Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Slotty schreef:KiWiKo, daar ben ik het ook wel mee eens.
-> maar ik denk niet dat de TS dat wil. Ze zoekt gewoon een goedkopere oplossing juist omdat ze dan de zorg die haar paardje nodig heeft (en die wil ze dus graag geven!) te kunnen betalen.
Die stal van KiWiKo klinkt wel goed, maar scheelt dat wel genoeg qua kosten? Als je erheen moet rijden met de auto of met het OV tikt dat ook wel lekker aan.. Je wil toch je paardje in de gaten houden, dus er toch wel minimaal 1/2x per week heen (lijkt me) en dan kan dat best duur worden. Niet vergeten
want kaartje voor ov kost toch wel 10 a 20 euro per keer, dus dan zit je al aan emer dan 100 euro per maand, me ouders kunnen me niet zovaak erheen rijden natuurlijk.. pff wat stom is t toch allemaal
Ilse schreef:Romy kan ze niet naar familie Hollaar? Daar heeft Okki van de zomer ook gestaan onder begeleiding en hebben ze de paarden van Quirine ook gedaan
K zal t even aan quirine vragen, wie weet, tnx:) waar ben jij eigenlijk heengegaan? SisLeone schreef:eowyn04 op bokt heet ook een paard wat dit heeft. stuur haar anders eens een pm als je info wilt of hoe zij er mee aan de gang is gegaan.
ik vind dat je een hele nette oplossing probeert te zoeken voor je merrie.
Rooompie schreef:Ilse schreef:Romy kan ze niet naar familie Hollaar? Daar heeft Okki van de zomer ook gestaan onder begeleiding en hebben ze de paarden van Quirine ook gedaan
heeyK zal t even aan quirine vragen, wie weet, tnx:) waar ben jij eigenlijk heengegaan?

En hoeveel zijn de stallingskosten??
Rooompie schreef:Tnx Ilse, als je me t tel nr wil geven..En hoeveel zijn de stallingskosten??
De wildhoef is trouwens enorm veranderd nu.. phoeh.. Vind t niet erg dat k wegga
hahahahahh wat een zooitje zeg!!! laat me effe weten roompie als het wat is !!! xxxx bren!
KiWiKo schreef:ik ben een beetje dubbel in deze![]()
Ik snap dat je de kosten moet gaan drukken........ heel duidelijk heel logisch, echter is jouw paard nog niet heel........ en moet zo een dier dus bij iemand onder toezicht staan die als het even kan toch enige kennis heeft van paarden en hun gebreken, iemand zal dat dier toch echt dagelijks even moeten bekijken......... ze moet revalideren toch????
Dan kan je haar niet ergens op een landje "pleuren" waar geen deskundig toezicht is........
en land met deskundig toezicht, is een stuk duurder dan 100 euro![]()
Ik ben altijd heel, heel voorzichtig met dit soort dingen
Lante schreef:KiWiKo schreef:ik ben een beetje dubbel in deze![]()
Ik snap dat je de kosten moet gaan drukken........ heel duidelijk heel logisch, echter is jouw paard nog niet heel........ en moet zo een dier dus bij iemand onder toezicht staan die als het even kan toch enige kennis heeft van paarden en hun gebreken, iemand zal dat dier toch echt dagelijks even moeten bekijken......... ze moet revalideren toch????
Dan kan je haar niet ergens op een landje "pleuren" waar geen deskundig toezicht is........
en land met deskundig toezicht, is een stuk duurder dan 100 euro![]()
Ik ben altijd heel, heel voorzichtig met dit soort dingen
Hier in friesland weet ik wel een hele goede stal met betrokken en verstandige mensen waar zo'n pony prima verzorgt wordt voor 100 euro...
Ik vind het wel een goede, acceptabele oplossing, wat moet je anders als je spaarpot leeg is (en dat snap ik wel met zulke hoge pensionkosten en 4000 euro dierenartskosten...)?
eowyn04 schreef:SisLeone schreef:eowyn04 op bokt heet ook een paard wat dit heeft. stuur haar anders eens een pm als je info wilt of hoe zij er mee aan de gang is gegaan.
ik vind dat je een hele nette oplossing probeert te zoeken voor je merrie.
We hebben ge-pb-ed!
Zal je nog een pb sturen over onze stal.
en de stallingskosten
KiWiKo schreef:Theo en Rene zijn toch weg daar?
Ilse schreef:KiWiKo schreef:Theo en Rene zijn toch weg daar?
Jep, en daarom ik ook
Ze gaat er morgenmiddag heen.
!