatieve hoek wil zoeken zit er in nieuw balinge een holistisch da, Mariette kelfkens
zij heeft gewerkt in de praktijk van eric laarakkers en heft nu al een aantal jaar een eigen praktijk
ik heb voor zowel stan al lu-lu positieve ervaringen met haar.