Ervaringen met zadelmaker Karl Langeraap

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

laura1986

Re: Ervaringen met zadelmaker Karl Langeraap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 10:14

russel schreef:
Als je Ruiterstad belt, kunnen ze dan niet zorgen dat hij bereikbaar is? Hij werkt toch samen met ze?

Ik heb al meerdere malen op bokt gelezen dat dat niks helpt. Hij werkt wel samen met ze, maar regelt zijn eigen agenda (als hij die bij heeft dus).
Ik heb hem net aan de lijn gehad. Een afspraak gemaakt voorvolgende week, nog maar een x proberen, misschien is hij er nu wel. Ik hoop het maar want dit lijkt me de enige goede optie op dit moment.
Laatst bijgewerkt door laura1986 op 03-12-08 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:17

Gewoon ruiterstad zelf bellen en zelf ervaren, wat bokt schrijft is niet heilig. Zorg voor een 06 nummer van hem. Succes!

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 10:18

Ik heb een 06 van hem, dat is volgens mij ook zn enige nummer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:19

Iedereen belt hem al op zijn 06 Knipoog

En ik heb ook Ruiterstad gesproken en die balen er ook van!

Die bellen er een keer achteraan, meer kunnen ze ook niet doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:21

Dan zou hij eigenlijk moeten weten dat hij klanten gaat missen, misschien een tip om hem mee te geven dat hij een slechte naam gaat krijgen ivm bereikbaarheid en dat er mensen zijn die niet meer met hem zaken willen doen. Wie weet helpt dat. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:22

Dat is al meerdere malen gezegd tegen hem Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:25

Dan is hij dom bezig, jammer voor hem!

Maar zijn aanbod in 2e hands is echt enorm en blijft nog steeds de moeite waard.

Zo heb ik 6 weken op een passier van hem gereden die ik eigenlijk 17,5 wilde en hij had maar 17 inch, maar ik mocht het zadel zolang houden. Uiteindelijk kon hij er niet aan komen, ik heb het zadel volledig schoongemaakt en ingevet teruggebracht en hem gevraagd wat de gebruikersvergoeding was. Niets, helemaal niets, hij was blij verrast dat ik het zadel zo netjes terugbracht. Zegt wat van de man.

Liever toch wat geduld dan met een commerciele te maken krijgen die een zadel aan je verkoopt dat helemaal niet goed ligt en als je reklameert, dan ligt het aan jezelf. Tja die ervaring heb ik dus... Boos!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:27

Ik vind het jammer om te zien dat er zo makkelijk met negatieve berichten gestrooid wordt, daarmee worden veel potentiele klanten weggejaagd, terwijl dit imo niet nodig is.

Hij heeft mij ooit super gematst met een goedkoop 2e handsje toen ik heel hard een ander zadel nodig had omdat de mijne gejat was. Hij is daarbij nog een paar keer echt superlang voor me bezig geweest toen ik een zadel nodig had met een bepaalde boommaat.
Dat hij niet altijd zijn afspraken nakomt is misschien soms vervelend, maar hij is zeker een kundige zadelmaker die tijd voor zijn klanten neemt! Ik kan niet zeggen dat ik negatieve ervaringen met hem heb. Hij doet zijn werk goed, heeft enorm veel (gebruikte)zadels op voorraad en hij neemt de tijd voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:29

Marlou: Ik zeg ook niet dat het niet een kundige zadelmaker is, integendeel, hij heeft mij ook super geholpen en ook zeker gematst!

Alleen als ik nu 3 maanden moet wachten totdat ie een keer komt, ga ik daar wel over na denken!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 10:42

Laura1986: waarom blijf je dan afspraken met hem maken? Je bent toch niet met hem getrouwd?
Of zit je in zo'n zelfde situatie als Robijntjah?

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 12:26

IKbenEllen schreef:
Laura1986: waarom blijf je dan afspraken met hem maken? Je bent toch niet met hem getrouwd?
Of zit je in zo'n zelfde situatie als Robijntjah?

Nee gelukkig ben ik niet getrouwd!
Ik wil nu alleen niet veel aan een zadel besteden en ik wil wel een 100% passend zadel. Van een goede zadelmaker. Gezien zijn kunde en aanbod wil ik er best een week of wat langer op wachten. Ieder mens heeft zo zn beperkingen, en als hij er volgende week gewoon is vind ik het prima.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 16:02

Zoek je een 2e hands dan? Druenens Ruiterhuis heeft toch ook een zadelservice met 2e hands? Om maar een vb te noemen Knipoog

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:25

Nou vandaag is hij dus geweest! Hij neemt inderdaad de tijd voor je Lachen Daarom wilde ik ook dat hij weer zou komen! Ja Heb nu ook een leenzadel en krijg volgende week m'n nieuwe zadel. Ik kan eigenlijk alleen inderdaad negatief zijn over afspraken nakomen. Als ie er eenmaal is ben ik op en top tevreden!

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 18:48

IKbenEllen schreef:
Zoek je een 2e hands dan? Druenens Ruiterhuis heeft toch ook een zadelservice met 2e hands? Om maar een vb te noemen Knipoog

Dat heeft toch een slechte naam?
Ik heb over de kundigheid van Karl iig nooit iets negatiefs gelezen, vandaar mijn keuze.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:52

Is dat zo Bloos Nooit iets over gehoord...

Ik begrijp wel dat deze man heel kundig en heel aardig is, maar goed als ie niet komt heb je daar weinig aan, zou ik gauw doorzoeken Knipoog
Maar GOED NIEUWS bij Nikkel Haha!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 10:49

dr zou ik bijvoorbeeld inderdaad niet aanraden...

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 11:10

Daarom wacht ik liever even tot Karl tijd heeft, ik wil geen miskoop doen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:52

Nou ja mocht je van mening veranderen, de link op pag 1 van mij is WEL heel goed, heb ik zelf mijn zadel van, 2 maanden terug Knipoog

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:55

Drunensruiterhuis wilde voor de 2dehands niet langskomen terwijl ze regelmatig bij ons op stal zijn geweest. Zit niet genoeg marge op Verward
Langeraap probeer ik ook al weken een afspraak mee te maken *zucht* maar ik wil hem wel het liefst hebben ja

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 16:48

IKbenEllen schreef:
Nou ja mocht je van mening veranderen, de link op pag 1 van mij is WEL heel goed, heb ik zelf mijn zadel van, 2 maanden terug Knipoog

Dat zijn dure maatzadels???
Daar ben ik op het moment totaal niet naar op zoek, als ik veel uit moet geven wordt het eerder een WOW.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:07

Ik weet niet wat je duur vindt Haha!
Inderdaad maatzadels, maar voor wat je krijgt niet duur. Maar onder de 1.500 zal je niet klaar zijn (voor nieuw dan, je kunt bellen of ie 2e hands heeft, weet niet hoe die voorraad op dit moment is).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 08:52

Nou, ik heb misschien de oplossing, heb een 2ehands bruin hulsebos meegekregen van een andere winkel om te passen, dan kan mijn nieuwe kentaur eruit Verdrietig

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 10:43

IKbenEllen schreef:
Ik weet niet wat je duur vindt Haha!
Inderdaad maatzadels, maar voor wat je krijgt niet duur. Maar onder de 1.500 zal je niet klaar zijn (voor nieuw dan, je kunt bellen of ie 2e hands heeft, weet niet hoe die voorraad op dit moment is).

Dan neem ik zoals gezegd liever een WOW. Die vind ik nu te duur, dus zoek ik een niet te duur maar wel goed zadel wat goed past. Logisch toch?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 11:15

Geen idee wat een WOW zadel is Bloos

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 11:31