Ik zou gaan voor een vest of bodywarmer en een petje, die kun je ook bij koud weer gebruiken. Shirt niet.
Maar dat zijn inderdaad zaken voor later

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jut87 schreef:Per regio een vergadering is een goed idee, maar hoe kom je dan tot de beslissing van bijv. iets heel simpels als de herkenbare kleuren? En lay-out van website, en wie dat gaat doen? Hoe groot is de groep overigens? Ik ben gewend in grote groepen te vergaderen, het kan wel. Als er iemand is die een beetje de orde bewaart
Ik zou gaan voor een vest of bodywarmer en een petje, die kun je ook bij koud weer gebruiken. Shirt niet.
Maar dat zijn inderdaad zaken voor later
jut87 schreef:Per regio een vergadering is een goed idee, maar hoe kom je dan tot de beslissing van bijv. iets heel simpels als de herkenbare kleuren?
Sita_ schreef:jut87 schreef:Per regio een vergadering is een goed idee, maar hoe kom je dan tot de beslissing van bijv. iets heel simpels als de herkenbare kleuren?
Per regio stelt dus 1 iemand de notulen op en van elke regio vertegenwoordigen 1 of 2 die regio en zo houd je dan een landelijke vergadering? Dan is de groep ook niet zo groot?
_Inga schreef:Zou ik me ook nog kunnen melden
arinda schreef:Behalve site naam ook nog afkorting van je provincie drukken?
Denise_Perla schreef:arinda schreef:Behalve site naam ook nog afkorting van je provincie drukken?
Misschien een borstlogo met je naam en dan provincie en op je rug gewoon de website?
Super idee Sita
Denise_Perla schreef:Ik wil tegen die tijd wel die kleding zien te regelen en dat ik t naar Pauline breng (die woont vrij in de buurt)
Sita_ schreef:jut87 schreef:Per regio een vergadering is een goed idee, maar hoe kom je dan tot de beslissing van bijv. iets heel simpels als de herkenbare kleuren?
Per regio stelt dus 1 iemand de notulen op en van elke regio vertegenwoordigen 1 of 2 die regio en zo houd je dan een landelijke vergadering? Dan is de groep ook niet zo groot?
arinda schreef:_Inga schreef:Zou ik me ook nog kunnen melden
PM naar Muzefee