Gedupeerden gezocht en waarschuwing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jilletje

Re: Gedupeerden gezocht en waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:20

nee ik weet wel zeker dat ze dit nieteens een klein beetje doet Knipoog

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:25

Bah hier wordt je toch bijna bang voor..

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 11:25

als we haar achternaam ofzo kunnen achterhalen of weet ik veel dan kunnen we haar maybe op hyves opzoeken ??
heb gister al onder haar naam gekeken maar er zijn er best veel ,

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:18

xxyvjuhxx schreef:
Ik kan hier grotendeels over mee praten..

Ik was opzoek naar een leuk recreatie pony/paard, dus was op MP aan het snuffelen. Ik kwam bij een leuke welsh C terecht en ben eens gaan mailen met de adverteerder. Ik kreeg reactie van ene 'Kimberly'.
Ik had een bod gedaan om te kijken of ze zou reageren, maar geen reactie. Wel kreeg ik reactie van iemand waarvan die foto's waren, met de zinnen: Dit paard is niet te koop, dit is mijn paard dit meisje stalkt me al een tijdje!!

Of het 't zelfde meisje was weet ik niet, maar zou maar goed kunnen!

Dit meisje/vrouw kwam uit harderwijk. Stond een 06 nr bij inderdaad maar niet geprobeerd om te bellen.

Ja ja kimberly heeft heel wat pony's in de aanbieding, toen ik reageerde op een advertentie kreeg ik wel een stuk of 6 pony's aangeboden(allemaal sportpony's)als ik nu wat zie op mp duf ik haast geen contact op te nemen(je zal toch maar met je trailertje op pad gaan en weer met lege handen thuis komen). Ik bel tegnwoordig direct de adverteerder want ik heb geen zin meer in de rare mailtjes van dit ziekelijke kind.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:21

hoe heet ze op MP ?

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:22

Citaat:
Ja ja kimberly heeft heel wat pony's in de aanbieding, toen ik reageerde op een advertentie kreeg ik wel een stuk of 6 pony's aangeboden(allemaal sportpony's)als ik nu wat zie op mp duf ik haast geen contact op te nemen(je zal toch maar met je trailertje op pad gaan en weer met lege handen thuis komen). Ik bel tegnwoordig direct de adverteerder want ik heb geen zin meer in de rare mailtjes van dit ziekelijke kind.

is ze nog steeds actief dan ?

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:23

Ze heeft verschillende namen op mp. Lees maar topic door kom je er een paar tegen. Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:26

Dat mens is echt ziek! Kan daar dan helemaal niks aan gedaan worden? Het is toch zeker wel strafbaar waar ze mee bezig is?

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:28

Krijg alleen mar namen als Kimberly.
Maar is dat ook haar acount naam

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:52

heb mp ook ff doorgespit maar zie op dit moment geen advertentie of iets dergelijks iemand anders wel ?

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:07

Ik had ook niet gereageerd op een advertentie maar ik had een advertentie geplaatst met : leuke lieve leerpony gezocht voor mijn dochtertje.
Daar reageerde kimberly dus op met diverse (sport) pony's, die mocht ze gewoon verkopen zonder toestemming van haar ouders heel vreemd dus want ik mocht mijn pony niet verkopen zonder akkoord van mijn ouders.
Dit heeft zich zo'n 6 weken geleden afgespeeld, gelukkig vertrouwde ik het niet helemaal en heb haar geblokkeerd op msn.Ik heb nu niks meer van haar gehoord en ze is ook al een tijd niet meer on-line geweest.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:44

heb nu toch weer iets raars in mijn postbus. Reactie op mijn advertentie voor verzorger of uitbrenger. Ze schrijft iets in de trant van ik wil het wel doen, maar ben geen 16 en woon in doesburg (geen idee waar dat ligt maar vast niet vlakbij heerhugowaard/alkmaar). 2e berichtje staat in dat ze 10 jaar is, maar het graag wil en of ik haar dan wil komen halen uit doesburg.... Heb je wel lef toch? als 10 jarige zou ik dit niet durven schrijven, wie weet wat dit doet als het 14/15 is.....

Knavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 01:12

Er is vast wel ergens een pedofiel te vinden die haar in Doesburg wil ophalen om vervolgens te gaan 'paardjerijden' !!

Ik vraag me dat eigenlijk so wie so al af, als je op MP al de advertenties bekijkt van meisjes die een verzorgpony zoeken. Als vies oud mannetje koop je een shetje op de markt, die zet je in je schuurtje in de achtertuin (die omgeven is met hoge dichte heggen, in een rustige straat) en vervolgens op MP shoppen naar iets van je gading. Vaak krijg je er nog 2 tegelijk ook... Even een mailtje en gaan met die banaan.....
Jak, krijg er kippevel van...

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:58

lailapri schreef:
heb nu toch weer iets raars in mijn postbus. Reactie op mijn advertentie voor verzorger of uitbrenger. Ze schrijft iets in de trant van ik wil het wel doen, maar ben geen 16 en woon in doesburg (geen idee waar dat ligt maar vast niet vlakbij heerhugowaard/alkmaar). 2e berichtje staat in dat ze 10 jaar is, maar het graag wil en of ik haar dan wil komen halen uit doesburg.... Heb je wel lef toch? als 10 jarige zou ik dit niet durven schrijven, wie weet wat dit doet als het 14/15 is.....

doesburg ligt onder arnhem, dan reis je wel even Nagelbijten / Gniffelen

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:12

Wat is mp?

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:29

Sparky10 schreef:
heb mp ook ff doorgespit maar zie op dit moment geen advertentie of iets dergelijks iemand anders wel ?

Ik zou als ik haar was nu ook niet pony's te koop zetten ze weet dat ze in de gaten word gehouden.

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:30

mp = marktplaats.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:32

Rozanne schreef:
Wat is mp?

Marktplaats!

Maar ze is dus nog steeds actief zo te lezen! Scheve mond
Hoop echt dat mensen er niet meer intrappen!!

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:42

Maar hoe heet ze dan op mp?

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:48

Rozanne schreef:
Maar hoe heet ze dan op mp?

tjees he lui ding lees even de rest van het topic door al je vragen staan erin , liever lui dan moe of niet dan ?

Raar indd dat bericht in je postbus joh ? wat stuur je terug ? haha ben je gek of ben je gewoon dom ?

Beter dat je er niet ingetrapt bent ja , is inderdaad ook raar als ze van haar ouders de paarden kan verkopen raar ding

@lian , ze is bij mij niet meer online ze zal me vast geblokt hebben

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 14:21

Knavia schreef:
Er is vast wel ergens een pedofiel te vinden die haar in Doesburg wil ophalen om vervolgens te gaan 'paardjerijden' !!

Ik vraag me dat eigenlijk so wie so al af, als je op MP al de advertenties bekijkt van meisjes die een verzorgpony zoeken. Als vies oud mannetje koop je een shetje op de markt, die zet je in je schuurtje in de achtertuin (die omgeven is met hoge dichte heggen, in een rustige straat) en vervolgens op MP shoppen naar iets van je gading. Vaak krijg je er nog 2 tegelijk ook... Even een mailtje en gaan met die banaan.....
Jak, krijg er kippevel van...

Tsja.... dat soort dingen zouden (en zullen ongetwijfeld) wel kunnen gebeuren ja...

jonge meisjes en paarden/pony's, dat is gewoon onlosmakelijk met elkaar verbonden, en dat weten die vieze mannetjes ook heus wel...

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 15:00

Lian, jij had toch al aangifte gedaan ? heb je dr al wat meer over gehoord ?
Lilian jij had toch ook al aangifte gedaan ?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 15:32

Nee nog niet, deze weeke ven bellen voor een afspraak. Wilde nog even deze week afwachtne of ze nog op msn kwam

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 15:37

OKe, bij mij komt ze helemala niet meer online ofzo.. Scheve mond heb ook een e-mail adres van haar.

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 15:46

lailapri schreef:

Dat is idd een beetje raar hoor :s
Ga nu ff heel het topic lezen.