Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faelynn schreef:Die werd een tijdje geleden ook aangeboden, mocht toen vanwege corona helaas niet komen kijken tenzij we eigenlijk al zo goed als zeker waren dat we wouden verhuizen, maar we waren toen echt nog aan het oriënteren.
Vond de prijs in combinatie met wat je zelf moet doen behoorlijk hoog, zelf nog mesten en in een rooster binnen en buiten zetten regelen in ieder geval. Aan de andere kant voor mij wel dicht bij en als je daar in de buurt woont en het makkelijk kan betalen denk ik wel een goede plek als ik de omschrijving zo eens zag.
Betaal nu €300 en heb daar voor volpension en een extra grote stal met ventilator voor in de zomer, buitenluik en uitloop paddock die super netjes gemest word, veel weidegang jaar rond, binnen/buiten zetten word 1 op 1 aan de hand gedaan, voeren meerdere keren per dag vrijwel onbeperkt met super kwaliteit hooi en zelfs eigen gekozen brok zit bij de prijs in. En heel persoonlijk, krijg regelmatig een appje als de paarden weer eens wat schattigs doen samen in de wei haha. Alles word gecommuniceerd, de service is echt geweldig.
Eerste plek waar ik mijn paard ook rustig achter durf te laten als ik op vakantie wil oid of gewoon even druk ben. Zeker na een werkdag ben ik vaak echt gesloopt en geen puf meer om nog iets te moeten doen, fijn als je dan gewoon lekker naar huis kan en niet nog in de winter in de kou een stal moet gaan mesten ofzo, het is voor het eerst dat ik volpension sta in de 10 jaar dat ik haar heb, maar het geeft wel veel rust moet ik toegeven.
Vanwege de afstand en de goede verzorging ben ik er wel nog maar zo'n 3x in de week, op werkdagen sla ik inmiddels namelijk gewoon over, twijfel om een verzorger er bij te nemen voor 1 of misschien wel 2 dagen, lijkt me leuk om iemand dat te gunnen, heb zelf vroeger ook een verzorgpaard gehad en gezien het puur voor het plezier is zou een bijdrage op de dagen dat ik er toch niet ben ontzettend helpen, paard wat extra aandacht, ik wat minder in de kreukels voor de kosten, iemand anders ook plezier. Maar ben zo bang dat ik een "verkeerde" verzorger tref, hoor er nog al wel eens wat negatieve dingen over.
Overigens, beetje off topic, maar weet iemand hier of er ook een topic is voor instructie omgeving Arnhem/gelderland? Kon het zo snel niet vinden en gezien ik hier nog nooit les heb gehad en mn paard nu sinds 1,5 jaar voor het eerst weer ga opbouwen, zou ik graag 1x in de maand les nemen (liefst 30 max 45 minuten want langer houd ze met haar en mijn conditie toch niet vol haha)
Faelynn schreef:Citaat:Mag ik vragen waar jij staat, klinkt echt goed namelijk. Mag ook per PB.
Er is volgens mij geen topic betreft instructie in omgeving Arnhem.
Sta bij iemand privé aan huis, pensionstallen met zo'n soort aanbod ook nog niet tegen gekomen helaas.
upendo schreef:Daar zijn geen paddocks..
upendo schreef:Dat stuk wordt niet gebruikt.
Dat zal gedraineerd worden en dan gaat er pas iets mee gebeuren, maar dat is dus geen hele waarheidsgetrouwe weerspiegeling van de situatie.
Faelynn schreef:Canon schreef:Dat is toch fijn om te lezen! Heel erg veel succes daar op jullie nieuwe plek!
Ik ben sinds gisteren druk in gesprek met een locatie.. Hopelijk kan ik eind van deze dag ook een zelfde soort bericht de deur uit doen in de stallings-topics..![]()
Supertof dat je aan alles voldoening hebt gevonden!Gefeliciteerd!
Jaa dankjewel! Wij zijn inmiddels een weekje op de nieuwe plek en mijn paard knap nu al aanzienlijk op, minder ingevallen flanken, heldere blik in haar ogen, waarbij ik toch wat spanning had verwacht van de verhuizing, is het tegendeel waar, ze is lang niet zo op haar gemak geweest.
Een zoektocht van bijna 2 jaar geweest, maar het kan dus toch![]()
Maar een min punt, het is ruim 30km enkele reis, maar het is het waard.
Hoe is het bij jou gelopen?