steeffie schreef:Ik bedoelde ook eigenlijk de TS..van jou wist ik het toch al
Ik heb je een pm gestuurd!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wenenzetor schreef:steeffie schreef:Ik bedoelde ook eigenlijk de TS..van jou wist ik het toch al
Ik heb je een pm gestuurd!!!
kekaro schreef:heel vreemd een paddock tegen vergoeding, je betaald er toch al de hoofdprijs voor een stal.
maar het is op zich wel een leuke stal!
en een containerbox is wel weer wat goedkoper...
nou ja wij gaan dus naar Taams, hartstikke dichtbij voor ons en een mooie stal
wat trouwens ook belachelijk is, 280 euro vor een ponybox bij manege purmerbos terwijl er nog niks af is !
het wordt wel erg mooi hoor maar voor dit moment vind ik dat echt grof te veel geld.
OomaaikeoO schreef:kekaro schreef:heel vreemd een paddock tegen vergoeding, je betaald er toch al de hoofdprijs voor een stal.
maar het is op zich wel een leuke stal!
en een containerbox is wel weer wat goedkoper...
nou ja wij gaan dus naar Taams, hartstikke dichtbij voor ons en een mooie stal
wat trouwens ook belachelijk is, 280 euro vor een ponybox bij manege purmerbos terwijl er nog niks af is !
het wordt wel erg mooi hoor maar voor dit moment vind ik dat echt grof te veel geld.
niks af is?... de binnenbak is helemaal af, boxen zijn klaar, longeercirkel kan gebruikt worden.
en omdat nu nog niet alles helemaal af is krijgen de pensionklanten ook wat terug van het stalgeld.
vind ik persoonlijk best netjes.
sjorsie schreef:@ fique; omdat ik er wel prettig heb gestaan, zonder paddock, maar jullie geen plek hadden en ik toch wel op een dressuurstal wil staan en nu jullie per 1 januari helemaal overgaan houd het op voor mij.
kekaro schreef:das toevallig sjorsieik ook hehehehe
ik heb je grote vent even geknuffeld, hij stond te "brommen" naar me
Binckydenice schreef:Die vrouwen die daar lopen scheinen niet zo aardig te zijn.