Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxyvjuhxx schreef:Ik kan hier grotendeels over mee praten..
Ik was opzoek naar een leuk recreatie pony/paard, dus was op MP aan het snuffelen. Ik kwam bij een leuke welsh C terecht en ben eens gaan mailen met de adverteerder. Ik kreeg reactie van ene 'Kimberly'.
Ik had een bod gedaan om te kijken of ze zou reageren, maar geen reactie. Wel kreeg ik reactie van iemand waarvan die foto's waren, met de zinnen: Dit paard is niet te koop, dit is mijn paard dit meisje stalkt me al een tijdje!!
Of het 't zelfde meisje was weet ik niet, maar zou maar goed kunnen!
Dit meisje/vrouw kwam uit harderwijk. Stond een 06 nr bij inderdaad maar niet geprobeerd om te bellen.
Citaat:Ja ja kimberly heeft heel wat pony's in de aanbieding, toen ik reageerde op een advertentie kreeg ik wel een stuk of 6 pony's aangeboden(allemaal sportpony's)als ik nu wat zie op mp duf ik haast geen contact op te nemen(je zal toch maar met je trailertje op pad gaan en weer met lege handen thuis komen). Ik bel tegnwoordig direct de adverteerder want ik heb geen zin meer in de rare mailtjes van dit ziekelijke kind.
lailapri schreef:heb nu toch weer iets raars in mijn postbus. Reactie op mijn advertentie voor verzorger of uitbrenger. Ze schrijft iets in de trant van ik wil het wel doen, maar ben geen 16 en woon in doesburg (geen idee waar dat ligt maar vast niet vlakbij heerhugowaard/alkmaar). 2e berichtje staat in dat ze 10 jaar is, maar het graag wil en of ik haar dan wil komen halen uit doesburg.... Heb je wel lef toch? als 10 jarige zou ik dit niet durven schrijven, wie weet wat dit doet als het 14/15 is.....
Sparky10 schreef:heb mp ook ff doorgespit maar zie op dit moment geen advertentie of iets dergelijks iemand anders wel ?
Rozanne schreef:Wat is mp?
Rozanne schreef:Maar hoe heet ze dan op mp?
Knavia schreef:Er is vast wel ergens een pedofiel te vinden die haar in Doesburg wil ophalen om vervolgens te gaan 'paardjerijden' !!
Ik vraag me dat eigenlijk so wie so al af, als je op MP al de advertenties bekijkt van meisjes die een verzorgpony zoeken. Als vies oud mannetje koop je een shetje op de markt, die zet je in je schuurtje in de achtertuin (die omgeven is met hoge dichte heggen, in een rustige straat) en vervolgens op MP shoppen naar iets van je gading. Vaak krijg je er nog 2 tegelijk ook... Even een mailtje en gaan met die banaan.....
Jak, krijg er kippevel van...
lailapri schreef:heb nu toch weer iets raars in mijn postbus. Reactie op mijn advertentie voor verzorger of uitbrenger. Ze schrijft iets in de trant van ik wil het wel doen, maar ben geen 16 en woon in doesburg (geen idee waar dat ligt maar vast niet vlakbij heerhugowaard/alkmaar). 2e berichtje staat in dat ze 10 jaar is, maar het graag wil en of ik haar dan wil komen halen uit doesburg.... Heb je wel lef toch? als 10 jarige zou ik dit niet durven schrijven, wie weet wat dit doet als het 14/15 is.....