www.happy-athlete.nl?? Wie wil zijn ervaringen delen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Casarell

Re: www.happy-athlete.nl?? Wie wil zijn ervaringen delen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:12

7 januari komt Lilian Verpaalen voor mijn paardje.
Hij houdt zich vast in zijn lijf, met name de voorhand.. en buigen is helemaal een probleem.. maar ze komt hem helemaal masseren, en waarschijnlijk is een aantal herhalingen nodig..

Kost 50 euro plus reiskosten..
Maar prijs speelt geen rol als mijn paard er maar beter van wordt.

Ben wel zéér benieuwd naar het resultaat Bloos

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:14

Meestal zie je na 1x al resultaat!

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:17

Mijn paard is inmiddels 5x behandeld in een relatief korte periode. Dit n.a.v. blessures. Het doet hem enorm goed en hij is veel losser in zn spieren en bewegingen geworden. De methode gaat zeer zorgvuldig en grondig te werk.
Linda Peeters behandelt mijn paard.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:33

Ook ik heb iemand van Happy Athlete laten komen voor mijn pony. In combinatie met osteopaat heeft dit super geholpen.
Pony is los in haar lichaam en ze is ver van haar (erge) rugklachten af Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:14

Happy-athlete OK dan!

Buiten het feit dat ik er zelf ook gebruik van maak, stuur ik geregeld klanten door naar een der HA's. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen, en heerlijk losse paarden. Absoluut een aanrader.

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:10

lilian staat bij mij op stal en heeft mijn paard van een strak gestressed paard met heel veel pijn in de voorhand, naar een los, soepel en blij paard gekregen! dus ik ben super tevreden en lilian is een gouden persoon!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 09:38

MD-->EA GZ diensten

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:38

De methode van happy athlete is trouwens niet te vergelijken met die van massage hippique.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:01

DinaxUllie schreef:
mijn paard heeft al last van tying up.. dus dat maakt niet veel meer uit dan Knipoog krijgt hij ook al neutradex voor..
okee 65 euro vind ik nog mee vallen.. er zijn fysio's en die vragen 125 euro per uur.. dat is pas veel geld Knipoog haha
alvast super bedankt voor jullie ervaringen.. Ik ga het gewoon doen en hoop dat hij er beter van word.

dat ben ik hélemaal met je eens, maar veel fysio's zullen dat niet zijn, lijkt me.
ik vraag bijv. 60 euro voor een behandeling (ongeveer een uur, vijf kwartier). vind ik niet duur voor iemand met zes jaar HBO-opleiding achter de rug. Knipoog

wat een negativiteit hier over fysiotherapie, trouwens. jammer! uiteraard hoor ik vast de negatieve verhalen over mezelf niet, Haha! , maar over het algemeen zijn mensen juist érg positief over mij, en de collega's waar ik mee samenwerk / van hoor. als ik over mezelf spreek: ik word vraag teruggevraagd, of aanbevolen aan stalgenoten etc. dat doe je toch niet als je zo baalt van het resultaat, lijkt me?

wat is er dan precies fout gegaan bij jullie (die negatieve ervaring hebben met fysio)? mag ook per pb, dan zie ik het nog; ben niet zoveel meer op bokt te vinden.

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:20

geen ervaringen met fysitherapie, alleen met steffi vd laarse en met massage, dus ik kan je helaasniet helpen! gr

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:59

Volgens mij was ik de enige die wat negatief over fysio's was en dat was wellicht wat te cru uitgedrukt. Fysios zullen vast ook goede resultaten boeken bij blessures en dergelijke, maar wil je een los paard, dan moet je bij HA masseuses zijn, die lossigheid zie ik niet na een behandeling van een fysio. Doordat zoveel bewegingsbeperkingen komen door spierproblemen kan een HA therapeut na enkele keren al heeel veel verbetering geven. Dat wil niet zeggen dat zij niet doorsturen naar fysio's en osteopaathen, mocht er een probleem zijn in de wervels. Ieder zijn ding.
Dat een fysio een langere opleiding heeft gehad, dat kan wel, hecht ik persoonlijk geen waarde aan. Ik heb jaren rechten gestudeerd maar zou mezelf toch niet als advocaat willen.
Mond op mondreclame daar geloof ik in en resultaten! Heb je goede resultaten dan heb je goede mond op mond reclame. Als jij veel gevraagd bent zullen mensen tevreden zijn. Prima toch, we zijn allemaal bezig met het doel een paard beter te krijgen: de happy athlete masseuse, de fysio, de osteopaath, de zadelmaker, de hoefsmid, de instructeur,de dierenarts,de ruiter etc.

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 20:10

Mijn paard loopt al bij de fysio en ben er altijd tevreden over.
Hij loopt altijd wel fijn.. helaas lag het zadel niet goed.. waardoor de behandelingen nuteloos waren.. binnenkort komt ze weer en hoop dat het effect dan voor langere tijd is. 15 Januari komt trouwens Iris Smalbeek bij mij van HA en kan niet wachten!! hoOp dat het ook een hele positieve ervaring word.. Haha! zou ik echt super vinden.. Loop al zo lang te kloten met hem..

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 20:22

pasdedeux schreef:
Volgens mij was ik de enige die wat negatief over fysio's was en dat was wellicht wat te cru uitgedrukt. Fysios zullen vast ook goede resultaten boeken bij blessures en dergelijke, maar wil je een los paard, dan moet je bij HA masseuses zijn, die lossigheid zie ik niet na een behandeling van een fysio.

Daar ben ik het echt niet mee eens. Denk niet dat HA mensen de enige 'juiste' zijn. Heb heul veel paarden na behandeling van de fysio los gezien.
Zelf ga ik naar een DA die ook fysio/manueel/acupunctuur enz. doet. Dat vind ik een fijn idee, omdat een DA verder kijkt dan alleen 'het lijf'. Stel er zou iets niet goed zijn in de benen, komt hij daar ook achter. Verder heb ik een op en top los paard, dus ik denk niet dat een HA masseuse nou zo enorm veel zou toevoegen.

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 10:45

Ik zeg ook niet dat HA de enige juiste zijn, maar ze zijn wel goed. Het gaat in dit topic over de ervaringen van HA en mijn persoonlijke ervaring daarmee is zeer goed. Wil niet zeggen dat ik ook niet geweldige ervaringen heb gezien van een osteopaath of een dierenarts. Het is een combinatie van factoren die voor een los paard zorgt. Of en masseuse wat aan jouw paard zou toevoegen, geen idee, dat zou je kunnen proberen. Ik weet wel dat ik mijn paard ook een los paard vond, maar die bleek dus nog losser te kunnen.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:21

Ok, mijn paardje is vandaag gemasseerd door Lilian Verpaalen van HA.
Erg sympathieke vrouw!

Ze wist me te vertellen dat hij idd erg strakke spieren had, maar dat het bij een jong paard vaak vrij snel is opgelost.
Ze heeft hem dus helemaal behandeld.. en paardje vond het soms niet echt fijn, maar het is voor een goed doel.. Vork

Nu even afwachten wat hij gaat doen in zijn lijf en beweging.
Ik had soms wel het idee dat hij wat meer in model werd gekneed (maar dat kan ook zijn omdat ik het graag wil zien) en dat hij idd losser werd.

Ik zal jullie op de hoogte houden..
Op 22 januari mag hij weer Haha!

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 21:26

Die van mij gaat de 15e!! kan haast niet wachten Tong uitsteken hoop dat hij er lekker los van word en fijn gaat lopen Haha!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:53

Vandaag had mijn paard toch wel erg harde spieren Haha!

Maar omdat meneer zo ontzettend fris was heb ik em even lekker los gegooid, uiteraard wel even warm laten draaien ad longe..

Toch heb ik zelf al het idee dat hij wat meer door zijn lijf gaat lopen..
Daarom heb ik vandaag een filmpje gemaakt.. leuk om straks terug te kijken of hij echt veranderd is..

http://nl.youtube.com/watch?v=hKp3Q_6_0UI

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 20:45

Gaaf hoor femmefatale1! Dus dit was zijn eerste behandeling? hoe vond je zelf dat hij liep? Verbetering of weinig verschil? Ben benieuwd

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:49

DinaxUllie schreef:
Gaaf hoor femmefatale1! Dus dit was zijn eerste behandeling? hoe vond je zelf dat hij liep? Verbetering of weinig verschil? Ben benieuwd

Ik heb het gevoel dat hij al wel iets verbeterd is.
Al iets meer door het lijf, al zijn we er nog niet.. en dit is natuurlijk nog maar de eerste dag, en hij zal nog wel wat spierpijn hebben gehad.. en misschien morgen ook nog wel.. Haha!

We wachten af en blijven updates geven, als mensen geïnteresseerd zijn.. Bloos

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 21:04

okee leuk! ja ik wil wel weten hoe het bij jou paardjee gaat. Die van mij mag volgende week voor het eerst. Ik denk dat hij ook behoorlijk vast zit Tong uitsteken tenminste de osteo zei dat hij harde spieren heeft.. dusjaa maar ben reuze benieuwd!! leuk paardje ook Knipoog

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:10

DinaxUllie schreef:
okee leuk! ja ik wil wel weten hoe het bij jou paardjee gaat. Die van mij mag volgende week voor het eerst. Ik denk dat hij ook behoorlijk vast zit Tong uitsteken tenminste de osteo zei dat hij harde spieren heeft.. dusjaa maar ben reuze benieuwd!! leuk paardje ook Knipoog

Hou ons op de hoogte!!

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 21:18

ja doe ik zeker Lachen

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:20

Ben benieuwd femmefatale1 Haha!!
Die van jou is behoorlijk groot of niet Bloos! ?

Mijne is na drie behandeling super los geworden in haar lijfje. De osteopaat merkte het ook op, die was helemaal trots op de mooie billen van mijn poniebeest *LOL*

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:23

Ik kan niet wachten tot hij echt helemaal los is Haha!

Maarre... lijkt hij zo groot??
Hij is maar 1.67 nu.. maar toont wel groter onder het zadel..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:24

Ik vind hem heel groot ogen hoor!
Had hem zeker 1.75m geschat Bloos