Ervaringen met huppa.nl?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Re: Ervaringen met huppa.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:06

Mijn singel is vandaag binnen gekomen. Ik ben tevreden Lachen . Zal er zeker nog een keer wat bestellen als ik wat nodig heb.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 23:18

Bedankt voor alle reacties Lachen
Er staat (of stond) trouwens op de site dat als ze de dingen op voorraad hebben, je het product binnen 48u thuis hebt. Wij hebben ruim een week moeten wachten op het dekje dus het zal wel uit Zweden verstuurd zijn. Het is trouwens een dekje van horse, als jullie dat iets zegt. Misschien hebben meerdere dit dekje. Er is contact opgenomen met de firma (horse dus)die dit dekje geleverd heeft aan huppa. We hebben een korte mail terug gekregen dat ze maandag contact met ons op zullen nemen. We wachten dus nog even af wat er van komt. Ik denk ook niet dat het echt een fout is van huppa, ze zullen misschien de bestelling niet goed gecontroleerd hebben op kleur (maar ik weet niet hoe het er überhaupt aan toe gaat in de verkoop wereld, en of er dus echt rrondig gekeken word naar kleur), maar eerder van horse. Tenzij dit echt de kleur is van het dekje zoals het hoort te zijn, en het op alle websites die dit dekje verkopen (zijn er meerdere) de kleur verkeerd staat afgebeeld en beschreven... Koe

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 23:24

Heb het zelfde meegemaakt!
Kreeg trouwens mijn pakketje ook héél laat pas binnen Ja
Had een aantal dingen besteld.. Waarvan één was de verkeerde kleur en één ding zat er niet bij..
Dus ik had gemaild, moest ik het dus terugsturen met 5 euro in een envelop erbij..
Oke, dus ik had de verzendkosten van het terugsturen op hun naam gezet.. Werd het teruggestuurd..
Maar dan zou ik dus inderdaad drie keer verzendkosten moeten betalen, voor hún fout..!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 23:25

ik heb ook een tijdje terug wat besteld bij huppa.nl
rijschoenen en chaps. chaps paste niet, terug gestuurd, weer nieuwe, paste weer niet, ander merk gekregen waar ik 15 euro voor bij heb betaald.

chaps paste weer niet (rare maten) dus heb ze terug gestuurd en wilde mn geld terug.
t oorspronkelijke bedrag werd terug gestort. maar de 15 euro extra zat daar niet bij,
om gemaild, zou gestort worden..
niets ontvangen
weer gemaild..
geen reactie
nog 2 keer gemaild
geen reactie, geen geld.
ga maandag bellen, is inmiddels al weer 3, misschien zelfs 4 weken terug geloof ik.

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 01:58

Het gaat hier niet om een kleurafwijking door de foto.
Het is gewoon een heel andere kleur dus Huppa heeft gewoon het verkeerde item verkocht.
Als ik een zwart hoofdstel koop dan is het toch ook niet normaal dat ik een bruine ontvang...

LisaxxRody schreef:
Blondie_ schreef:
Ik vind dat ze je gewoon zonder bijbetaling het goede dekje moeten sturen of volledig geld terug.
hallo hún hebben een fout gemaakt. ze kunnen toch niet zomaar een ander artikel verkopen dan wat jij besteld heb?
Heb er nooit besteld en dat ga ik ook niet doen nu ik dit topic gelezen heb. Ze leveren overigens toch bijna hetzelfde spul als een andere winkel hier een half uurtje vandaan. alleen dan nog duurder.

Moet je eerst maar in de winkel gaan om te kijken.
Een foto is nou eenmaal anders dan in het echt. Knipoog

Een paard koop je ook niet vanaf een 'plaatje'

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 02:24

ik heb goede ervaring met huppa, ook wat betreft geld terug storten, had ook niet geleverd gekregen wat ik had besteld. misschien heb ik die enen keer geluk gehad, verder bestel ik er wel vaker wat, eigenlijk altijd snel inhuis en als ze het niet op vooraad hebben bellen ze.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 10:20

jenneke1029

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 10:40

Wij hebben juist hele goede ervaringen met huppa.
Ze zijn erg vriendelijk en heel behulpzaam we hebben er net twee zadels vandaan en een deken voor onze shire.
Wij zullen er vast nog meer vandaan halen.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:16

Ik heb erg goede ervaring met Huppa Lachen
Ik sta daar op stal en het zijn super vriendelijke mensen, ook want de winkel betreft.
Wat betreft de verzendkosten, vind ik niet meer dan normaal. Bestel wat op een willekeurige site en het staat je niet aan/is niet goed zul je in 75% van de gevallen ook de heen en terug verzendkosten moeten betalen.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 19:12

Ik begrijp ook wel dat de verzendkosten betaald moeten worden, vind het alleen jammer dat wij voor de kosten moeten opdraaien terwijl zij de verkeerde kleur hebben gestuurd... Als je nou een maat besteld (zoals eerder genoemd) daar kan ik nog wel inkomen, zij kunnen immers niet weten dat het niet past. Maar zo'n grote kleurafwijking... Vind het jammer, maar het is waarschijnlijk niet anders. Maandag zien we iig wel verder wat horze van de kleurafwijking zegt.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:34

Gezien er ervaringen met een bedrijf gevraagd worden verplaats ik je topic even.
TAO-->EA-GZ Diensten.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 00:48

Volgens mij ben je bij de aankoop akkoord gegaan met algemene voorwaarden, waar dit ook in vermeld zal staan. Knipoog Je kunt zo hoog of laag springen als je wilt, maar zodra je aankoop is gedaan ben je daar automatisch akkoord mee gegaan. Knipoog

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 10:43

BrittKitt schreef:
Op de website van horze noemen ze het ook melkchocolade/zandbruin, dus neem aan dat huppa gewoon de namen letterlijk heeft overgenomen van hun website; http://horze.nl/product_info.php?produc ... 17004&n=M1

TS; Huppa heeft gewoon overgenomen wat op de site van horze staat.
Als je bij horze op de site kijkt en dan bij kies kleur krijg je meer een idee van hoe het dekje er uit komt te zien want de foto en het dekje in het echt komen indd niet over een. Maar dat kan je als je het nog nooit gezien hebt natuurlijk niet weten.
Het is natuurlijk heel banketstaaf en vervelend, maar dat is het risiso van kopen van internet zonder het te zien. Want dat dekje dat jij hebt gekregen is volgens horze ( & huppa) Melkchocoladebruin/zandbeige.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 12:37

Ik zit nog steeds te wachten op een dekje dat ik 01.09.08 besteld heb Nagelbijten / Gniffelen
Vind het ook erg vervelend dat ik er constant achteraan moet hobbelen om er een beetje actie in te houden.
Ze houden me nou niet echt lekker op de hoogte en alles duurt echt hartstikke lang!
Zit nu dus al ruim 3 maanden op een dekje te wachten Gestoord

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:06

silby schreef:
ik heb slechte ervaringen met Huppa
helemaal als het op geld terug storten aankomt
Ze hebben altijd wel ergens storing Scheve mond
Ik heb twee maanden op mijn geld moeten wachten
van een zadel Scheve mond

Ik heb hetzelfde gehad met laarzen.
Gezegd dat ik die en die laarzen graag wilde, maar of ik daar wel in zou kunnen met kuitomvang. Jaaaaa natuurlijk. Nou niet dus.
Ik het pakket terugsturen, maar verzendkosten waren wel 2x voor mij.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:12

Als het een fout van het bedrijf is vind ik het zeer onlogisch dat de koper voor de verzendkosten op moet draaien. Als ik ergens iets bestel wat niet in orde is dan verwacht ik dat het artikel geruild wordt voor het juiste of dat ik kosteloos wordt gesteld. Dat heeft niets met internet shoppen te maken, dat is puur en alleen service van zo'n zaak.
Overigens is dit ook 1 van de redenen dat ik niet bestel bij al die paardensport internet winkeltjes die als paddestoelen uit de grond komen. Zeker weten dat ik bij dit bedrijf dus nooi iets bestel; zeer slechte reclame!

huppaJenH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 09:45

Hallo allemaal,

Graag wil ik even iets uit de wereld helpen, wanneer een artikel niet juist is geleverd dan worden de verzendkosten altijd vergoed de klant hoeft hier niet voor op te draaien,
In dit geval heeft Horze ons helaas de verkeerde foto cq beschrijving van het schabrak geleverd, de belichting zou niet goed geweest zijn,
wij zijn net als iedereen van mening dat een artikel zo goed mogelijk op een site zou moeten staan zodat je weet wat je krijgt,
we hebben het artikel van de site afgehaald totdat er nieuwe goede foto's van zijn.

Een en ander is met onze klant geregeld ; het geld mag retour of er mag een ander artikel worden uitgezocht zonder dat er verzendkosten hoeven te worden betaald uiteraard.
Helaas worden waar mensen werken wel eens fouten gemaakt Bloos maar die zijn er om netjes opgelost te worden

gezellig weekend allemaal,
groetjes Caroline

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 01:15

zo zie je maar weer, ik wist het wel.

Dat is Huppa OK dan!