[GZ] Enthousiaste fotografes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jut87

Re: [GZ] Enthousiaste fotografes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:24

Per regio een vergadering is een goed idee, maar hoe kom je dan tot de beslissing van bijv. iets heel simpels als de herkenbare kleuren? En lay-out van website, en wie dat gaat doen? Hoe groot is de groep overigens? Ik ben gewend in grote groepen te vergaderen, het kan wel. Als er iemand is die een beetje de orde bewaart Knipoog
Ik zou gaan voor een vest of bodywarmer en een petje, die kun je ook bij koud weer gebruiken. Shirt niet.
Maar dat zijn inderdaad zaken voor later Knipoog

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:31

jut87 schreef:
Per regio een vergadering is een goed idee, maar hoe kom je dan tot de beslissing van bijv. iets heel simpels als de herkenbare kleuren? En lay-out van website, en wie dat gaat doen? Hoe groot is de groep overigens? Ik ben gewend in grote groepen te vergaderen, het kan wel. Als er iemand is die een beetje de orde bewaart Knipoog
Ik zou gaan voor een vest of bodywarmer en een petje, die kun je ook bij koud weer gebruiken. Shirt niet.
Maar dat zijn inderdaad zaken voor later Knipoog

Juiste kleurkeuze is denk ik gewoon een vrij neutrale kleur (geen felle kleuren iig voor de kleding, zwart, bruin, navy etc. Bij zo'n neutrale kleur kan je wel weer een opvallende letterkleur doen wat naar mijn idee minder hinderlijk is dan bijv. een oranje jackie met zwart letters

Qua web-site's/lay outs maken ben ik echt een dom blondje Bloos

Petje lijkt met neit erg handig teminste dat vind ik met fotograferen. Klep zit hele tijd in de weg Huilen van het lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:32

jut87 schreef:
Per regio een vergadering is een goed idee, maar hoe kom je dan tot de beslissing van bijv. iets heel simpels als de herkenbare kleuren?

Per regio stelt dus 1 iemand de notulen op en van elke regio vertegenwoordigen 1 of 2 die regio en zo houd je dan een landelijke vergadering? Dan is de groep ook niet zo groot?

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:32

Behalve site naam ook nog afkorting van je provincie drukken?

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:33

Sita_ schreef:
jut87 schreef:
Per regio een vergadering is een goed idee, maar hoe kom je dan tot de beslissing van bijv. iets heel simpels als de herkenbare kleuren?

Per regio stelt dus 1 iemand de notulen op en van elke regio vertegenwoordigen 1 of 2 die regio en zo houd je dan een landelijke vergadering? Dan is de groep ook niet zo groot?

OK dan!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:41

Zou ik me ook nog kunnen melden Clown

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:43

_Inga schreef:

PM naar Muzefee Lachen

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:46

arinda schreef:

Misschien een borstlogo met je naam en dan provincie en op je rug gewoon de website? Lachen

Super idee Sita

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:49

Denise_Perla schreef:
arinda schreef:

Misschien een borstlogo met je naam en dan provincie en op je rug gewoon de website? Lachen

Super idee Sita

Weer een goed idee van jou Clown Heb je er nog meer? Tong uitsteken

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:49

Wel super dat de drukkosten dus niet heel hoog hoeven te worden! Als we gewoon ergens goedkoop polo's oid kunnen krijgen is dat super toch? Als het koud is trek je de polo gewoon over een shirt met lange mouwen aan oid!

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:06

Ik wil tegen die tijd wel die kleding zien te regelen en dat ik t naar Pauline breng (die woont vrij in de buurt)

Arinda, nee houd nu wel weer even op maar zodra mensen naar je toe komen om te vragen valt dat meer op en je loopt er ook niet heel erg me te koo, hoewel het mij mooier lijkt gewoon Noord-Holland, Friesland etc. te doen dan afkortingen want daar kan vaak verwarring ontstaan (bijv. NH - Noord-Holland/Natural Horsemanship Knipoog )

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:13

Pff jullie gaan wel hard Tong uitsteken

Paardenmomenten.nl lijkt mij een mooie naam en vergadering per regio is denk ik ook wel handig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:30

Denise_Perla schreef:
Ik wil tegen die tijd wel die kleding zien te regelen en dat ik t naar Pauline breng (die woont vrij in de buurt)

Lijkt me een goed plan! Ja Dan kan ik het achteraf opsturen naar iedereen, of neem ik het voor een aantal mee als we ergens voor het eerst gaan fotograferen. Lachen

jut87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:35

Sita_ schreef:
jut87 schreef:

Vind ik ook OK dan!

Misschien een (besloten) forum op de site? Makkelijk overleggen, en opgeven van evenementen. Om te voorkomen dat langs elkaar heen gecommuniceerd wordt.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:37

arinda schreef:
_Inga schreef:

PM naar Muzefee Lachen

Gedaan Lachen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:41

Over provincies gesproken. Ik studeer in leeuwarden maar ben eigenlijk elk weekend bij mijn ouders in Gelderland. Hoe zit dat dan als je in twee provincies bereikbaar bent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:44

Idd, ik woon in Noord Holland maar wil af en toe best naar Zuid Holland/utrecht komen. Lachen

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:45

Ik denk dat je voor overleg gewoon naar de vergadering moet gaan dan die voor jou op dat moment het dichtste bij is. Maar voor fotograferen kan je je toch voor beide inzetten? Ik wil ook best een eindje reizen hoor voor evenementen

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:46

Paardenmomenten vindt ik nogal gejat of in ieder geval veel lijken op HorseMoments... Niet echt netjes, zeker niet omdat het een bokker betreft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:46

Maar ik snap eerlijk gezegd het hele nut er niet van om je provincie op je tshirt ofzo te drukken, wie kan mij overtuigen dat het nut heeft? Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:47

Inderdaad, als er bijv. in Brabant of Zuid Holland iemand te kort schiet. Of Friesland omdat ik daar mijn tweede thuis heb, is het ook mogelijk daar in te vallen voor iemand. Denk dat iedereen zijn hoofdprovincie moet houden en inzetbaar gesteld word voor de aangrenzende provincies?

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:48

Het nut zou moeten zijn dat mensen dan zien waar je vandaan komt en je eventueel persoonlijk kunnen vragen of je wilt komen omdat het in dezelfde provincie is. Aangezien ik straks een autotje ga kopen en een OV heb kom ik eigenlijk overal wel naartoe Nagelbijten / Gniffelen

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:50

Ik denk dat het teveel gedoe geeft met je provinci erop drukken. Als mensen je goed vinden en je iets persoonlijks willen vragen, kunnen ze ook vragen uit welke buurt je komt en anders of je iemand kent uit die buurt Knipoog

NijnJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:51

Ik ben ook beschikbaar voor heel NL gezien ik over een auto beschik, ben alleen niet van plan dat wanneer er genoeg fotograven aanwezig zijn naar een uithoek te reizen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:51

En dan heb ik nog een vraag, welke evenementen vallen allemaal in het kader van jullie idee?
Alle takken van de paardensport, dus dressuur, mennen, springen en ook western? Of maar een bepaald onderdeel, bijv. de dressuur.
En dan hebben we ook nog keuringen, demonstraties , Natural Horsemanship, Horse Event en zoals hier in Zeeland het ringrijden, Stroa en de oogstdemo's met boerenpaarden.