Stal speeltjes gezocht, paard lang op stal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Stal speeltjes gezocht, paard lang op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 11:58

Branca schreef:
Ai..peesblessure (voorbeen?) en ze gaat weven zei je?
Heeft ze wel een vrij open stal? Bijv tralie en opening in deur? Scheelt al een berg, dat ze alles kan zien. En een stalluik of open deur?
Misschien kan je een fijnmazig hooinet ophangen (en evt nog eentje in andere hoek) met stengelig hooi ipv in de stal te doen?
De hond vlak bij de stal vastbinden voor poosje? (miss. maf Cool ), radio aan. Wat stro erbij gooien.
Maistakken plukken en ophangen, vinden ze lekker, of wilgentak.

Ik ken iemand die haar paard door een ernstige blessure (peesklap) gesleept heeft. DA zei dat eea niet meer goed zou komen, maar door haar inspanningen en geduld dus wel.. Bij interesse in verhaal/hulp, graag PM.

nope, rechtsachter is het...
In principe ben ik zelf niet heel erg anti-stalrust oid, maar dat ze nu stalondeugden begint te ontwikkelen vind ik wel zorgwekkend ..
Ze heeft gelukkig wel een hele open stal, alleen voorlopig staan alle andere paarden nog op de wei (er is 1 ponytje wat af en toe binnen staat)... Ze kan wel lekker naar buiten hangen met haar hoofd Tong uitsteken

maar dankjewel voor de tips Tong uitsteken

Myke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:23

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:11

ik heb wel een lik it voor je mijn paarden vinden er niks aan er zit nog een lik it smaak appel ook daar is niet van gelikt

brennie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 21:18

was het geitje geen optie dan?
groetjes van bren!