Nikass schreef:Nikass schreef:Laat je niet helemaal ontmoedigen door de wachtlijsten. Die geven wel een vertekend beeld. Mensen zoeken, en vinden soms, ondertussen iets anders. Als er iets vrijkomt, komt soms de halve wachtlijst niet meer opdagen.
Ik moet wel zeggen dat er één stal is waar ik eind 2019 op de wachtlijst ben gezet. Om de zoveel maanden heb ik gevraagd naar de stand van zaken. Half 2021 nog meer eens aan de bel getrokken, er is daar geen verloop zeker...?
Konden ze me niet meer vinden op de wachtlijst
Ik heb het bewijs op schrift en dit naar ze toegestuurd, maar sindsdien negeren ze elk contact van mijn kant.
Weet ik meteen hoe het daar in elkaar zit...
Als dat zo is ben ik heel benieuwd:
- waarom zet je iemand dan wel op die lijst?
- op grond waarvan zou je iemand niet willen als iemand een totaal onbekende is?
Maar vooral: waarom is het zo moeilijk om gewoon eerlijk te zijn? Je kunt dan toch zeggen "we hanteren geen lijst"
Of je zegt: "sorry er is iets misgegaan, je staat niet meer op de lijst"
Maar gewoon doen alsof je gek bent... tja ieder zijn ding, maar erg professioneel is het niet. En voor mij is 1+1 wel 2: blijkbaar niet te vertrouwen, en dan heb ik liever niet dat mijn paard daar staat.
Dan is iedereen blij toch? Jij omdat jij je paard er dan toch niet wil hebben en de stalhouder omdat hij van je vragen af is.